Ogen laseren, zo eng!
zondag 10 april 2016 om 15:15
zondag 10 april 2016 om 21:30
quote:ambra schreef op 10 april 2016 @ 16:08:
Ik zou ook wel willen..maar durf nog niet. Heb maar 1"goed" oog, met een lens voor min6. Die lens heb ik geen problemen mee maar vik vind mijn leesbril zo irritant! Zouden ze dat ook kunnen? Maar dan nog..ik heb maar 1werkend oog..stel dat er iets mis gaat. Moet nog eens uitzoeken hoe vaak het mis of goed gaat..
Grote kans dat jij niet mag.
Om voor ooglaseren in aanmerken te komen moeten je ogen afgezien van de bijziendh e id verder gezond zijn.
Aangezien jij maar 1 oog kan gebruiken vinden ze het ris ik co warschijnlijk te groot.
Ik zou ook wel willen..maar durf nog niet. Heb maar 1"goed" oog, met een lens voor min6. Die lens heb ik geen problemen mee maar vik vind mijn leesbril zo irritant! Zouden ze dat ook kunnen? Maar dan nog..ik heb maar 1werkend oog..stel dat er iets mis gaat. Moet nog eens uitzoeken hoe vaak het mis of goed gaat..
Om voor ooglaseren in aanmerken te komen moeten je ogen afgezien van de bijziendh e id verder gezond zijn.
Aangezien jij maar 1 oog kan gebruiken vinden ze het ris ik co warschijnlijk te groot.
zondag 10 april 2016 om 21:40
quote:sugarmiss schreef op 10 april 2016 @ 21:30:
[...]
Aangezien jij maar 1 oog kan gebruiken vinden ze het ris ik co warschijnlijk te groot.Nou ja, dat is eigenlijk ook mijn eigen gevoel. Ik had het alleen nog niet van de andere kant bekeken, de kant van de behandelaar zeg maar. Ik ga er eens naar kijken, grote kans dat mijn getwijfel dan idd gelijk van de baan is omdat zij voor mij beslissen. Dank je wel!
[...]
Aangezien jij maar 1 oog kan gebruiken vinden ze het ris ik co warschijnlijk te groot.Nou ja, dat is eigenlijk ook mijn eigen gevoel. Ik had het alleen nog niet van de andere kant bekeken, de kant van de behandelaar zeg maar. Ik ga er eens naar kijken, grote kans dat mijn getwijfel dan idd gelijk van de baan is omdat zij voor mij beslissen. Dank je wel!
zondag 10 april 2016 om 21:41
zondag 10 april 2016 om 22:49
Ik heb het afgelopen februari laten doen. Nog steeds super blij mee. Lang over getwijfeld, maar nu zooooo tevreden met het resultaat. Ik betaalde wel meer dan gemiddeld wat ik hier lees (€ 3.200), maar voordeel was wel dat ik 's middags werd gelaserd en de volgende dag al weer kon autorijden, werken en alles zien (in andere volgorde haha). Geen centje napijn of irritaties of wat dan ook gehad. Ingreep viel 300% mee! Succes en niet druk maken, is echt niet nodig!
zondag 10 april 2016 om 23:58
Een jaar geleden heb ik mijn ogen laten laseren (4200 euro betaald @ Nico Trap). Een van de betere oogartsen in NL. Was ook een beetje bang, gewoon het idee dat iemand aan mijn ogen zit. Vooraf een filmpje pop YOUTUBE bekeken. Had ik achteraf niet moeten doen. Behandeling was binnen 15 minuten gepiept. Wel goed na moeten druppelen. Enige waar ik spijt van had is dat ik het niet eerder heb laten doen!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
maandag 11 april 2016 om 06:47
Fijn om te kezen! Ik heb vanacht super goed geslapen door de lorazopam. Zo de kinderen naar school brengen nog wat boodschapjes doen en rond 10 uur nog een lorazopam (kreeg je er standaard bij)
Om half 1 is mijn bril voorgoed verleden tijd.
Ik vind het nog steeds erg eng en probeer er niet aan te denken. Maar probeer bij alles re denken, dit is de laatste keer wakker worden met zulk slecht zicht, laatste keer die rot bril op, laatste keer bril schoonmaken. Mijn lenzen heb ik weg gespoeld en de vloeistof weggegeven...
Om half 1 is mijn bril voorgoed verleden tijd.
Ik vind het nog steeds erg eng en probeer er niet aan te denken. Maar probeer bij alles re denken, dit is de laatste keer wakker worden met zulk slecht zicht, laatste keer die rot bril op, laatste keer bril schoonmaken. Mijn lenzen heb ik weg gespoeld en de vloeistof weggegeven...
maandag 11 april 2016 om 18:06
Jeetje, dat viel mee!! Tandarts is enger dan dit. De behandeling is heel relaxed, kundige mensen en duidelijk. Daarna alsof er kilo zand in je ogen zit dus ben gaan slapen. Paar keer wakker geworden, pijn dus verder slapen en werd net wakker en zie!!!! Wel wazig alsof er een vieze lens is en mijn ogen voelen beurs en nog wat zand. Maar dat lijkt me niet meer dab normaal.
Helemaal opgelucht!
Helemaal opgelucht!
maandag 11 april 2016 om 18:32
Fijn dat het mee viel!
Ik heb geen pijn gehad en bij mij hebben ze ook nog een hoornvliesflapje gemaakt.
Wel heb ik bijna een jaar halo's gezien om lampen, in het donker niet goed kunnen lezen, zeer wazig zicht met regen etc. En enorme droge ogen gehad.
Is nu gestabiliseerd en ik hoef alleen nog in de nacht te druppelen. Alles is weg en mijn zicht is overal scherp.
Ik vond dat nog wel ff tricky..
Ik heb geen pijn gehad en bij mij hebben ze ook nog een hoornvliesflapje gemaakt.
Wel heb ik bijna een jaar halo's gezien om lampen, in het donker niet goed kunnen lezen, zeer wazig zicht met regen etc. En enorme droge ogen gehad.
Is nu gestabiliseerd en ik hoef alleen nog in de nacht te druppelen. Alles is weg en mijn zicht is overal scherp.
Ik vond dat nog wel ff tricky..
maandag 11 april 2016 om 19:37
quote:meesje2010 schreef op 11 april 2016 @ 18:52:
Vandaag hoef ik niet te druppelen hebben hun al gedaan. Hoewel ze best droog voelen.
Morgen begint het grote druppelen. Dat was jij zegt Eva ben ik ook bang voor. Vooral omdat ik als standaard halo's zien misschien blijft het wel hetzelfde.Als ze droog aanvoelen sowieso druppelen. Niet de antibiotica maar de gewone druppels.
Vandaag hoef ik niet te druppelen hebben hun al gedaan. Hoewel ze best droog voelen.
Morgen begint het grote druppelen. Dat was jij zegt Eva ben ik ook bang voor. Vooral omdat ik als standaard halo's zien misschien blijft het wel hetzelfde.Als ze droog aanvoelen sowieso druppelen. Niet de antibiotica maar de gewone druppels.
maandag 11 april 2016 om 19:43
quote:Eva- schreef op 11 april 2016 @ 18:32:
Fijn dat het mee viel!
Ik vond dat nog wel ff tricky..Ik heb dus nog steeds halo's nu na bijna 2 jaar...
Fijn dat het mee viel!
Ik vond dat nog wel ff tricky..Ik heb dus nog steeds halo's nu na bijna 2 jaar...
maandag 11 april 2016 om 19:44
maandag 11 april 2016 om 20:10
Oooh ja dat fietsen in de regen, vreselijk! Ik kan nu weer naar buiten gaan zonder een hekel te hebben aan regen. Wat een genot!
Of die beslagen bril van buiten naar binnen.
Of vroeger in mijn wat jongere jaren kon ik zo rood worden dat mijn bril er van besloeg. Wat maakte dat ik mij nog meer geneerde
Zonder bril kan je iemand zijn/haar ogen ook beter zien. Ik voel mij zo bevrijd.
Hoelang geleden heb jij gelazerd Dolfje?
Ik vond de halo's zo erg niet, heb altijd gedacht als dat het enige is wat ik er aan over hou, nou prima. Hoe sta jij daar tegenover? Hopelijk gaan ze nog weg bij je.
Edit: oh ik lees net twee jaar.Dat is jammer dat ze er nog zijn, alleen in het donker?
Of die beslagen bril van buiten naar binnen.
Of vroeger in mijn wat jongere jaren kon ik zo rood worden dat mijn bril er van besloeg. Wat maakte dat ik mij nog meer geneerde
Zonder bril kan je iemand zijn/haar ogen ook beter zien. Ik voel mij zo bevrijd.
Hoelang geleden heb jij gelazerd Dolfje?
Ik vond de halo's zo erg niet, heb altijd gedacht als dat het enige is wat ik er aan over hou, nou prima. Hoe sta jij daar tegenover? Hopelijk gaan ze nog weg bij je.
Edit: oh ik lees net twee jaar.Dat is jammer dat ze er nog zijn, alleen in het donker?
maandag 11 april 2016 om 20:31
quote:kimberlee schreef op 11 april 2016 @ 20:06:
En hoe zit het met droge ogen op lange en korte termijn? Ik denk er soms ook wel eens over na.Droge ogen in het begin wel regelmatig maar daar zijn ook druppels voor. Nu toevallig ook weer maar ik heb net gewandeld en volgens mij begint de hooikoorts weer. Dus net ook even wat gedruppeld.
En hoe zit het met droge ogen op lange en korte termijn? Ik denk er soms ook wel eens over na.Droge ogen in het begin wel regelmatig maar daar zijn ook druppels voor. Nu toevallig ook weer maar ik heb net gewandeld en volgens mij begint de hooikoorts weer. Dus net ook even wat gedruppeld.