De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nooit van gehoord... wel knap dat je niet moppert, het mag wel namelijk!! Hoe is het met solliciteren?

Ik geloof dat ik te gierig ben om zo'n dure digitale te kopen, erg he? Ik heb nu ook van die goedkope testen besteld via zwangerschapstest.nu ofzo. Drie voor 7 eurie, vond ik nog wel okay.
Oh ik verstuurde te snel. Die testen had ik destijds toen ik zwanger werd van Jano ook besteld en dus een goede ervaring mee. Ik ben wel zo bijgelovig dat ik dan denk dat het geluk brengt om dezelfde testen te gebruiken ofzo! Gek mens ben ik...
Ja, zijn duur die digitale he?! Maar ik vind dat streepje-loeren maar niets. Ik zie liever 'zwanger' staan, dan is er geen twijfel over mogelijk. Ik geloof dat ik er toen wel 7 digitale tegen aan heb geflikkerd

Solliciteren gaat ruk. Gisteren afwijzing nummer 6 binnen. Ik word er niet vrolijk van. M'n brieven zijn prima, ik word overal uitgenodigd. Maar mezelf verkopen kan ik niet zo heel goed. En als er dan 30 anderen met mij op dezelfde baan hebben gesolliciteerd, wordt het lastig.

Mobiele reisadviseuse lijkt Mij fantastisch. Vent is echter minder enthousiast en ik snap het wel. Je bent dan absoluut niet verzekerd van een inkomen. De ene maand heb je bij wijze van 300 euro en de andere maand misschien wel 5000. Sja, dat is het risico van zelfstandig ondernemen. Dus Vent ziet het niet zitten. En dat vind ik jammer, maar uiteraard wel begrijpelijk. Als je zoiets gaat doen, moet je er wel allebei achter staan. Dus die optie valt af.

En nu staat er dus de afgelopen dagen niet echt wat op vacaturekrant - monsterboard - jobtrack - nationalevacaturebank - jobinderegio - baanindebuurt en niet in de krantjes en dus ligt het allemaal weer even stil. En 1 december komt rap dichterbij. En ik baal er gewoon van. Volgende week ben ik een weekje in Drenthe en hoop ik m'n zen weer te vinden. Die week erna ga ik langs alle uitzendbureau's. Dat ik zo ongeveer per direct beschikbaar ben, is wellicht interessant voor opvulling van tijdelijke vacatures (ivm ziekte of andere uitval).

Toch nog gemopperd.
Hey je bent er net! Morning!

Ik moet nog even wakker worden, dus ik reageer even later. Er moet nog koffie in ..

edit: Quintie, wat leuk! Ik zal je na morgen feliciteren
anoniem_62165 wijzigde dit bericht op 08-11-2008 09:15
Reden: slaapt nog
% gewijzigd
Jac, hoest nu? Narigheid allemaal hoor.
Tja... het kan echt superklote zijn, zo'n traject. Achteraf opgeteld ben ik ook een jaar bezig geweest voor ik een andere job kreeg. Het is zo frustrerend, maar juist als je het niet meer verwacht dan komt het op je pad he? Fokking cliché maar echt waar hoor! Niet opgeven dus.

Zelfstandig ondernemen zou ik ook nooit durven geloof ik. Wat doet een mobiele reisadviseuse eigenlijk?

Haaiii Jac! Nog niet feliciteren hoor... na morgen pas. Ik durf het zelf nog niet eens te geloven!
Wat voor narigheid? Heb ik iets gemist... ?
Quintie, ik heb efjes aangepast

Ik heb je verhaal gelezen op Oeehh. Wat eng zeg! Gelukkig liep het goed af... gaat hij onderzoeken doen wat het was?
Hij laat maandag bloed prikken. Het schijnt dat ze aan het bloed kunnen zien of het hyperventilatie is geweest. (Amy? )
Ben benieuwd. Wel eng hoor, kan me voorstellen dat je lichtelijk in paniek raakte.
@DDDJ: is dat wel haalbaar met opvang voor daphne, als je zo flexibel bent? Lijkt me voor de belastingdienst ook lastig, dan moet iedere keer opnieuw berekend worden hoeveel je terug krijgt.

Wij zitten met de gastouderopvang ook al steeds te knoeien, omdat man nu ouderschapsverlof heeft opgenomen. Helemaal nieuwe contracten opsturen en gedoe.

Maar het klinkt wel leuk iig, als je in de buitendienst zou werken ipv vast op kantoor. (zo begrijp ik het tenminste)

Sjit joh, die 6e afwijzing... koppie niet laten hangen he! Als er een groot aanbod is, heb je nu eenmaal veel kans op een afwijzing. De andere 28 hebben ook een afwijzing op de mat gehad ... schrale troost maar goed.

Kan je niet alvast iets hier in Drenthe gaan zoeken of doe je dat al?
Lieve Quintie, ook hier alvast een voorzichtige felicitatie.

Heb je een mailtje trug gestuurd. xxx
Was het maar zo! Maar zoeken in Drenthe heeft nog niet veel zin. Vent heeft een contract die hij uit moet dienen tot juni 2009. Hij heeft zich via dit bedrijf om laten scholen en dus zit je aan een contract vast. Als hij voor die tijd opstapt, moet hij 2000 euro betalen. En dat is net even te veel voor het leuke.

Mobiel reisadviseur is écht zelfstandig ondernemer. Je bent dus een flexibel en mobiel reisbureau. Je krijgt je computer en reisgidsen etc thuis en je moet gaan bouwen aan je eigen klantenkring. Opdrachten komen in beginsel in eerste instantie van je vrienden/familie en moet langzaamaan verder uitbreiden. Een en ander loopt over het algemeen via mail, telefoon, maar soms ook bij de mensen thuis.
Quint gefeliciteerd meid, hoop dat je morgen een vette streep hebt!

Nala hoest meid? heb je nog info over de verhoging mbt ivf?

Dj balen dat het solliciteren niet vlot! Krijg je ook te horen waar het op vast loopt? of vraag je er naar? misschien dat daar iets uit te "leren "valt?

Hoop op een leuke baan voor je en dat het niet al te lang meer duurt!

Kay trekt het nog wicht?

Jac heb gereageerd op oeh knuffel!

ff bijkomen hoor ben net wakker!
DDDJ, balen dat het niet echt lukt met solliciteren.Misschien iemand die je beetje kan helpen met hoe je gesprek moet voeren, beetje oefenen of zo. En klinkt wel leuk dat reisadviseuse maar snap je vent ook wel .Een eigen bedrijf op dit moment, best lastig hoor.

Hier weer vroeg terug van dagji weg. Fenne vertikte het om te drinken, Dus maar halverwege naar huis gegaan, En vanavond bij mij hele fles leeggedronken
Arme Daphne. Haar hele mond zit vol met aften. Ze huilt al de hele dag om pijn in haar mond, maar ik mocht er niet inkijken. Dus toch maar de Hap gebeld, omdat ze ook nog verhoging erbij had. Maar het zijn dus alleen 'maar' aften. Knap lastig hoor. Ze doen haar flink pijn. En het allervervelendste is dat er niets tegen te doen is. Ik heb haar net op bed gelegd en hoop dat ze wat slaapt op paracetamol. Arm hummeltje. Huilt de hele dag en zegt ik heb au aan de mooojnd.

Lekker ding die Fenne, 12-9 Niet drinken en dan bij jou zo een fles leegdrinken.

Nala.
Nog even snel melden. Beetje moe van een lekker bezig dagje, dus duik er zo in.

Quint, ben benieuwd, maar volgens mijn kan de streep alleen maar duidelijker zijn morgen! Maar wacht nog wel even met feliciteren hoor, haha!

DDDJ, arme Daphne zeg met haar kwaaltjes...

Amy, ja hoor trek het nog wel, vorige week was ik er echt helem aal klaar mee, maar nu voel ik me weer wat beter en dan is het ook wel beter te doen, maar beeb mag komen hoor (dat heb ik het liefst, haha)

12-sept, balen van je dagje vandaag. Lekker eigenwijs ding is Fenne hoor. Dat wordt nog wat als je straks weer aan het werk bent. Maar dat duurt nog wel even gelukkig, toch?

Do, lekker weekje gehad dus? Nu breken er spannende tijden aan voor jullie toch met de hele medische toestand?

Nou ga op bed zo, nog even wat drinken met man! Tot morgen maar weer, dan een dagje heel weinig doen gepland, enige actieve dat ik zou willen doen is dan bevallen!

Liefs Kay
Eems, ik ga maandag bellen naar het zh. Dan hoop ik meer te weten.
Nou. Uhm. Ik ben echt zwanger. Geloof ik. De streep was wel duidelijker dan vrijdag (lees: we hoefden niet met onze neus er bovenop te staan om hem te zien), maar op de een of andere manier hebben we allebei zoiets van... hm?? Bij Jano destijds was het zo'n knalduidelijke streep dat we nu allebei twijfelden. Maar ja.. een streep is een streep toch? Ik weet niet hoor. Onzekere muts ben ik ineens! Ik ga straks toch maar zo'n digitaal ding halen. Of twee. Pffff.

Toelichting op tijdstip: Jano kreeg een hoestbui en sliep meteen weer in, terwijl vriend en ik rechtop zaten en niet meer konden slapen. Dus ja, dan maar testen. En nu zo hyper dat ik al helemaal niet meer kan slapen!
Nala dikke knuffel voor jou... ik vond je mailtje fijn om te lezen, thanx. Ik denk dat er verder weinig woorden meer zijn om te zeggen hierover....

Kay oei, jij houdt het ook wel spannend zo he? Is de buikgriep nu wel helemaal over?

DDDJ wat zijn aften? Ik heb er echt nog nooit van gehoord.

12sept wat een grapjas, die Fenne!!

Hmm.. ik voel me echt net alsof ik in mezelf zit te kletsen hier. Uit gewoonte heb ik net een kop koffie gedronken dus slapen zit er nu echt niet meer in. Volgens mij ben ik zo onzeker omdat het weer zo bizar snel is, de eerste ronde raak. Wie verzint zoiets? Hoe vruchtbaar moet je dan zijn? Jeetje... ben echt even van m'n apopos. En vriend is toch weer in slaap gevallen natuurlijk. Hij wil dat ik naar de huisarts ga voor een test, maar ik meen me te herinneren dat die 3 jaar terug zei dat de test die zij doen net zo betrouwbaar is als die uit de winkel. Ik hoop dat ik morgenochtend, na die digitale het gewoon echt zeker weet. Echt bizar dit.
Quintie, gefeliciteerd! wat gaaf en wat snel! Kan me voorstellen dat je helemaal van slag bent (zijn er geen winkels open vandaag )

Nala dikke We weten dat je het Quintie van harte gunt maar toch.....:hug:

Hoop dat ze je morgen in het zh goed nieuws kunnen geven en dat je niet 3 maanden hoeft te wachten.

DDDJ, wat sneu voor Daphne, heeft ze nog wat kunnen slapen?

En jij ook?

Jac, jemig dat is schrikken zeg van je man. Hoop dat ze morgen wat meer duidelijkheid kunnen geven wat het nu was.

Amy, bijgekomen van je diensten?

Noa, hopelijk is de verjaardag van Lotte geslaagd en is ze lekker verwend en heeft iedereen zich prima vermaakt!

Frans, Milena alweer in een wat betere bui? En hoe gaat het met Tinky winky?

Kayleigh, fijn dat jij je in elk geval wat beter voelt dan vorige week. Hoop dat "Tom" snel komt!

12-9 Jemig wat een eigenwijze tante zeg. Jammer de je eerder terug moest komen van je dagje weg. En ook sneu voor je man want die zal zich ook wel flink rot hebben gevoeld dat Fenne zo huilde, hij jou moest bellen en dat ze dan wel drinkt.

Do, genoten van je weekje weg? Waar zijn jullie geweest? Ben je al begonnen met spuiten?

Stiertje, gaat het weer wat beter met je? En is de nieuwe echt zo goed als jullie hadden verwacht?

Brabbel en ben je gisteren geslaagd?

Universe hoe is het met je?

Het was de bedoeling dat ik volgende week met Nick naar een voorstelling zou gaan in het theater. Kregen we gisteren bericht dat de voorstelling niet doorgaat omdat, nu de productie klaar is, blijkt dat de voorstelling niet op het podium past.

Vind dat zo raar je weet toch hoe groot het toneel is. Maar goed nu mogen we 10 januari (verjaardag van mijn man) en kunnen we volgende week naar de intocht van sinterklaas

Nick is weer flink verkouden, hoest erg veel heel sneu met van die waterige oogjes.

Luke is heerlijk vrolijk en brabbelt erg veel. Slaapt nog steeds de nachten door, dus dat is echt lekker.

Dinsdag begin ik weer met een ochtendje werken, ben erg benieuwd hoe dat gaat.

Luke drinkt gelukkig wel uit de fles (als je loopt en hem op je linkerarm hebt, anders niet )

Allemaal een fijne zondag.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa heus, geloof het nou maar, van harte meid!

Quintie, super gefeliciteerd. Wat lekker maar inderdaad ook raar dat het zo snel raak is.

Nala, hoe is het met je vent?

Hera, fijn dat luke nu goed(?) uit de fles drinkt. Wel fijn als je aan het werk moet.

Man voelde zich inderdaad wel lullig, ik vond het ook wel lullig voor hem. Vanmorgen wilde ze bij hem weer niet drinken en ik kreeg het wel weer voor elkaar. Het kost me nog wel moeite maar uiteindelijk lukt het wel. Ik ga dus nog maar even door tot ze bij mij moeiteloos de fles leegdrinkt en dan bij man proberen.

DDDJ, arme daphne. aften zijn zo vervelend (Quintie, wees maar blij dat he het niet kent)

Kay, al nieuws. Wat fijn dat je je wat beter voelt.

Vandaag lekker niks doen, beetje inpakken. Zijn gistermiddag nog naar huis geweest en ziet er naar uit dat oplevering niet heel lang meer gaat duren. Dus alles wat klaar is is maar klaar.
Quintie, van harte meid!!!

Nala, knuf van hier... hopelijk krijg je morgen eens positief nieuws....

Brabbel, hoop dat Kaj van zijn hoest is verlost. Leuke plannen allemaal!

Frans, leuk he de kermis, Yannick is er ook gek van. En weer goedgekeurd, gaat allemaal ok!

Dddj, balen van die afwijzingen, hoop voor je dat er binnenkort gewoon een goeie bij zit en dat het net zo hard gaat als bij mij! Hoest met Daphne? nooit van gehoord; aften, een soort blaasjes? heb wel eens gelezen over floaten, heb onlangs een eventbon gekocht voor hubbie zijn verjaardag, staat ook op die site: www.eventbon.nl

12-9, balen van Fenne en je dagje uit, vaak krijgen wij meer voor elkaar dan de papa's he? hopelijk heeft ze het snel onder de knie.... sterkte met inpakken de komende tijd..

Dominica, fijn dat je weekje weg zo is bevallen! wat zijn jullie plannen nu? Ik ga woensdag naar Thermen in Schiedam! heerlijke hammam geboekt met diner, dus genieten!!

Jacinta, heb je sores gemist, maar iig een dikke knuf...

Kayleigh, we zitten helemaal klaar voor je beeb, hoor, en jij ook zo te lezen!! sterkte met afwachten!!

Hera, jammer van die voorstelling, wil ik ook eens gaan doen hier... maar eerst een date met Yannick zijn kdv-vriendinnetje en haar mams, gaan vrijdag naar Ballorig in Roosendaal! dat word lachen!! Mijn vervangster begint morgen, dus later deze week kan ik er meer over vertellen. Laat haar woensdag al gelijk alleen, haha, hoezo in het diepe gooien? succes as. dinsdag met werken!

Yannick is hier ook verkouden. Loopt goed te hoesten!!Sinds gisteren ben ik het eindelijk ook eens... niet dat gekwakkel, maar echt groene jongens over de vloer.... Gek, he? als je alles stress achter de rug hebt (soll + ontslag nemen + vervanger zoeken...) dan word je ziek... hopelijk blijft het bij een verkoudheid en mag ik het woensdag er lekker uitstomen in de sauna!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven