The Walking Dead; Not Cool!
dinsdag 5 april 2016 om 02:13
You got no fucking idea how not fucking cool that shit is.
En zo is het. Wat een fucking kutfinale, dat mag ik wel zeggen in true Negan fashion.
Anyway, bij deze het nieuwe topic om na te praten/huilen/schelden over S6 en te speculeren over S7.
GEEN SPOILERS!! (voor regels zie onderaan)
Iedereen is welkom om mee te doen! Of je nu een onvervalste diehard, longtime lurker of newbie bent. De enige voorwaarde is dat je de drie vragen beantwoordt:
1) Wie is je favoriet?
2) Wie ship je?*
3) Waarom?
* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary
Leuk om van elkaar te weten:
* Met wie kijk je standaard TWD?
* Wat nuttig je meestal tijdens het kijken (op je vingernagels na dan)?
Er zijn geen uitzendingen tot oktober, maar spoilers blijven op de loer liggen. Spoilers, comic spoilers en casting nieuws dus graag in het wit, omdat niet iedereen dit wil weten. Bedankt!
Het vorige topic: The Walking Dead: This Topic Now Belongs To Negan
Het Fear The Walking Dead-topic: Fear The Walking Dead
Links naar de comics: Link 1 link 2 link 3
En zo is het. Wat een fucking kutfinale, dat mag ik wel zeggen in true Negan fashion.
Anyway, bij deze het nieuwe topic om na te praten/huilen/schelden over S6 en te speculeren over S7.
GEEN SPOILERS!! (voor regels zie onderaan)
Iedereen is welkom om mee te doen! Of je nu een onvervalste diehard, longtime lurker of newbie bent. De enige voorwaarde is dat je de drie vragen beantwoordt:
1) Wie is je favoriet?
2) Wie ship je?*
3) Waarom?
* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary
Leuk om van elkaar te weten:
* Met wie kijk je standaard TWD?
* Wat nuttig je meestal tijdens het kijken (op je vingernagels na dan)?
Er zijn geen uitzendingen tot oktober, maar spoilers blijven op de loer liggen. Spoilers, comic spoilers en casting nieuws dus graag in het wit, omdat niet iedereen dit wil weten. Bedankt!
Het vorige topic: The Walking Dead: This Topic Now Belongs To Negan
Het Fear The Walking Dead-topic: Fear The Walking Dead
Links naar de comics: Link 1 link 2 link 3
zondag 10 april 2016 om 23:20
quote:MacTrees schreef op 10 april 2016 @ 23:06:
[...]
Nee, ik ook niet. Hij is teveel op de achtergrond geweest. Ik verwacht echt iemand anders....meer schocking! Iets totaal onverwachts....vrees ik.
Ik ook. Ik ga nav van de pov theorie voor Glenn of Michonne en heeeeeel misschien Daryl . Rosita is uitgesloten.
Zonder pov vind ik Abraham een goede optie. Wel of geen haar in gezicht vind ik niet belangrijk. Alsof ze het met zoiets simpels weg zouden geven.
[...]
Nee, ik ook niet. Hij is teveel op de achtergrond geweest. Ik verwacht echt iemand anders....meer schocking! Iets totaal onverwachts....vrees ik.
Ik ook. Ik ga nav van de pov theorie voor Glenn of Michonne en heeeeeel misschien Daryl . Rosita is uitgesloten.
Zonder pov vind ik Abraham een goede optie. Wel of geen haar in gezicht vind ik niet belangrijk. Alsof ze het met zoiets simpels weg zouden geven.
zondag 10 april 2016 om 23:23
maandag 11 april 2016 om 09:44
Nou, hehe, eindelijk een paar afleveringen bijgekeken. Dus.
Eerst die aflevering met het bloedbad, voor zowel zombies als mensen. Ik weet niet hoe er hier op werd gereageerd, maar ik vond het jammer van Jessie, ik vond haar en Rick wel leuk. En daarna twee heerlijke afleveringen, lekker rustig, voortkabbelend, eindelijk eens een beetje rust en lekker veel beelden van het normale leven, zowel in Alexandrie als in Hilltop. En die maffe Jesus-figuur. Ik vond het helemaal top. Tenslotte nog 2 afleveringen waarin ze een Negankolonie uitroeiden. Waanzinnig spannend, op het puntje van de bank gezeten.
Ik zit er weer helemaal in! En vrees dat het binnenkort weer helemaal mis gaat lopen.
Eerst die aflevering met het bloedbad, voor zowel zombies als mensen. Ik weet niet hoe er hier op werd gereageerd, maar ik vond het jammer van Jessie, ik vond haar en Rick wel leuk. En daarna twee heerlijke afleveringen, lekker rustig, voortkabbelend, eindelijk eens een beetje rust en lekker veel beelden van het normale leven, zowel in Alexandrie als in Hilltop. En die maffe Jesus-figuur. Ik vond het helemaal top. Tenslotte nog 2 afleveringen waarin ze een Negankolonie uitroeiden. Waanzinnig spannend, op het puntje van de bank gezeten.
Ik zit er weer helemaal in! En vrees dat het binnenkort weer helemaal mis gaat lopen.
Spreuken 18:2
maandag 11 april 2016 om 13:32
Waaaat? Dat heb ik nooit opgemerkt. Pics or it didn't happen!!
wit: ik weet wel dat de comic governor zijn andere oog eruit had
Ik weet wel dat Daryl amazing switching tattoos heeft.
Foutje kan gebeuren, maar ik zie dit in TWD best vaak ja, continuiteitsfouten.
Ook dat Daryl in S6 ineens niet meer kan schakelen, terwijl hij in de prison hierin reed
en in S1 hierin
Nou ben ik geen autokenner, maar ik heb me door anderen laten vertellen dat dit schakelauto's zijn.
wit: ik weet wel dat de comic governor zijn andere oog eruit had
Ik weet wel dat Daryl amazing switching tattoos heeft.
Foutje kan gebeuren, maar ik zie dit in TWD best vaak ja, continuiteitsfouten.
Ook dat Daryl in S6 ineens niet meer kan schakelen, terwijl hij in de prison hierin reed
en in S1 hierin
Nou ben ik geen autokenner, maar ik heb me door anderen laten vertellen dat dit schakelauto's zijn.
maandag 11 april 2016 om 13:41
quote:Dragisa schreef op 10 april 2016 @ 15:46:
BAKVISSEN VERENIG U , eindelijk eens nieuwe glamour foto's van Andrew.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Ik vind het eerlijk gezegd niet zo bij Andrew passen.....De foto's/hij zien er goed uit, maar vind het een beetje neppig. Maar misshchien ben ik het niet gewend na die baard en onder het bloed zitten
BAKVISSEN VERENIG U , eindelijk eens nieuwe glamour foto's van Andrew.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Ik vind het eerlijk gezegd niet zo bij Andrew passen.....De foto's/hij zien er goed uit, maar vind het een beetje neppig. Maar misshchien ben ik het niet gewend na die baard en onder het bloed zitten
maandag 11 april 2016 om 13:43
quote:Dragisa schreef op 10 april 2016 @ 14:11:
https://www.youtube.com/watch?v=X2mqrzKHb3w
HAHAHA, de videoclip van Steven Yeun en Conan o'brien
https://www.youtube.com/watch?v=X2mqrzKHb3w
HAHAHA, de videoclip van Steven Yeun en Conan o'brien
maandag 11 april 2016 om 13:44
Klopt, er zitten best veel foutjes in wat dat betreft. Wel jammer, want in andere dingen zijn ze zo oplettend en gedetailleerd.
De meest irritante fout vond ik de overgang van S6a naar S6b, dat het eindigt met Sam die zegt 'Mum, mum, mum' en in de volgende aflevering is ie stil. Waaaaaaat? Daar stoorde ik me echt enorm aan.
Dat van die tattoos is me nooit opgevallen, maar ik ga weer bij s1 beginnen en dus extra opletten!
De meest irritante fout vond ik de overgang van S6a naar S6b, dat het eindigt met Sam die zegt 'Mum, mum, mum' en in de volgende aflevering is ie stil. Waaaaaaat? Daar stoorde ik me echt enorm aan.
Dat van die tattoos is me nooit opgevallen, maar ik ga weer bij s1 beginnen en dus extra opletten!