Het Stamcafé X

08-04-2016 08:12 3047 berichten
Deel tien van ons heerlijke café!

We zijn in de Provence neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:Rhaegal schreef op 13 april 2016 @ 18:13:

Dag heur!

Sid in een nieuw jasje hier.

Bloes, wat naar, sterkte!Ik weet niet hoor, maar je bent veel minder spannend zo
Alle reacties Link kopieren
Is GG ook in een andere hoedanigheid gesignaleerd of is hij verdwenen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Bloes schreef op 13 april 2016 @ 18:10:

Hallo Stamcafé! Mijn kind is weer eens geopereerd en ik vertoef momenteel met hem in het ziekenhuis, dus de kans is vrij groot dat ik jullie hier regelmatig gezelschap kom houden de komende dagen. Beterschap met kind Bloes
Het kind heeft een school iets en ik heb geen idee hoe laat hij thuis komt. Erg irritant.
quote:Oudblond schreef op 13 april 2016 @ 18:14:

[...]

Sid returned Again
quote:Moiren_ schreef op 13 april 2016 @ 18:24:

Het kind heeft een school iets en ik heb geen idee hoe laat hij thuis komt. Erg irritant.Wat voor straf krijgt 'ie?
quote:BridgetteDubois schreef op 13 april 2016 @ 18:26:

[...]

Wat voor straf krijgt 'ie? Ik zeg drie dagen niet naar school. Dat zal hem leren.
quote:SaveTheDay schreef op 13 april 2016 @ 18:26:

[...]

Again Ja nou, ik wissel nou eenmaal per paar maanden van nick. Niet omdat ik dan met drama weg wil of het zat ben, maar ik wil gewoon niet herkend worden/als iemand me herkend te loepen zijn en daar heb ik best wel goede redenen voor Het is ook nooit een geheim ofzo.
quote:BridgetteDubois schreef op 13 april 2016 @ 18:26:

[...]

Wat voor straf krijgt 'ie?

Geen

Het is een afvaltoernooi en schijnbaar zitten ze er nog in. Of het andere team van school.
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 april 2016 @ 18:27:

[...]

Ik zeg drie dagen niet naar school. Dat zal hem leren.Precies. Als ie dit al niet aan kan...
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 april 2016 @ 18:27:

[...]

Ik zeg drie dagen niet naar school. Dat zal hem leren.Nou, iets ergers kan je hem niet aandoen
quote:Moiren_ schreef op 13 april 2016 @ 18:30:

[...]

Geen

Het is een afvaltoernooi en schijnbaar zitten ze er nog in. Of het andere team van school.Dus je moet wachten met eten?
quote:-KING- schreef op 13 april 2016 @ 18:00:

ik ga de turkse pizza van de lidl proberen die eleonora aanraadde.

Jeeeeeejjjj!

Go pizza, go pizza, go pizza!

quote:BridgetteDubois schreef op 13 april 2016 @ 18:33:

[...]

Dus je moet wachten met eten?

Ja. En hij moet ook nog naar zijn vader.

Gelukkig heb ik bovenop zijn huiswerk gezeten en is dat al af :P

Althans, hij zegt dat het af is.
quote:Rhaegal schreef op 13 april 2016 @ 18:29:

[...]

Ja nou, ik wissel nou eenmaal per paar maanden van nick. Niet omdat ik dan met drama weg wil of het zat ben, maar ik wil gewoon niet herkend worden/als iemand me herkend te loepen zijn en daar heb ik best wel goede redenen voor Het is ook nooit een geheim ofzo.Meestal herken ik je maar nu had ik je nog niet gespot, welkom van nooit weggeweest
Hoi! Dit was, als het goed is, de laatste operatie. Ik heb een stretcher naast zoon, overdag een stoel. En WiFi. Alles is goed gegaan, maar hij heeft nu wel veel pijn. Dus weer achter pijnstilling aan nu.
quote:Bloes schreef op 13 april 2016 @ 18:36:

Hoi! Dit was, als het goed is, de laatste operatie. Ik heb een stretcher naast zoon, overdag een stoel. En WiFi. Alles is goed gegaan, maar hij heeft nu wel veel pijn. Dus weer achter pijnstilling aan nu. Arme kind en arme moeder. Je kind pijn zien hebben is verschrikkelijk.

Hoi! Dit was, als het goed is, de laatste operatie. Ik heb een stretcher naast zoon, overdag een stoel. En WiFi. Alles is goed gegaan, maar hij heeft nu wel veel pijn. Dus weer achter pijnstilling aan nu. Wat zielig voor hem

Hoi! Dit was, als het goed is, de laatste operatie. Ik heb een stretcher naast zoon, overdag een stoel. En WiFi. Alles is goed gegaan, maar hij heeft nu wel veel pijn. Dus weer achter pijnstilling aan nu. Bah zeg, wat rot!
Och wat zielig Bloes . Hopelijk knapt ie snel op.
quote:Moiren_ schreef op 13 april 2016 @ 18:35:

[...]

Ja. En hij moet ook nog naar zijn vader.

Gelukkig heb ik bovenop zijn huiswerk gezeten en is dat al af :P

Althans, hij zegt dat het af is.Dat kan toch niet af zijn als jij er de hele tijd bovenop zat
Lijkt me zo moeilijk om je kind pijn te zien lijden. Hoe oud is hij Bloes?
quote:Oudblond schreef op 13 april 2016 @ 18:41:

[...]

Dat kan toch niet af zijn als jij er de hele tijd bovenop zat Maar hij heeft wel een goeie smoes dan
Snel! Een maagdrankje, on the rocks. Ik lees net de topictitel, kan je squirten als je ongesteld bent.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Oudblond schreef op 13 april 2016 @ 18:41:

[...]

Dat kan toch niet af zijn als jij er de hele tijd bovenop zat

Nou ja, als in maak je huiswerk even.

Normaal zeg ik dat niet eens.

En met zijn laatste werkstuk heb ik ook al niet geholpen, alleen even op spelfouten nagekeken. En toen hadden ze het ingeleverd en ontdekten ze dat ze een bladzijde per hoofdstuk te weinig hadden. Dat is toch zeker een bladzij of twaalf te weinig. Jammer voor ze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven