Gezondheid alle pijlers

Ogen laseren, zo eng!

10-04-2016 15:15 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help! Morgen ga ik mijn ogen laten laseren dmv de intralasik methode. En ik poep nu al in mijn broek. Vind het zooooo spannend.

Ik wil echt van bril en lenzen af maar het zijn wel je ogen. Ik ben bang voor de behandeling en dat het eventueel mis kan gaan..

Iemand ervaring en een bemoedigend woord ?
quote:Eva- schreef op 11 april 2016 @ 20:10:

Edit: oh ik lees net twee jaar.Dat is jammer dat ze er nog zijn, alleen in het donker?Ja vooral rond de schemering. En als ik van binnen naar buiten ga in het donker en dan de stoplichten en autolichten met name. Maar het lijkt te wennen. Het is er nog wel maar heb er niet meer zo'n last van.
quote:kimberlee schreef op 11 april 2016 @ 20:06:

En hoe zit het met droge ogen op lange en korte termijn? Ik denk er soms ook wel eens over na.Ik heb wel een tijdje last gehad van droge ogen, maar daar heb je prima druppels voor. En nu al een paar jaar helemaal geen last meer van.
Fijn dat het allemaal reuze meeviel!

Ik had de afspraak al staan, maar toen bleek ik zwanger te zijn (had erop gerekend dat het iets langer zou duren). Nu dus wachten tot over een jaaar of 1,5 maar dan gaat het zeker gebeuren!
quote:dolfje schreef op 11 april 2016 @ 19:44:

[...]

Bij mij was het niet zo zeer ijdelheid alswel dat ik het vervelend vond fietsen met bril in de regen. Aparte zonnebril mee. En ik vond het zeer vervelend met sporten.Oke snap ik.
Vraagje, wanneer gingen jullie weer oogmake up op doen?

Bij de ene kliniek zeggen ze 48 uur maar die van mij zegt een maand. Vind het nogal een geoot verschil. Ik zou graag morgen avond wat make up op willen doen. Mijn ogen voelen goed!

Als overal een maand zou staan zou ik zeker er niet eens over denken maar omdat de adviezen nog al verschillen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven