***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Dag meiden,

Swissie ik heb veel aan je gedacht zal duimen voor een goede uitslag! Het duurt idd wel erg lang voordat ze de uitslag hebben, hoe kan dat?

Layla; Is Zahra inmiddels weer beter?

Micha ik hoop dat de spiraal wel goed zit en dat je niet weer terug moet.Ik vind het maar dapper als vrouwen het laten zetten, moet er zelf niet aan denken! Zijn jullie inmiddels helemaal gesetteld?

Lara ik zal kijken naar je krabbel op hyves. Bij mij is er tijdens de bevalling ook een knip gezet maar heb hier (gelukkig) geen last meer van.

Muis zijn de jongens lief gaan slapen? Is a nog eerder thuis gekomen?

Dropneus mag Fleur nog niet naar de volgende groep omdat ze niet loopt? Luna is sinds een week naar de andere groep en loopt ook nog niet. Het gaat prima gelukkig!

Hier gaat alles goed. Alleen enorm druk met het nieuwe huis dus amper tijd om hier te schrijven. Lees wel mee zo af en toe. Het begint nu een beetje op te schieten maar wat een werk!

Oh ja mischa pip is idd met bloementjes en vogeltjes. Ik heb een variant gekozen met stippen. Zal binnenkort wel wat foto's plaatsen!
Hoi meisjes,

Tis hier nog rommelig. Kan niet echt slapen van de harde buiken en pijntjes, maar echt regelmaat is er niet. Ga zo maar weer eens proberen.

Vorige keer ben ik twee keer gestript (liep al een week met 3 cm ontsluiting) zonder resultaat. Na het vliezen breken was het in 6 uur gebeurd. Nu dus 'vanzelf' 2 cm ontsluiting en nu moet het echt werk gewoon een keer op gang gaan komen. Dan gaan we pas tellen hoelang de bevalling duurt.

Welterusten
Buitenmeisje wat spannend! Wie weet vanacht?
BM, ik hoop dat je wat kunt slapen! Enneh...dat vraag ik me wel vaker af: wat is "rommelig"? Hoe voelt het dan als het rommelt?

Swiss als je dit leest: hup je bed in!
Oh ja, ik heb besloten dat ik nooit meer wil verhuizen en mijn vriendinnetje mag dat ook niet. Vanavond daar een lekker wijntje bij haar gedronken (vriend moest werken), terwijl de babyfoon mee was. Ideaal.

(maar nu ben ik dus niet moe en jullie slapen allemaal....)
haaai laar, ik slaap niet hoor!

Wat heerlijk dat je vriendinnetje zo dicht bij woont. Wij wonen straks ook op 5 min loopafstand van een van mijn beste vriendinnentjes! Heb nog niet gecheckt of de babyfoon dat red, gaan we eens proberen!
Gezellig chance! (moet nog een beetje wennen aan je nieuwe naam). Wanneer gaan jullie erin?

Dit is denk ik 100 meter ofzo. Als de babyfoon in het raam staat (raam op een kier) en bij haar in het raam (uiterste puntje) redt hij het net. Erg prettig. Ik ga dan op de fiets zodat ik in no-time thuis ben.

Ken je de buren ook? Zijn ze aardig?
en toen was ik ongezellig gaan douchen....

Tsja mijn nieuwe naam, ik moet er ook aan wennen. Kon toen ook niet zo snel een nieuw nick bedenken en had net een nieuw geurtje gekocht, vandaar chance! Ben te lui om mijn oude wachtwoord te achterhalen....

We hebben al kennis gemaakt met de buren, aardige mensen! Gezin met 1 meisje van 7.

De buurt is echt heerlijk verder, We wonen aan de bosrand. heb daar laast al een stuk gewandeld met Luna en ook zij vond het fijn!

verder wonen we bij scholen in de buurt en de ah is om de hoek!
BM! Ben je bezig? Ik denk het!

Mich, oei, dat klinkt naar... Ik wilde ook een spiraaltje als ik straks klaar ben met zwangeren, maar de moed zonk me echt even in de schoenen toen ik jouw post las. (ook ik heb een bijzonder lage pijngrens)

A. is na een hoop gehakketak gistermiddag toch maar naar huis gekomen (ik trok het echt niet en kon niemand vinden die op de jongens wilde letten). Of het zijn hormonen, of ik voel het echt zo, maar ik word af en toe gek van het feit dat hij zo veel werkt. Het is dat hij zijn werk zo leuk vindt, maar ik zou het ook wel eens fijn vinden als hij bijvoorbeeld gewoon 40 uur in de week zou werken. (net als bijna iedereen)

Met de mannetjes gaat het wel weer een beetje. Ze, en dan vooral Hugo, hebben waanzinnig veel geslapen gister. Steijn heeft voor het eerst in meer dan een jaar gehuild toen hij naar bed ging gisteravond, maar ik denk dat hij pijn had. Hij lag echt enorm te piepen en te brullen, maar na een pammetje ging hij knock-out. (terwijl hij tegen me aanlag op bed, zo schattig!)

Huug is volgens mij een tand aan het kweken. Het jongetje heeft pijn in zijn billen (ik vind dat altijd best lief. Ik ben een ontaarde moeder!) en is kwijlerig, dus ik ben benieuwd waar tandje nummer 9 doorkomt.
Oh Chance, Chance is ook een van mijn favoriete luchtjes! Naast Laura en een geurtje van Bulgari draag ik Chance regelmatig, vooral als A. en ik samen wat gaan doen!
En nu nog leren om in een keer alles te posten...

Fach, wat stoer dat je broer naar Dubai kan! Misschien is het heel volgzaam van me, maar ik zou dus mijn baan opzeggen en meegaan als ik zijn vriendin was. Hoe is hij trouwens in Hong Kong verzeild als tiener?
Morgen, nog geen BM-nieuws??
Nog niets. Wel een rommelige nacht met weinig slaap. Af en toe een wee. Het is het voorwerk volgens mij, maar ik ga meer voor het echte werk.

Ga de kleine nu toespreken dat het mooi geweest is. Ik ben nieuwsgierig en zal zeggen dat jullie dat ook zijn.
he verdikkeme... wat jammer nu.... Hopen dat het vandaag doorzet BM.

ben helaas wel bijna de hele dag de deur uit, dus ben bang dat ik het dan ga missen.

Ik ga vandaag met Fleur naar Apeldoorn om daar mijn oud studievriendinnetjes te ontmoeten. Er zijn geloof ik 7 kids bij en er zijn 4 zwangeren (waarvan er twee komen). Ik ben benieuwd hoor! De oudste kleine zal 3,5 zijn en de jongste 6 maanden geloof ik, dus dat wordt vast een groot feest daar! We gaan naar een van de meiden thuis (zij heeft 2 kids en is er dus wel op ingericht) heb er reuze veel zin in, zie alleen een beetje op tegen de rit er naartoe. Ik haat autorijden in het weekend!
he, jammer BM! We moeten maar wat meer versnaperingen aanschaffen voor op de tribune!

Droppie, leuk zo'n reunie! Veel plezier! Waarom haat je autorijden in het weekend eigenlijk? Vind ik juist altijd een stuk prettiger, want rustiger.
Goedemorgen, jammer buitenmeisje. De kleine idd maar streng toespreken. Ga voor je duimen vandaag.

Wauw chnce, klinkt goed jullie huis, bij de bosrand, heerlijk!

Dropneusje, veel plezier vandaag, gezellig al die oude vriendinnetjes met kroost.

Swiss, fijn dat alles goed is gegaan. Wel rustig aandoen he, motormuis!! En nu op voor een goede uitslag!

Muisje, fijn dat de jongetjes weer wat beter zijn, nu jij nog aan je welverdiende rust toekomen.

Hier ook een belabberde nacht, erg last van maagzuur en misselijkheid en ook van mijn buik.

Kleine is ziek, gister 39.5, dus met pammetje naar bed. Ik heb elk uur de tijd gezien zo'n beetje, bleh!

Mich, vervelend dat je spiraaltje zo moeizaam ging. Hier deed t wel zeer en een dag buikpijn, maar daarna geen last meer van. IK zou t ff laten controleren.

Zo een huisje bekijken in Kaatsheuvel, ziet er mooi uit op de brochure.

Oh ja, over 1 1/2 week een ochtend meelopen op een praktijk in Tilburg as vervolg op mijn sollicitatie. Spannend!

Witch, goed van je test Frans!

Als ik nog iemand vergeten ben.... sorry
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Ik haat autorijden in het weekend omdat ik al 4 dagen in de week achter het stuur zit voor mijn werk. ze dus wel genoeg asfalt
BM : wat jammer dat het vannacht zo een gerommel was en niet doorzette. Ik zet nog altijd in op maandag.

Micha : ik zou eens naar de huisarts, gyn gaan om het nog eens te laten checken, jouw klachten klinken me niet bekend in de oren, vandaar ..
quote:dropneusje77 schreef op 08 november 2008 @ 09:29:

Ik haat autorijden in het weekend omdat ik al 4 dagen in de week achter het stuur zit voor mijn werk. ze dus wel genoeg asfalt

Ah, begrijpelijk!

Draakje beterschap voor Noah!
BM, wat vervelend dat het nog niet opschiet. Ik hoop dat het snel doorzet.

DN, he bah, wat een rotnacht. Heb je een mogelijkheid vandaag een beetje bij te slapen?

Drop, erg begrijpelijk dat je weinig zin hebt om weer achter het stuur te gaan. Maar wel een leuk vooruitzicht, toch?

Muis, hoe gaat het met jouzelf? Heb je een beetje kunnen bijslapen? Kan je dit weekend een beetje uitrusten?

Hier alles ok. Heb redelijk geslapen, beetje irri alleen op rug en een zij. Pijn is te doen, zolang ik de para's op tijd inneem.

Finn is een beetje door het dolle heen met Opa en Oma en ook nog papa en mama. Hij is nu alweer doodmoe. Nu is hij even met opa en oma boodschappen doen en daarna maar weer lekker naar bedje toe. Flesje melk erbij en slapen maar.

Ik ga ff mijn ziekenhuistas uitpakken.
Gogogogogo Buitenmeisje! Voorwerk is goed, dat zet de boel al een beetje ingang en laat het echte werk minder lang duren...succes alvast!

Swiss..fijn dat je je goed voelt zeg, heb je geen last van trekkende hechtingen? Je lies is zo;n lastige plaats, ik weet er alles van helaas.

Wbt weer werken...bij het bedrijf waar ik nu zit was ik ter vervanging van een langdurig zieke met eventueel kans op vastigheid.

Normaal gesproken zou ik na mijn verlof daar terug kunnen komen, maar ten eerste nog niet op vaste basis en ten tweede zijn er per december twee grote reorganisaties met veel gedwongen ontslagen waardoor mijn terugkom kans veeeel minder is geworden.

Officieel is per 22 december mijn verlof afgelopen, maar ik wil even een slag voor zijn en ben alvast aan het solliciteren geslagen. Nu was meteen mijn eerste sollicitatie raak haha...maargoed, het is een erg leuk bedrijf en ik heb daar ook aangegeven dat ik eventueel eerder wil beginnen met werken als de nood hoog is.

Het is een HR functie bij een internationaal ingenieursbureau, erg leuk, daarom wil ik de kans niet laten schieten door vast te houden aan mijn verlofdata.

Ik mag trouwens maandag of dinsdag op tweede gesprek, leukleukleuk!

Daan is weer ziek, heeft het weer overgenomen van Meisje denk ik. Hij is erg zielig.

Beterschap voor alle ziekerdjes hier ook, het heerst echt wel een beetje geloof ik.

Fachat, super zeg die aanbieding van je broer, ik ben jaloers!

Hoe gaat het met je moeder?

Mich, ik zou het toch even nog een keertje na laten kijken hoor. Een beetje pijn is wel normaal, maar prikken niet hoor.

Hm...even kolven nu
Succes BM! Hartstikke vervelend dat wachten. Hee, kan iemand me wel sms-en als het kindje besluit te komen? Ik ga zo de deur uit en vannacht pas weer thuis.

Muis, ik snap heel goed dat je er de pest van in hebt. Het is niet niks hoor omhoogzwanger zoveel alleen te doen. Ik moet bekennen dat ik -niet eens zwanger, laat staan hoogzwanger- er ook wel eens de pest in heb er doordeweeks alleen voor te staan omdat vriend zo hard werkt.

Maarja..., de enige oplossing is denk ik meer in de buurt van de werkplek van A. gaan wonen, of niet?

DN: beterschap voor het kleine kereltje! Is de koorts al wat gezakt? En wat spannend om mee te lopen in de praktijk. Ken je de mensen die er werken al een beetje?

Chance: ja, je bleef weg en toen ben ik maar afgetaaid naar bed (niet onverstandig, maar ok). Wat klinkt dat heerlijk, de locatie van het nieuwe huis! Zeker in deze periode lekker om te wandelen.

Swiss: hoe lang zeggen ze dat de pijn aanhoudt? Zit je heel erg in de stress, of valt het mee?

Xaaaaaaaaaaaaaaaaaloy!! Hoe is het met je?

Vanavond is de verjaardag van mijn broer, dus we hebben Puk net weggebracht om te logeren bij schoonouders. Ik blijf het ongezellig vinden hoor. Niet zo erg meer als vorig jaar, maar het is een beetje stil in huis zonder hem. Nouja, het is maar voor een nachtje.

Vriend en ik gaan zo ergens lunchen, dan een museumpje pakken (komt er tegenwoordig zelden van) en dan naar mijn broer. Morgenochtend moet ik hockeyen en dan komen ze Puk terugbrengen. Morgenmiddag schijnt het droog te zijn, dus misschien even naar de dierentuin ofzo? Zou wel leuk zijn.
Gefeliciteerd LL, wat goed dat je weer mag terugkomen! Knap hoor, dat je zo snel alweer aan het solliciteren bent.
LL, wat ben jij een bikkel! Solliciteren terwijl je net bevallen bent; ik moet er niet aan denken!

Laar, de enige optie om A. meer thuis te laten zijn is om inderdaad richting zijn werk te gaan. We wachten zijn (eventuele) bonus af en gaan dan kijken of we hier blijven of naar A. gaan.

Oh, ik vind het trouwens ook altijd zo stil in huis als de jongens er niet zijn. Soms snak ik naar privacy, maar ik vind het dan toch wat minder als ik het eenmaal heb. Maar toch...alle kindjes gaan waarschijnlijk in januari uit logeren, zodat A. en ik weer eens samen uit kunnen. (yep, ik heb het al helemaal gepland, maar weet nog niet of ik er dan aan toe ben!)

BM, voorwerk is het halve werk, dus zet 'm op!

We zijn net gaan lunchen met de jongens en het was niet zo geslaagd. Het is doorgaans een superleuk en kindvriendelijk koffiententje (heb er lahahang geleden nog gewerkt!), maar het wordt wat minder kindvriendelijk als ze je vergeten zijn! We hebben 45 minuten gewacht (!!!) eer dat we onze bestelling kregen ondanks herhaaldelijke vragen van onze kant, Steijn was het zat, moeders was het zat, Hugo had het naar zijn zin en A. vond het allemaal wel best. Ein-de-lijk kregen we eten (op het tijdstip dat de jongens doorgaans gaan slapen), maar Steijntjes pannenkoek was koud! Nou ja, we hoefden hem niet te betalen aangezien we niet nog langer wilden wachten, maar ik baalde wel.

Oh, ik heb me nuttig gemaakt vannacht: ik had al in geen tijden foto's ingeplakt, maar Steijn is weer up to date. Nu Hugo nog!
Gefeliciteerd LL met de baan !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven