Centraal Moderatortopic
maandag 9 november 2015 om 09:38
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 15 april 2016 om 23:38
zaterdag 16 april 2016 om 21:14
quote:Isa_Bela schreef op 16 april 2016 @ 20:07:
Isa_Bela in "Exact vertellen wat je vandaag hebt gege..."
Hallo Mods, mag er een slotje op dit topic? Dank je.
Slotje zit erop!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Isa_Bela in "Exact vertellen wat je vandaag hebt gege..."
Hallo Mods, mag er een slotje op dit topic? Dank je.
Slotje zit erop!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
zaterdag 16 april 2016 om 23:33
zondag 17 april 2016 om 09:48
Goedemorgen,
Kan k de titel van een topic ook aan laten passen? Ik heb nu een topic: 'Mama's gezocht (omgeving Roden)'. Deze zou ik graag aan laten passen naar: 'Mama's/vriendinnen gezocht omgeving Groningen/Roden/Leek'.
Daarnaast vraag ik me af of ik mijn eigen topic: 'Vriendinnen gezocht Groningen stad' kan laten verwijderen.
Alvast bedankt voor de hulp!
Kan k de titel van een topic ook aan laten passen? Ik heb nu een topic: 'Mama's gezocht (omgeving Roden)'. Deze zou ik graag aan laten passen naar: 'Mama's/vriendinnen gezocht omgeving Groningen/Roden/Leek'.
Daarnaast vraag ik me af of ik mijn eigen topic: 'Vriendinnen gezocht Groningen stad' kan laten verwijderen.
Love Live Give
zondag 17 april 2016 om 09:52
quote:lovelivegive schreef op 17 april 2016 @ 09:48:
Goedemorgen,
Beste lovelivegive,
We hebben de titel van het topic aangepast.
In principe verwijderen wij geen topics. Zou je ons in een mail kunnen laten weten waarom je jouw topic verwijderd zou willen zien?
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Goedemorgen,
Beste lovelivegive,
We hebben de titel van het topic aangepast.
In principe verwijderen wij geen topics. Zou je ons in een mail kunnen laten weten waarom je jouw topic verwijderd zou willen zien?
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
zondag 17 april 2016 om 13:55
Volgens mij is het maximaal aantal berichten bij een topic nog steeds 3000 (althans voorheen om technische redenen).
Het volgende topic is "vol":
Associatiespel deel III
Ik heb intussen ervoor gezorgd dat de forummers in dat topic de weg weten naar deel 4. Kan het boven genoemde topic op slot? Alvast bedankt.
Associatiespel deel III
Ik heb intussen ervoor gezorgd dat de forummers in dat topic de weg weten naar deel 4. Kan het boven genoemde topic op slot? Alvast bedankt.
World of Warcraft: Legion
zondag 17 april 2016 om 14:32
Het topic 'Zeer effectief ritueel voor de emotionele terugkeer van je e' is verwijderd ivm spam.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
zondag 17 april 2016 om 14:33
quote:hans66 schreef op 17 april 2016 @ 13:55:
Volgens mij is het maximaal aantal berichten bij een topic nog steeds 3000 (althans voorheen om technische redenen).
Associatiespel deel III
Slotje zit erop!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Associatiespel deel III
Slotje zit erop!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
zondag 17 april 2016 om 15:59
zondag 17 april 2016 om 22:46
zondag 17 april 2016 om 22:51
Modjes,
Kan er niet zo iets komen dat je pas na een x aantal postings, zeg maar 10 posts pas een topic kunt openen? Omdat net een permabanneling op zijn regelmatig bezoekje kwam. En volgens mij werk je zo ook de spammers tegen die snel een accountje aanmaken om hun enquete op het forum te dumpen.
Volgens mij blijft het forum dan een stuk schoner.
Kan er niet zo iets komen dat je pas na een x aantal postings, zeg maar 10 posts pas een topic kunt openen? Omdat net een permabanneling op zijn regelmatig bezoekje kwam. En volgens mij werk je zo ook de spammers tegen die snel een accountje aanmaken om hun enquete op het forum te dumpen.
zondag 17 april 2016 om 22:53
quote:ZombieQueen schreef op 17 april 2016 @ 22:51:
Modjes,
Volgens mij blijft het forum dan een stuk schoner.Lekker lullig voor iedereen die een vraag heeft.
Modjes,
Volgens mij blijft het forum dan een stuk schoner.Lekker lullig voor iedereen die een vraag heeft.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
zondag 17 april 2016 om 23:21
quote:ZombieQueen schreef op 17 april 2016 @ 22:51:
Modjes,
Dankjewel voor je suggestie, we geven het door aan de CM.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Modjes,
Dankjewel voor je suggestie, we geven het door aan de CM.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum