Durf te vragen!

10-04-2016 01:09 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand stelt een vraag en de ander reageert en stelt weer een andere 'durftevragen' vraag voor de volgende. De vraag kan overal over gaan, alle onderwerpen zijn toegestaan.

Goed, TO trapt heel origineel af!

Ben je ooit vreemdgegaan?
Ja autoruit in geslagen en tas gejat.

Waar heb jij spijt van?
Nee.

Wie trakteert er friet vandaag en belt voor alle viva dames thuisbezorgd.nl?
Ik niet

Wat zal ik strax snacken als ik thuis kom ?

Heel erg off topic..ik ben vandaag letterlijk aangevallen toen ik iemand wilde helpen bij een ongeluk. Ik ben zo geschrokken ...en BOOS
Huh? Watskeburt???
Chips! Of chocoladepindas hmmmmmm

Wat heb jij vandaag meegemaakt
Gesprek, kapper en ---->

Haat je het ook zo als er niks lekkers in huis is en je vergaat van de drang naar chips?

(Bonus vraag voor de gevorderden: waar ben ik als allerlaatste geweest denk je?)
Ja ik haat het!!!

Laatst bij opticien geweest gok ik

Ik ga zo pitten! Jij ook?
pfffffffff ja dat neem ik me al een half uur voor.

Hoe vaak poets jij je tanden?

Voor de bonusvraag; uhhhh een leuk concert?
Opticien haha

2x per dag sws. Alleen heel soms als ik heeel moe ben en al in mijn bed lig heb ik er gewoon de kracht niet voor om nog naar de badkamer te gaan.

Vind je het ook zo naar wakker worden als je make up er nog op zit van de vorige dag?
Er kwam auto door mijn straat die verboden weg in ging.

Kei hard. Daar komt net meid op scooter aan en zij moet op r dus gaat vol onderuit. Tegen boom.

Scooter in stukken.

Ik was net fiets aan wegzetten..dus zie alles. Ga er naar toe en de chauffeur probeeet hasr omhoog te hijsen.

Bebloed been, hoofd bloed, handen open, suf..

Ik zeg..laat haar. Laten liggen..we kijken wat er is, niet meteen sjouwen.

Hij al meteen agressief. Jij je er niet mee bemoeien. Ik zeg..eerst even checken en peilen en dan kijken we verder..last haar los.

Hij..ze is niet op hoofd gevallen..nix aan hand..hou je dr buiten.

Ik zeg ..wel.

Ik zag t gebeuren.

Ik zeg ..heb jij uberhaupt hier verdtand van. Meisje was half van wereld..dus ik pak telefoo ..ik wil ambulance bellen..hij begint nog grover tegen mij...ik zeg..je moet nu je bek houden.

Hij staat vervolgens op en duwt me weg onder allerlei scheldwoorden.

Ik ben herstellende van ongeluk..ik sta niet heel stevig op benen..ik moest dus letterlijk weg omdat ik dit niet kon winnen. Hij kwam achter me aan..ik ben naar buren gevlucht.min hoop dat zoon (breed en groot) thuis was..was er niet. Buuv is naar buiten gegaan..ik ondertussen bellen..maar hij had hasr scooter al weggewerkt en haar in auto gehesen om naar haar huis te brengen. Vlak bij. Dus toen ambulance kwam was iedereen weg. Hij wilde mij er niet bij en dat ik jiemand belde omdat hij overduidelijk schuld had. Morgen ga ik politie bellen.
Sorrrrie..zwaar op topic.

Ja..dan zitten ogen zo dicht van mascara.

Ben jij moe?
Nare shit.......
Wat een idioot die man
Er zijn echt achterlijke op de wereld. Ik hoop dat die meid thuis toch nog dokter heeft gebeld. Zit me nix lekker.

Was je avond productief ?
quote:Vrouwzondernaam schreef op 15 april 2016 @ 00:02:

Er zijn echt achterlijke op de wereld. Ik hoop dat die meid thuis toch nog dokter heeft gebeld. Zit me nix lekker.

Was je avond productief ?

Ja, tot 23u00 gewerkt.

Hoeveel uren slaap je per nacht/dag?
quote:Vrouwzondernaam schreef op 14 april 2016 @ 23:48:

Sorrrrie..zwaar op topic.

Ja..dan zitten ogen zo dicht van mascara.

Dit is erg offtopic, maar toch, ik hoop dat je zijn kentekennummer hebt, anders kun je helaas weinig beginnen, sterkte ermee...

En succes morgen.
6/7 uur gemiddeld denk ik.

Wie is ook ?
He bah, sterkte vzn!

Ik slaap zoals de wind waait. Er zit geen ritme in of niks helaas. Ik heb het slaap/waakritme van een klein knaagdier ofzo. En dat is al zo, zo lang als ik me kan herinneren. Dus ja, een gemiddelde noemen, ongeveer 5-6 uur per etmaal, nu dan (gemiddelde van de afgelopen drie maanden dan). En dan op dat dagdeel dat het wil lukken om te slapen. Soms lukt het om twee blokjes te slapen van een paar uur. O ja, ik heb wat slaapstoornisjes, vandaar.

Wanneer heb jij voor het laatst de nacht doorgehaald? En dan helemaal doorgehaald he, zonder dutjes overdag.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Ooow, weer tegelijk! Hoe doen jullie dat hier met tegelijkertijd posten? Zelf de vraag kiezen dan?
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Sapsorrow schreef op 15 april 2016 @ 00:56:

Ooow, weer tegelijk! Hoe doen jullie dat hier met tegelijkertijd posten? Zelf de vraag kiezen dan?Ja of allebei. Of je post aanpassen.
quote:Websurfer1974 schreef op 15 april 2016 @ 00:25:

[...]

Ja, tot 23u00 gewerkt.

Hoeveel uren slaap je per nacht/dag?

Ongeveer 7 uur.

Wat denk je van honden met kleding aan?
quote:Boquiabierto schreef op 15 april 2016 @ 01:09:

Wat denk je van honden met kleding aan?

Zielig!

Wel eens een date gehad?
Ja.

Ben je 100% Nederlands?
Nee, ik ben geen Nederlandse.

Hoe ging jouw aller slechtste date ooit?
Hij vond dat ik m meteen moest pijpen.

Nou ja zeg...kortste date ooit.

Wat voor beddengoed heb jij ? En hoeveel kussens ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven