Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Star schreef op 14 april 2016 @ 17:23:

Die trek ik niet.Brrr ik ook niet
En Nelladella al helemaal niet.

Die trek ik niet.Dit. Ik hoop nog altijd dat dat een troll is, maar ik vrees ervoor.
Life is short. Eat dessert first.
Blijft een leuke discussie

Mijn kinderen zeggen mama, mam of maaaaa ( roepend), in een lawaaierige omgeving reageer ik beter op mijn voornaam. Mijn ouders noem ik pap of mam, ze noemen de ander naar mij toe met voornaam tegenwoordig en dat doe ik ook als ik het over de vader van mijn kinderen heb

Tegen vreemden zeg ik ip. u tenzij heel veel jonger maar ook dan nog wel eens u. Of er u of je tegen me wordt gezegd maakt me minder uit dan de toon waarop het wordt gezegd. Ik werd laatst zeer joviaal aangesproken door een verkoper op straat, de je vond ik minder storend dan de toon, flikker op zeg, heb ik met je op de kleuterschool gezeten?

Tegen patienten heb ik heel lang u gezegd en daarin week ik af tov mijn collega's. Zo heel langzaam kreeg ik door dat tutoyeren vaak juist op prijs werd gesteld en het een geruststellende effect gaf dat onderdeel,is van het korte contact dat ik heb met ze. Maar toch hoor ik mezelf vaak switchen tussen u en je. Een 80-jarige stelt zich soms voor met Piet Jansen, de neiging tot je is dan groot maar dat houd ik niet vol.

Wat ik heel opvallend vond was dat mijn lieve ex-schoonmoeder van 80 zich met haar voornaam voorstelde, haar kinderen èn kleinkinderen haar ook bij voornaam noemde en ze zeer christelijk was. Dat was blijkbaar voor mij een rare connotatie.
Je bent zelf een theepot

Die trek ik niet.

Het gaat niet om die To maar de complete onzinposts, ik denk dat BGB dat ook bedoelt.

2x pw patat en zeggen dat je gezond eten voorschotelt.

Zelf word ik iegel van de fake gezondheidsdingetjes: biologische koekjes, rijstwafels, denken dat huppeldepupsuiker beter is dan suiker etc, linkjes van vage websites ( wij van wc-eend)
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 14 april 2016 @ 18:05:

[...]

Het gaat niet om die To maar de complete onzinposts, ik denk dat BGB dat ook bedoelt.

Zelf word ik iegel van de fake gezondheidsdingetjes: biologische koekjes, rijstwafels, denken dat huppeldepupsuiker beter is dan suiker etc, linkjes van vage websites ( wij van wc-eend)

Dat denk ik ook, maar ik zag wie de TO was en moest een kriebel onderdrukken

2 x per week patat en bockworst voor ontbijt, neen, niet gezond.

Ik vind rijstwafels trouwens echt lekker
quote:SuzanneSuus schreef op 14 april 2016 @ 18:05:

[...]

Zelf word ik iegel van de fake gezondheidsdingetjes: biologische koekjes, rijstwafels, denken dat huppeldepupsuiker beter is dan suiker etc, linkjes van vage websites ( wij van wc-eend)Ja.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Star schreef op 14 april 2016 @ 18:08:

[...]

Dat denk ik ook, maar ik zag wie de TO was en moest een kriebel onderdrukken

2 x per week patat en bockworst voor ontbijt, neen, niet gezond.

Ik vind rijstwafels trouwens echt lekker Die met chocolade en kokos zijn best lekker, inderdaad.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Echt, hoezo biologische koekjes en rijstwafels?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 14 april 2016 @ 18:18:

Echt, hoezo biologische koekjes en rijstwafels?Waarom niet? Waarom wel biologisch vlees, biologische groenten, biologische zuivel maar geen biologische koekjes?
Waar staat dat van die 2x per week patat? Kan het niet vinden.
w.c-eend eten? Wel diervriendelijk

Mijn oudste kind noemt mij mama, en mijn jongste kinderen noemen mij bij mijn voornaam. Maar ik luister ook naar eigenlijk elke willekeurige andere naam. Zelfs opa, daar reageer ik ook op.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 14 april 2016 @ 19:48:

Mijn oudste kind noemt mij mama, en mijn jongste kinderen noemen mij bij mijn voornaam. Maar ik luister ook naar eigenlijk elke willekeurige andere naam. Zelfs opa, daar reageer ik ook op.
quote:Hayek schreef op 14 april 2016 @ 16:10:

[...]

Ik vind het dan weer heel raar als kinderen hun ouders bij de voornaam aanspreken. Een kwestie van hoe je bent opgevoed dus. Mijn zus zei keurig pap/papa en mam/mama. En die had dezelfde opvoeding als ik hoor Kwestie van eigenwijze kleuter in mijn geval.
quote:feow schreef op 14 april 2016 @ 19:48:

quote:Star schreef op 14 april 2016 @ 18:25:

[...]

Waarom niet? Waarom wel biologisch vlees, biologische groenten, biologische zuivel maar geen biologische koekjes?Dit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Star schreef op 14 april 2016 @ 18:25:

[...]

Waarom niet? Waarom wel biologisch vlees, biologische groenten, biologische zuivel maar geen biologische koekjes?Wat is er dan biologisch aan koek/zoetigheid
Je bent zelf een theepot
Dan zit er rietsuiker in ofzo. Denk ik.
quote:SuzanneSuus schreef op 14 april 2016 @ 20:34:

[...]

Wat is er dan biologisch aan koek/zoetigheidIngredienten zijn biologisch verkregen/gekweekt/gehouden.
quote:SuzanneSuus schreef op 14 april 2016 @ 20:34:

[...]

Wat is er dan biologisch aan koek/zoetigheidDe ingrediënten. Dus de bloem, honing, gist enz.
Ik ben 31 en zeg nog mam en pap. En kus ze op de mond ook nog eens.
quote:Woldertje schreef op 14 april 2016 @ 20:38:

Ik ben 31 en zeg nog mam en pap. En kus ze op de mond ook nog eens. Waarom heb je eigenlijk een andere nick genomen?
Ok, biologische ingredienten bij zoetigheden. Nooit over nagedacht eigenlijk, dat blijkt wel.
Je bent zelf een theepot
quote:BridgetteDubois schreef op 14 april 2016 @ 20:43:

[...]

Waarom heb je eigenlijk een andere nick genomen?Om een perma of nare ban te ontlopen. Alleen de Mods zijn niet helemaal gek.
quote:SuzanneSuus schreef op 14 april 2016 @ 20:50:

Ok, biologische ingredienten bij zoetigheden. Nooit over nagedacht eigenlijk, dat blijkt wel.Probeer eens een ahornlolly, zo lekker! Die aal ik 1x per jaar, voor onderweg op vakantie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven