Het Stamcafé X

08-04-2016 08:12 3047 berichten
Deel tien van ons heerlijke café!

We zijn in de Provence neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2016 @ 23:28:

[...]

Ik vond die oorlogsbeelden zo schokkend!Het is geen happy verhaal nee.
quote:tattou schreef op 15 april 2016 @ 23:29:

Romantiek, drama, overleven, het heeft een beetje van alles. En Brad Pitt!

[img]https://45.media.tumblr.com/tumblr_lxyq ... o1_500.gif[/img]Ja.... ik zeg het eigenlijk nooit want heb t niet echt op acteurs en zo. Maar man, hij zag er daar wel "goed" uit zullen we maar zeggen.
quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2016 @ 23:28:

[...]

Ik vond die oorlogsbeelden zo schokkend!Dat had ik heel erg bij The Deerhunter, gruwelijk.
quote:tattou schreef op 15 april 2016 @ 23:31:

[...]

Dat had ik heel erg bij The Deerhunter, gruwelijk.Ken ik niet ik mijd zulke films eigenlijk altijd...
quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2016 @ 23:30:

[...]

Ja.... ik zeg het eigenlijk nooit want heb t niet echt op acteurs en zo. Maar man, hij zag er daar wel "goed" uit zullen we maar zeggen.Ik vind het leuk als ze er goed uitzien, maar als een goed-uitziende acteur niet goed acteert dan ben ik er niet weg van. Goed acteren maakt of breekt een film vind ik. Daar heeft uiterlijk niks/weinig mee te maken.
quote:tattou schreef op 15 april 2016 @ 23:33:

[...]

Ik vind het leuk als ze er goed uitzien, maar als een goed-uitziende acteur niet goed acteert dan ben ik er niet weg van. Goed acteren maakt of breekt een film vind ik. Daar heeft uiterlijk niks/weinig mee te maken.

Klopt helemaal.

Zo heb ik helemaal niks met Tom Cruise.
Oh, dat is echt een aanrader vind ik, oude film, maar zo goed! Over de Vietnam-oorlog (en ook familie/vrienden-banden). Wel vanuit de Americanen bekeken dan. Met een jonge Robert de Niro/Christopher Walken/Meryl Streep. 1 Scène is me altijd bijgebleven, maar mocht je 'm nog ooit gaan kijken zeg ik niks nu ^^.
quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2016 @ 23:36:

[...]

Klopt helemaal.

Zo heb ik helemaal niks met Tom Cruise.Ik ook niet, behalve in Top Gun, daar was hij geweldig vond ik.
quote:tattou schreef op 15 april 2016 @ 23:37:

Oh, dat is echt een aanrader vind ik, oude film, maar zo goed! Over de Vietnam-oorlog (en ook familie/vrienden-banden). Wel vanuit de Americanen bekeken dan. Met een jonge Robert de Niro/Christopher Walken/Meryl Streep. 1 Scène is me altijd bijgebleven, maar mocht je 'm nog ooit gaan kijken zeg ik niks nu ^^.Maar met heftige en bloederige oorlogsscenes heb ik niks, ik kan er niet zo goed tegen
quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2016 @ 23:36:

[...]

Klopt helemaal.

Zo heb ik helemaal niks met Tom Cruise.

In Magnolia is hij echt geniaal. Ook de enige film waarin ik hem goed vind.

DiCaprio vind ik zo volwassen geworden in zijn acteren. Tegenwoordig echt heerlijk om naar te kijken.

Pitt vind ik geweldig in Inglorious Basterds.
quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2016 @ 23:37:

[...]

Maar met heftige en bloederige oorlogsscenes heb ik niks, ik kan er niet zo goed tegen Hij is heel heftig. Beter overslaan.
quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2016 @ 23:37:

[...]

Maar met heftige en bloederige oorlogsscenes heb ik niks, ik kan er niet zo goed tegen Die film is niet echt bloederig, heftig wel qua emoties.
Ik vind Tom Hanks echt een leuke en goeie acteur.

Pitt zag ik nooit zo staan omdat leeftijdsgenoten t alleen over zn uiterlijk hadden en daar heb ik gewoon niet heel veel mee. Maar vind ook hem goed (en stiekem.ook wel mooi).

En Meryl Streep is super, en Sandra Bullock, en Meg Ryan, en Anthony Hopkins, en en en en en....
quote:Moiren_ schreef op 15 april 2016 @ 23:39:

[...]

Hij is heel heftig. Beter overslaan.Doe ik vond deze al heel indrukwekkend.
Overslaan? Die film won 5 Oscars, en terecht. Heftig? Ja, maar oorlog is heftig. Goed verfilmd. Het is geen enge film, wel akelig.
quote:tattou schreef op 15 april 2016 @ 23:41:

Overslaan? Die film won 5 Oscars, en terecht. Heftig? Ja, maar oorlog is heftig. Goed verfilmd. Het is geen enge film, wel akelig.Brie zegt dat ze daar niet van houdt. Dus dan kan ze hem beter niet kijken hè.
Nou heb ik het Top Gun liedje in mijn hoofd hahaha.. die ga ik ik nog een keer kijken ooit.

Take my breath away
quote:Moiren_ schreef op 15 april 2016 @ 23:42:

[...]

Brie zegt dat ze daar niet van houdt. Dus dan kan ze hem beter niet kijken hè.Ik kan er echt nog heel lang van wakker liggen. Van nare beelden etc.
quote:Moiren_ schreef op 15 april 2016 @ 23:42:

[...]

Brie zegt dat ze daar niet van houdt. Dus dan kan ze hem beter niet kijken hè.Die film is niet bloederig, maar goed, ik vind het een aanrader persoonlijk.
Terwijl ik in mijn tienerjaren echt allerlei prut heb gezien.

Final destination, saw, the ring en nog veel meer van die ellende.
quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2016 @ 23:44:

[...]

Ik kan er echt nog heel lang van wakker liggen. Van nare beelden etc.

Ik heb het niet snel, maar die film heeft echte diepe indruk gemaakt. Wrs ook omdat ik hem als kind al zag

Maar laatst nog eens gekeken en hij is en blijft heftig.
quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2016 @ 23:45:

Final destination, saw, the ring en nog veel meer van die ellende.Daar lig ik wakker van
Alle reacties Link kopieren
quote:tattou schreef op 15 april 2016 @ 23:26:

Nee dat is niet helemaal waar, gewoon het hele verhaal. Die familie samen, de natuur, alles.

Dit! Het is voor mij wel al heel lang,te lang, geleden dat ik hem gezien heb.

Wordt weer eens tijd.

Final destination, saw, the ring en nog veel meer van die ellende.Dan kan je The Deerhunter ook wel aan hoor
Alle reacties Link kopieren

Final destination, saw, the ring en nog veel meer van die ellende.The ring is mijn ultieme nachtmerrie film. Sindsdien durf ik geen horror meer te kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven