Het Stamcafé X
vrijdag 8 april 2016 om 08:12
Deel tien van ons heerlijke café!
We zijn in de Provence neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in de Provence neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
zaterdag 16 april 2016 om 11:55
quote:fietsie schreef op 16 april 2016 @ 11:16:
[...]
Over de sfeer hier vannacht en dat de een wel een film mag aanraden en iemand anders een film niet mag afraden. En dat daar dan ongeveer honderd posts later nog steeds over doorgezeurd wordt.In de nacht komt er wel eens een verdwaald gekkie Dan kan dat.
[...]
Over de sfeer hier vannacht en dat de een wel een film mag aanraden en iemand anders een film niet mag afraden. En dat daar dan ongeveer honderd posts later nog steeds over doorgezeurd wordt.In de nacht komt er wel eens een verdwaald gekkie Dan kan dat.
zaterdag 16 april 2016 om 13:06
Zow, de boodschappen zijn binnen,
We kunnen feesten morgen
Geen rijpe avocado te vinden dus ik heb de avocado's in een plastic zak gedaan met een banaan.
Dan schijnen ze snel te rijpen.
Mag het hopen anders sta ik morgen avocado te ráspen voor de guacemole.
Verder wordt het een gezond feest, not.
Ik wilde pulled chicken met salade en salsa maken in tortilla's maar de jarige wil broodje kroket, frikandel of hamburger eten, dus dat ga ik morgen severen.
Het scheelt wel lekker veel koken!
We kunnen feesten morgen
Geen rijpe avocado te vinden dus ik heb de avocado's in een plastic zak gedaan met een banaan.
Dan schijnen ze snel te rijpen.
Mag het hopen anders sta ik morgen avocado te ráspen voor de guacemole.
Verder wordt het een gezond feest, not.
Ik wilde pulled chicken met salade en salsa maken in tortilla's maar de jarige wil broodje kroket, frikandel of hamburger eten, dus dat ga ik morgen severen.
Het scheelt wel lekker veel koken!