Gezondheid alle pijlers

Ogen laseren, zo eng!

10-04-2016 15:15 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help! Morgen ga ik mijn ogen laten laseren dmv de intralasik methode. En ik poep nu al in mijn broek. Vind het zooooo spannend.

Ik wil echt van bril en lenzen af maar het zijn wel je ogen. Ik ben bang voor de behandeling en dat het eventueel mis kan gaan..

Iemand ervaring en een bemoedigend woord ?
Je hoeft niet.
Stelt niks voor hoor. 10sec per oog ofzo en je voelt er niks van. Je angst is echt niet nodig.
ik zou het niet doen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Laat je het in Nederland doen? Ik ken iemand die zijn ogen in Antwerpen liet laseren, dat ging niet helemaal goed, littekenweefsel aan één oog en nog steeds een bril, wel minder sterk.
verba volant, scripta manent.
Ik heb 2 jaar geleden 1 oog laten doen, ik vond het helemaal niet zo eng. Het klemmetje is niet echt fijn maar het duurt maar kort.

Op een kleine bijwerking na zie ik nu heel goed.
Stelt helemaal niks voor. En je kunt een kalmerend pilletje krijgen.
Ik heb mijn ogen gelaserd en ik ben er nog elke dag blij om
I approve this message
Ik was ook best zenuwachtig maar het stelt echt helemaal niets voor. En, het is het meer dan waard.
Verschillende reacties hier. Ik ga naar een kliniek in Nederland waar ik op zich wel vertrouwen in heb.

En zon pilletje krijg je er standaard bij. Mag ik vanavond al 1 nemen hahah
wat waren jullie kwijt ?
Dit is bijna €2700
Wat kan er volgens jou "mis" gaan trouwens? En hoe vaak gebeurt dat? In mijn kliniek was dat cijfer namelijk nul.

Ik was 2250 euro kwijt
Ik zou ook wel willen..maar durf nog niet. Heb maar 1"goed" oog, met een lens voor min6. Die lens heb ik geen problemen mee maar ik vind mijn leesbril zo irritant! Zouden ze dat ook kunnen? Maar dan nog..ik heb maar 1werkend oog..stel dat er iets mis gaat. Moet nog eens uitzoeken hoe vaak het mis of goed gaat..
Man is tig jaren terug voor zijn ogen naar Turkije gegaan, -5 -6 en is er nog steeds heel tevreden mee.
die ik wilde bestaat al...
Ik ken 5 mensen die het hebben laten doen en er jarenlang heel blij mee zijn geweest. 3 dragen nu weer een bril.
Waarom zou je dan je ogen laten laseren, als je er zo bang voor bent? Een bril is juist hartstikke hip.
Ik heb echt last van een bril, zwaar, hoofdpijn, scheel zien. Voelt hem de hele dag. Lenzen is ook geen optie meer. Te lang en te vaak ingehad (zachte al 20 jaar)

Uiteindelijk zal ik wel een leesbril moeten maar nu zeker 10 jaar zonder. Dat is het me wel

Waard. En ja leven laten lijden door angst??

Wat er mis kan gaan is weinig maar bijvoorbeeld overgang licht en donker kun je laat van hebben of droge ogen. Oogarts zei dat dat amper voorkomt maar toch.
quote:Annelaure schreef op 10 april 2016 @ 16:22:

Ik ken 5 mensen die het hebben laten doen en er jarenlang heel blij mee zijn geweest. 3 dragen nu weer een bril.Dat is ook niet zo gek, de natuurlijke achteruit gang van je ogen gaat gewoon door, laser of niet. Dat is dus niet mis gegaan
mijn zusje heeft et ook gedaan en het viel best mee,het ergste wat kan gebeuren is dat je weer je bril op moet. zit er ook over te denken
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 april 2016 @ 16:27:

Waarom zou je dan je ogen laten laseren, als je er zo bang voor bent? Een bril is juist hartstikke hip.Hip of niet Hip. Geen bril is stuk makkelijker.
Ik heb het ook gedaan, heerlijk geen bril meer!

Even doorzetten, morgen is het na 10 sec al voorbij!
Ik heb het een paar weken geleden laten doen. Is echt niet eng, je voelt er niks van, wordt goed verdoofd met druppels, en het is zo voorbij. En daarna... nooit meer een bril, nooit meer lenzen! Heeeeeeeeeeeeeeeerlijk! Denk tijdens de behandeling (en die is zo voorbij) gewoon aan het eindresultaat! Echt, zo zonde van je energie om zo bang te zijn... you go girl!
Ja ik heb t ook laten doen een aantal jaar terug.

Valt erg mee hoor de ingreep!!

En nooit een seconde spijt gehad!

Laat t lekker over je heen komen en tis voorbij voor je t weet.
Love Life!
Ik wil ook graag mijn ogen laten laseren. Ik merk dat mijn ogen achteruit gaan en ik ben te ijdel voor een bril. Ik vind een bril niet mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven