Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maar een paar euroos, mevrouw de Haan, en daar laat ik mijn kindjes van eten. Dan maar egowisties.
Waarom mogen jouw kindjes wel eten die arme kindjes in Afrika niet? Die dikke buikjes komen echt niet door het vele eten als je dat soms denk hoor!
Die in Afrika mogen best eten, maar ik hep dr geen sentjes voor.
Je kunt toch ook gewoon wat stamppot bewaren, net als de rest? Maarja, dan had je maar tupperwhere bij mij moeten bestellen!
Vanoggend om een uur of 9 postte ik hier al mijn tweifels over mevr. de Haan en haar tupperbakjes-Afrika-inzamel-verzendkost-actie-verhaal.

Helaas sprong toen mijn draatje er weer uit en ben ik net pas weer terug in de wereld die internet heet.

Sabien: Jij misschien ook je eigen toppik "Sabine vertelt"?

We willen namelijk ook alles van JOU weten, tenminste ik als regtgeaarde niewsgierig Havetteke wel!
Nee joh, Wendela, daar ben ik veel te beschijde voor. En ik kan lang een breed niet zo goed vertellen als onze Babs. En ik ben erg gestelt op mijn privycie eigenheid. Blijf liever homoniem anoniem. En ik ben bang dat jij dan gaat vragen naar mijn intieme prive aangelegenheden.

Vraag maar gewoon hier tussen door bij de Havettes.
Staat er leuk, Sabien. Ik ben helemaal niet beschijde.
quote:LunaBlue schreef op 07 november 2008 @ 17:09:

De babie gangbang komt hen hun neus uit zo onder tussen.

En nu moet ik 'kent baai me lof' kijken want het is spanend!
Maar hier bij de Havettes ben ik niet zo beschijde hoor.

Moest net meneer Kruishaar met tijgerzalf op zijn rug insmeren. Omdat ie zo hard werkt om allemaal huizen te bouwen, krijgt hij pijn in ze ruggegraad. Nou, ben ik klaar vraagt ie of ik ze voorkant oralistisch wil wrijven. Ik zeg dat ik dat niet kan vanwege me verstantskiezen die verwijdert zijn. Zegt hij dat het juist anti-skepties werkt. Geloven jullie dat dat werkt?
Misschien moet ik er toppik over openen, maar waar?

Op de sex pijler? omdat het daar natuurlijk weer op uitdraait

Op de relatiepijler? dat lijk me logies.

Op de gezondheid pijler? want daar weten ze alles van antiskepties.

In ieder geval niet op de Kinder pijler, want van oralistisch kan je geen kinderen krijgen.
Julio zegt ook altijd dat zijn zaad het juiste meducein is voor allerlij kwalen dus misschien heeft ie wel gelijk, Sabien.

Proberen kan geen kwaad, toch? Baart het niet dan schaadt het niet!
Wen, jij bent altijd zo goed met relatieadvieze. Vandaag is het misschien nog te vroeg voor vellatsiejoo het oralisme. Ik zit nog aan de zachte voedingsmiddelen en kan nog niet eens een knakworstje eten. Maar ik zal morgen met met gehaaste spoed naar de drooggist gaan en een heel mud gros dozijn een heleboel oordopjes kopen.
Gekke havettes van me. Ai luf joe gewoon weet je
Annelies, I luf joe toe (f) en de andere Havettes ook natuurlijk. (dat jullie je niet voorbij gepasseerd voelen.)

Heb jij geen leuke fotoos van je familie die je met ons kan delen? Of heb je geen familie en ben je een happie singel?
Nee ik heb een hele lieve vriend (al zeurt hij af en toe dat ik teveel forum).

Zie hieronder

Nee hoor. Hij is egt heul lief Ik zal snel eens een footoo van hem zoeken
Heb je al lang met je vriend?

Zo zeg je dat tegenwoordigs. Mijn kinderen doen dat ook: 'Piet heb met Truus,' zeggen ze dan bijvoorbeelt.

En nu heb ik ook al een paar keer op het forum gelezen: Ik heb al drie jaar met me vriend.

Wij gingen vroeger met elkaar, of waren op elkaar, maar nu hebben ze met elkaar.

Ook als Havette moet je bij blijven van de ontwikkelingen op taalgebied.
In mijn Havette-tijd zeiden we: Chantal heb fuckering met Marcel. Dus dan zeiden we het erbij WAT we dan met wie hadden. Maar ja, misschien is het de SMs-cultuur van teguwoordig dat er gewoon woorden wegvallen?

I luf all joe Havettes toe!!! Ben zo blij dat we elkaar gevonden hebben op dit toppik. Als een warm bad.

Sinds de verbinding met de wereld (internet) hier op dit moment Kwalitatief Uitermate Teleurstellend is, ben ik zomaar afentoe een tijdje uit de piktjur. Maar dat jullie ut weten: Iof joe lof joe lof joe!
Goedemorgen Havette meisjes, hebben jullie lekker geslape?

Me vriend en ik hebbe al 2 jaar met ulkaar. Das egt vet koel weet je.

Wendela, ik voel presies het zelefde hoor. Een hot en stiemie bad waar je in teregt komt.
anoniem_59362 wijzigde dit bericht op 08-11-2008 09:16
Reden: stond een tiepvout in mijn berigt
% gewijzigd
Ja lekker geslapen Annelies, nou ja, voor zover dat mogelijk is met een man als mijn Julio. This is auwer storrie:

Julio en ik hebben al ruim 17 jaar fuckering met elkaar, da's onweis lang, toch? In 1991 was ik op fuckantie en daar stond ie: zwarte staart in de nek, strakke djiens en de mooiste blauwe ogen die je je maar ken bedenken. En hij zei: Gellloooow, hauw ar joe? Heppy ouwer toenait in mai bar! Kam toe mai bar!

En dat dee ik natuurlijk. Nau, de rest is historrie....

Hoe heb jij je vent ontmoet, Annelies?
Ik heb ook al 17 jaar fuckering ( die is leuk!!!)met buweis van stadhuis en keruk.

En mijn fuckering is tien jaar jonger as ik en het gekke is ,..dat blijft zo.
Ik had mijn vriend geneukt voordat ik uuberhoubt zijn naam wist...
ik had hem gewoon wijs gemaakt dat er geen trein meer ging dus hij moest wel mee naar huis
Me vriend is 8 jaar jonger dan ik. Ik heb hum leren kennen op een houspartie. Maar ook na een vaage avond vond ik hum nog steeds leuk. Hij is heel erg grappig nameluk en heel relekst. En dat is goed, want ik ben zelf nogal een hittepetit
Bij mij thuis ben ik de outste en dat is maar goed ook want mijn man is de weiste!
Mijn man is gisteren gaan hardrokken in de Heineken Mjoesik Hal. Hij was om twee uur thuis en was helemaal in de wolken omdat een jong meisje had gevraagd of ze voor hem mocht staan in de pit. De pit is en plak waar al die ouwe rokkers tegen elkaar opknotsen. Vinden ze leuk. Wé vind zich nu wel te oud worden met z'n 38. Ik heb hem groot gelijk gegeven en nu praat 'ie al de hele morgen niet met me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven