onbegrijpelijke intresses van je partner
maandag 3 november 2008 om 10:39
Laatst plofte ik bij mijn vriend (30) op de bank, hij zat tv te kijken. Een of ander programma waarin BZN, Thomas Berge of artist van dat caliber op een plein met mensen aan het zingen was. Met alle respect voor mensen die dat leuke muziek vinden hoor, maar ik vind het niks voor mijn vriend (zijn kast staat vol rock-cd's). Daarom pak ik de afstandsbediening en terwijl ik wegzap zeg ik: "is er ook nog wat leuks op tv?". Vervolgens werd hij boos, want hij was iets leuks aan het kijken. Nu ken ik mijn vriend al ruim 3 jaar, maar ik kan me werkelijk niet voorstellen dat hij het echt leuk vindt. Dacht in eerste instantie dat hij een punt wilde maken dat ik niet overlegde voordat ik ging zappen, maar hij blijkt dit dus echt leuk te vinden. Ik wil het best accepteren hoor, maar ik kan me echt niet voorstellen dat hij het daadwerkelijk leuk vindt.
Wat voor onbegrijpelijke intresses / dingen heeft jouw partner?
En nee, dan doel ik niet op andere vrouwen of een derde persoon in je relatie betrekken voor de seks of weet ik veel wat. Laten we deze topic nou eens lekker 'luchtig' houden met verbazingwekkende ontdekkingen / intresses van je partner.
Wat voor onbegrijpelijke intresses / dingen heeft jouw partner?
En nee, dan doel ik niet op andere vrouwen of een derde persoon in je relatie betrekken voor de seks of weet ik veel wat. Laten we deze topic nou eens lekker 'luchtig' houden met verbazingwekkende ontdekkingen / intresses van je partner.

zaterdag 8 november 2008 om 14:22
quote:weatherwax schreef op 08 november 2008 @ 12:22:
Waar mijn man echt voor gaat zitten... biertje erbij, worstje gesneden en al op een plankje... is KOPERPOETSEN. Serieus. Zo eens per maand verzamelt hij al zijn spulletjes (de brasso, de inwvrijfdoek, de uitwrijfdoek, de poetsdoek... en nog een doekje, geen idee wat die doet ), en gaat echt heerlijk ontspannen met zijn koper.
Rare jongens, die mannen....
Waar mijn man echt voor gaat zitten... biertje erbij, worstje gesneden en al op een plankje... is KOPERPOETSEN. Serieus. Zo eens per maand verzamelt hij al zijn spulletjes (de brasso, de inwvrijfdoek, de uitwrijfdoek, de poetsdoek... en nog een doekje, geen idee wat die doet ), en gaat echt heerlijk ontspannen met zijn koper.
Rare jongens, die mannen....
zaterdag 8 november 2008 om 18:27
Mijn vriend is verslaafd aan teletekst en dan vooral alle sportuitslagen, dus van voetbal tot korfbal tot dammen.
En nee het blijft dan niet alleen bij de hoofdklasse, nee de tweede, derde en vierde klasse worden ook bekeken.
En, ja er komt ook nog een en het blijft niet bij de Nederlandse teletekst ook de Duitse wordt van voor naar achter uitgepluist. Helaas voor hem kan hij tegenwoordig niet meer op de BBC en de spaanse teletekst kijken.
Daarnaast is hij ook nog verslaafd aan het bestuderen van stadsplattegronden. Uren kan hij kijken naar het plattegrond van welke stad dan ook ter wereld.
Ik snap er niks van.....
En nee het blijft dan niet alleen bij de hoofdklasse, nee de tweede, derde en vierde klasse worden ook bekeken.
En, ja er komt ook nog een en het blijft niet bij de Nederlandse teletekst ook de Duitse wordt van voor naar achter uitgepluist. Helaas voor hem kan hij tegenwoordig niet meer op de BBC en de spaanse teletekst kijken.
Daarnaast is hij ook nog verslaafd aan het bestuderen van stadsplattegronden. Uren kan hij kijken naar het plattegrond van welke stad dan ook ter wereld.
Ik snap er niks van.....
zaterdag 8 november 2008 om 18:53
quote:weatherwax schreef op 08 november 2008 @ 12:22:
Rare jongens, die mannen....Dubbel
Rare jongens, die mannen....Dubbel
zondag 9 november 2008 om 00:05
Jullie mannen hebben tenminste nog een hobby. En nog redelijk actieve hobby's ook.
Mijn vriend heeft maar één 'hobby': dutjes doen...
Vandaag kwam hij om 11.30 uur zijn bed uit. Moest 'verplicht' met mij mee boodschappen doen en nog wat andere dingen. Rond 16.30 uur rijden wij terug naar huis en zit hij zich al helemaal te verheugen..."Zo...straks even lekker dutje doen..."
Ik vind het niet normaal hoor...en hij is verder kerngezond. Soms heeft hij een ingeving en zit hij eraan te denken om weer te gaan voetballen, maar daar hoor ik hem dan verder nooit meer over.
Jullie snappen dus wel dat ik een moord zou doen voor Jan Smit door de speakers en een gang vol technisch lego.
Mijn vriend heeft maar één 'hobby': dutjes doen...
Vandaag kwam hij om 11.30 uur zijn bed uit. Moest 'verplicht' met mij mee boodschappen doen en nog wat andere dingen. Rond 16.30 uur rijden wij terug naar huis en zit hij zich al helemaal te verheugen..."Zo...straks even lekker dutje doen..."
Ik vind het niet normaal hoor...en hij is verder kerngezond. Soms heeft hij een ingeving en zit hij eraan te denken om weer te gaan voetballen, maar daar hoor ik hem dan verder nooit meer over.
Jullie snappen dus wel dat ik een moord zou doen voor Jan Smit door de speakers en een gang vol technisch lego.
maandag 10 november 2008 om 13:54
Mijn vriend heeft een bedrijf in netwerkbeheer, maar vind het ook erg leuk om zijn werk thuis verder door te voeren.
Computers bouwen (ik kan ondertussen ook een computerkast bouwen van binnen
)
Verder verkondigt hij bij elk reclamebord tijdens het autorijden "dat wordt mijn nieuwe auto" Geloof dat de keuze groot is wanneer je voorliefde voor auto's hebt.
en Tja Karate. Komt hij na het sporten thuis. Schat dit is de Ushiro.... en de Sonoba ... om maar niet te spreken over de Zanshin... staat dus in de woonkamer zijn pas geleerde technieken op mij te oefenen :-/
Computers bouwen (ik kan ondertussen ook een computerkast bouwen van binnen

Verder verkondigt hij bij elk reclamebord tijdens het autorijden "dat wordt mijn nieuwe auto" Geloof dat de keuze groot is wanneer je voorliefde voor auto's hebt.
en Tja Karate. Komt hij na het sporten thuis. Schat dit is de Ushiro.... en de Sonoba ... om maar niet te spreken over de Zanshin... staat dus in de woonkamer zijn pas geleerde technieken op mij te oefenen :-/
maandag 10 november 2008 om 14:22
quote:Vent70 schreef op 08 november 2008 @ 14:17:
Ik had een ex die nogal sport gek was...
Een jaar ziet er als volgt uit:
- schaatsen
- Olympische winterspelen
- tennistournooien
- wielrennen
- voetbal EK/WK
- Olympische zomerspelen
- Tour de France
en dan is het alweer snel tijd voor...
- schaatsen
Natuurlijk is het ene jaar erger dan het andere, maar er is gewoon altijd wat. Het moet ook altijd live gekeken worden, anders staat de uitslag natuurlijk al op internet, en dat is niet leuk.Heerlijk doe mij zo'n man......
Ik had een ex die nogal sport gek was...
Een jaar ziet er als volgt uit:
- schaatsen
- Olympische winterspelen
- tennistournooien
- wielrennen
- voetbal EK/WK
- Olympische zomerspelen
- Tour de France
en dan is het alweer snel tijd voor...
- schaatsen
Natuurlijk is het ene jaar erger dan het andere, maar er is gewoon altijd wat. Het moet ook altijd live gekeken worden, anders staat de uitslag natuurlijk al op internet, en dat is niet leuk.Heerlijk doe mij zo'n man......
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!