De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lotte gefeliciteerd met je 2de verjaardag !!

Leuke dag geweest vandaag Noa ?

Nala graag gedaan hoor meissie.. Je verdient het dubbel en dwars !

Oh Hera wat lief zeg en toevallig de volgende dag geboren hahah leuk man.

Kay spannend de laatste loodjes.. Maar wel weer zwaar he, gelukkig is het nu kouder he dan de eerste zwangerschap !!

Quint nee ik vond het reuze meevallen, moet eerlijk zeggen dat ik het bijna niet voelde..Dat ik ging zitten en hij alles aan het voorbereiden was dacht ik wel ff hoe voelde het nou.. Was alweer zolang geleden maar ik voelde echt bijna niks..

12-9 hoe gaat het nu met het slapen van Fenne ?

Ach Frans joh kilootje meer of minder wat maakt het uit hihihi ene keer vond ik het erger dan de andere keer..

hmm ben vast dingen vergeten .. Swowwy
Haii

Hey Brab *zwaai* stelt niks voor he die ondertrouw (toch dat waren jullie toch gaan doen?). Hier ook niet, snel handtekeningen en daarna taartje eten met zijn drietjes.

Hmm en RS virus klinkt wel griezelig. Tioch wel goed dat ie ingeent wordt denk ik.

Haha leuk om te lezen dat jullie allemaal zo'n dag hadden

Nala, goed dat je bent gaan werken. Is tuur hartstikke moeilijk, maar je moet mensen sowieso toch weer onder ogen gaan komen. Ik vinnut knap van je!

Net met MIleen naar de kermis geweest. Vond ze echt super. Leuk is dat zo'n glunderend snuitje.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Oh bij de vlos weer goed gekeurd. Gewicht viel ook mee, 2 kilo erbij, zit nog 2 kilo onder mijn startgewicht. Bloeddruk was goed hb enzo ook. KLeine dook steeds weg als ze wilde voelen, grappig ik voelde dat ook echt.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Quint, hoest met jou? Kun je morgen gaan testen? Of heb je stiekem al getest? Of ben je ongesteld? Ik b en zooo benieuwd!
Oja Quint wat spannend zeg, het zal toch niet he... Leulk hoor..

Oh leuk Frans de kermis, ben ik ook altijd een klein kind als k het zie..

Ik moest nooit op de weegschaal staan, gelukkig maar hahaha

maar netjes hoor !

Ja het is ook zeker goed dat ze hem inenten.. morgenochtend om 8.00 staat hij voor de deur !
Fijn dat datv bij jou niet hoefde Brab. Ik heb een enorme hekel aan op de weegschaal staan. Bah. Maar hier moet het. Nou ja tenzij je vast heel erg gaat zeuren enzo, maar dat heb ik er niet voor over.
Mileen heeft ook eendjes gevist, blikken gegooid (ahum arme kind kon niet verder gooien dan de plank waar sze op stond, maar gelukkig gooide de man van het ballengooien tegelijk met een bal en deed alsof het haar bal was. Zo lief, Milena was supertrots ), touwtje getrokken. Berg plastic zooi heeft ze nu en ze vond het allemaal prachtig. Verder in de draaimolen, Milena wilde steeds op de fiets en de motor en in een klein soort achtbaantje/treintje van varkentjes. Zo lief als ze dan zo enthousiast zwaait. En wat is ze al groot dan zeg *pinkt traantje weg*
Ik vond in ondertrouw gaan ook niets voorstellen, Brabbel.

Zoals je al zegt, je trouwdag(en) zullen super worden!

Gelukkig wordt Kaj ingeent tegen dat virus. Hopenlijk is het allemaal niet echt nodig.

Ik ga zo lekker naar bed. Vent ligt er al in. Die is echt niet lekker. Maak me wel een beetje zorgen, want als hij koorts heeft, mogen we dus 3 maanden geen IVF doen, omdat de zaadcellen dan aangetast kunnen zijn.

Nu zat 'ie aan de 38 graden. (oorthermometer) Das toch verhoging?

Hopenlijk gooit dit nu geen roet in het eten. Zal wel weer...
Gelukkig voelt 'ie zich iets lekkerder. Maar lag gisteravond te huilen in bed. (baalde zo dat 'ie ws de volgende IVF poging in het warretje aan het schoppen was)

Het bleef op de 38 graden hangen. (wel met Paracetamol in zijn mik) Maar hij voelde echt warm aan.

Ga maandag wel ff het zh bellen.

Ze zeggen het niet voor niks. Straks is er wat "aangetast" en mislukt daardoor een kostbare poging.

Tuurlijk, zal er echt flink van balen, maar dat moet dan maar...

We wachten het weekend eerst ff af, nu gaat het wel weer gelukkig.

Nu gaan mijn darmen beginnen met rommelen...
Ach meisje, dat is balen. Sja, helaas heb je dat niet in de hand he?! Ziek wordt je zomaar en daar kan je helemaal niets tegen doen. Vreselijk dat dat dan gelijk zo'n invloed heeft op de ivf.
Oh balen Nala, maar volgens mij is 38 graden niet heel erg hoor ! Maar zou het wel ff vragen..

Nou vanmorgen kwam de man voor de vaccin.. huppa naald erin, was ook niet 1,2, 3 klaar moest best veel vloeistof in dus de naald zat wat langer dan bij een normale prikje.. Maar al snel was hij het weer vergeten.. skatje..

Zijn nu al ( ja nu al ) een zaaltje aan het regelen voor zijn verjaardag.. allemaal vriendjes politiek bij de speeltuinen met zaal erbij, gelukkig kebt vriendlief iemand van het bestuur, kwam hij ook per toeval achter, hopelijk kan die dag ook doorgaan, want vriend zei dan doen we het een week later, maar dat kan niet want dan heeft hij zijn vrijgezellen weekend !! Maarja dat kan ik moeilijk zeggen dus was al allemaal smoesen aan het bedenken.. pff moeilijk hoor
Morgen ga ik trouwens jurken passen bij mijn tante in de winkel..het wordt geen trouwjurk, maar een hele mooie cocktailjurk. We willen de trouwerij simpel en niet dat het zo achterlijk veel geld kost. En zo`n cocktailjurkje kan je ook nog bij andere speciale gelegenheden aan..
Leuke plannen allemaal Brab. Ben benieuwd wat je kiest! Stoere kaj hoor, zomaar zo'n dikke prik doorstaan. Maar hopen dat hij die RS virus niet heeft en snel weer helemaal beter is van zijn hoest.

Frans, lekker weer helemaal goedgekeurd. Is man ook weer beter, zodat je weer lekker kan slapen? En Milena zo'n kermisgekkie. Hier was laatst ook een heul klein beetje kermis, en kayleigh vond het wel interessant, maar vroeg nog niet of ze ergens in mocht, dus dat hebben we toen maar zo gelaten!

Nala, pech zeg met vriend, volgens mij is 38 ook geen echte koorts nog, maar verhoging. Dat dat zoveel invloed heeft dan meteen. Maar idd ziekenhuis maar even vragen! Je moet nu toch een cyclus wachten en dan mag je weer?

DDDJ, hoest nu met Daphne, al gepoept? Ik heb weleens gehoord dat sommige ziekenhuizen een zogenaamde poeppoli hebben, waar ze kinderen met obstipatie klachten helpen, misschien dat je daar wat tips ofzo vandaan kan krijgen, dit lijkt me zo verschrikkelijk voor jullie steeds... Ik weet alleen niet meer welk ziekenhuis hetw as, was ooit eens een stuk van op tv.

Quint, laat eens wat van je horen zeg! Hoe staan de zaken ervoor????

Hier verder nog geen nieuws. Voel me gelukkig vandaag ook weer goed, dus zo houden we het wel weer even vol! Vnaaf nog op verjaardag bij zwager, niet echt zin in, maar goed we gaan toch maar even.

Wilde het keukentje die bij karwei in de aanbieding was nog ophalen voor sinterklaas, maar helaas uitverkocht.... en niet meer leverbaar. Wel jammer, zag er zo leuk uit op het plaatje.

Nou ja, dan maar wat anders verzinnen,

liefs allemaal
DDDJ, zat even te googelen en het is het Emma kinderziekenhuis. Ze hebben een site onder de naam poeppoli.nl. Weet niet of je er iets mee kan, maar bij deze iig!
Oei oei, wilde allang even updaten maar ben zo kapot na werk... tis chaos daar! Maar in ieder geval: nog altijd niet ongesteld, gisteravond werd vriend zo opgefokt dat hij me min of meer dwong om vandaag te gaan testen!! Dus vanmorgen om 6:00 uur ofzo gelijk getest... durf het bijna niet op te schrijven maar het was een heeeeeel licht streepje. Echt heel superlicht in de verste verte. Maar vriend zag hem ook. Dus ja... ik durf het nog niet hardop te zeggen, zondag test ik nog een keer (of morgen...) maar het ziet er veelbelovend uit zeg maar. Hoop dat het geen ongeluk brengt door het nu toch soort van uit te spreken....

Morgen meer! Nu wil ik niets anders doen dan bankhangen.
eenstreepiseenstreepiseenstreep. Spannend quintie, oeh dat zou wel heel snel zijn, super hoor!

Kay, ik stond ook al voor niks bij de karwei. Wordt daar zo moe van, vorige week ook al ondergoed bij de hema in de reclame en niet meer te krijgen.

Brabbel, leuk shoppen voor bruiloft. Ben wel heel benieuwd.

En verjaardag van Kaj in een zaaltje, leuk hoor. Maar erg dat je daar zo vroeg bij moet zijn.

DDDJ, lastig die obstipatie erg zielig voor daphne. Misschien verwijzing naar kinderarts vragen, ze blijft er maar zo mee lopen.

Hier vandaag hele dag druk geweest met Fenne, had een regeldagje. Gelukkig vandaag en niet morgen, dan is man hele dag alleen. En drinken uit de fles wisselt nog een beetje. Maar ik heb er wel zin in, ga met collega's naar kindvak.
Hoi dames,

Ik ben terug van m'n weekje vakantie (las dat iemand dacht dat ik een weekend weg was), het was wel lekker maar het is toch ook fijn om weer thuis te zijn.

Nala, ik had je al gesmst van de week, maar nogmaals een dikke knuffel!

Kay, kom maar op met die kleine, ik ga op de tribune zitten hoor, met warme choco en kruidnoten!

Noa, gefeliciteerd met Lotte's verjaardag, en gefeliciteerd met de 2e meid!

DDDJ, wat een gedoe met Daphne d'r ontlasting. Is zo zielig, ze heeft pijn maar maak maar eens duidelijk dat ze het juist niet op moet houden.

En succes met de banenjacht, dat mobiel reisadvies klinkt leuk!

Brabbel, wat gaat het goed met Kaj, fijn om te lezen! Hij doet z'n naam eer aan.

Stier, fijn dat je zo snel een geschikte vervangster hebt gevonden, dat wordt druk de komende weken. Waar ga je woensdag naar de sauna??

Frans, wat een heerlijke omschrijving van je supermarktavontuur met Mileen. Zie het gewoon voor me! Je hebt af en toe wat met d'r te stellen, haha.

Quint, spannend zeg!! Ik zeg, morgen met ochtendurine testen!

Oh ja, vraagje over de hyvespagina. Kunnen vrienden dan zien dat ik lid ben van een privéhyves met de naam pilstoppers? Of zien ze alleen dat ik lid ben van een privéhyves? Als de naam te zien is ben ik er niet zo blij mee namelijk.... Dan zou ik liever hebben dat het een cryptische naam was.

liefs en fijn weekend!

Do xxx
Do dat kan niemand zien!

Hoest verder?

Verder iedereen zwaai!!! Ga zo de nachtdienst in...

xxxx
Hoi!

Amy: hebbie gelezen bij de oehss wat er gisteravond bij ons is gebeurd? Heb je er mss nog iets aan toe te voegen? Ben wel benieuwd naar jouw visie

Goed weekend allemaal!
Quint! Wat spannend!! Ik had bij de eerste test van deze ook een heeeeeeeeeeeeeeeeeele lichte streep. Maar hij stond er echt! Das bij jou ook vast zo!

Do, hey leuk dat je weer thuis bent! Heb je het al gehoord van A en B?

Jas

Nala, jij ook (omdat ik weet dat je blij bent voor Quint, maar dat je het zelf ook zo graag wil)
Oeh Frans nou word ik nieuwsgierig, nee ik heb geen idee waar je het over hebt!

Weltrusten allemaal!

xxx, Do
Goodmorning...

Frans, thanx voor dat zinnetje naar Nala toe. Nadat ik gisteren had gepost en de pc had uitgezet, bedacht ik me ook dat ik er even iets bij had willen zetten in die trant. Straks werd later en dat is uiteindelijk nu pas geworden.

Het is snel ja. En ik snap dat dat heel moeilijk voor Nala is. In 2005 was het de allereerste keer raak maar werd het een vroege miskraam. Twee maanden pil geslikt om bij te komen, weer gestopt en weer was het weer meteen raak. Ik weet dat mijn moeder me ooit vertelde dat ze ook heel snel zwanger raakte van mijn broer en van mij. Ik ben er natuurlijk blij mee dat het ons zo makkelijk af gaat, maar als ik iets langer moest wachten en daarmee Nala een zwangerschap cadeau kon doen, man dan deed ik dat meteen!
Oeoeoeh Quint, van harte meiske! Heb je al opnieuw getest weer?
Nee... morgen. Ik twijfelde wel maar ik hoop dat als ik nog een extra dagje wacht, ik morgen een dikke vette streep zie. En mocht ik weer twijfelen, ga ik ook zo'n digitale halen.

Hoest met jou wijffie?
Spannend hoor! Haal maar gelijk zo'n digitale in huis. Je kan 'm maar vast hebben, toch?! Maar, als je al een streepje had, dan zit het er echt wel hoor. Anders krijg je geen streepje. Spannend spannend spannend!

Hier zo-zo. Maar geen zin om te mopperen.

Ik lees net iets over floaten, binnen één uur zo relaxt dat je de hele wereld weer aan kan. Iemand hier ervaring met floaten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven