Ogen laseren, zo eng!
zondag 10 april 2016 om 15:15
zondag 10 april 2016 om 16:08
Ik zou ook wel willen..maar durf nog niet. Heb maar 1"goed" oog, met een lens voor min6. Die lens heb ik geen problemen mee maar ik vind mijn leesbril zo irritant! Zouden ze dat ook kunnen? Maar dan nog..ik heb maar 1werkend oog..stel dat er iets mis gaat. Moet nog eens uitzoeken hoe vaak het mis of goed gaat..
zondag 10 april 2016 om 16:34
Ik heb echt last van een bril, zwaar, hoofdpijn, scheel zien. Voelt hem de hele dag. Lenzen is ook geen optie meer. Te lang en te vaak ingehad (zachte al 20 jaar)
Uiteindelijk zal ik wel een leesbril moeten maar nu zeker 10 jaar zonder. Dat is het me wel
Waard. En ja leven laten lijden door angst??
Wat er mis kan gaan is weinig maar bijvoorbeeld overgang licht en donker kun je laat van hebben of droge ogen. Oogarts zei dat dat amper voorkomt maar toch.
Uiteindelijk zal ik wel een leesbril moeten maar nu zeker 10 jaar zonder. Dat is het me wel
Waard. En ja leven laten lijden door angst??
Wat er mis kan gaan is weinig maar bijvoorbeeld overgang licht en donker kun je laat van hebben of droge ogen. Oogarts zei dat dat amper voorkomt maar toch.
zondag 10 april 2016 om 16:37
zondag 10 april 2016 om 17:11
Ik heb het een paar weken geleden laten doen. Is echt niet eng, je voelt er niks van, wordt goed verdoofd met druppels, en het is zo voorbij. En daarna... nooit meer een bril, nooit meer lenzen! Heeeeeeeeeeeeeeeerlijk! Denk tijdens de behandeling (en die is zo voorbij) gewoon aan het eindresultaat! Echt, zo zonde van je energie om zo bang te zijn... you go girl!