Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 16 april 2016 om 23:43
quote:Enn schreef op 16 april 2016 @ 23:38:
Ach ....
Willem is gewoon een forumfossiel die het erom doet.
Wedden dat hij meeleest en jullie ontzetting en irritatie zeer vermakelijk vindt?Hij leest zeker mee. Zo af en toe een topic stoort me absoluut niet, maar de laatste dagen is het wel erg veel.
Ach ....
Willem is gewoon een forumfossiel die het erom doet.
Wedden dat hij meeleest en jullie ontzetting en irritatie zeer vermakelijk vindt?Hij leest zeker mee. Zo af en toe een topic stoort me absoluut niet, maar de laatste dagen is het wel erg veel.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 16 april 2016 om 23:47
Zijn vrouw is vast een weekend weg en hij heeft tijd over.
Of zoiets.
Hij heeft een periode elke zaterdagochtend ook een lekker provocerend topic met bijbehorende titel geopend.
Die titels stonden wel grappig zo tussen de "mama's in juni' en " is jouw kind ook zo vroeg wakker' topics.
Of zoiets.
Hij heeft een periode elke zaterdagochtend ook een lekker provocerend topic met bijbehorende titel geopend.
Die titels stonden wel grappig zo tussen de "mama's in juni' en " is jouw kind ook zo vroeg wakker' topics.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 16 april 2016 om 23:48
zondag 17 april 2016 om 10:32
zondag 17 april 2016 om 11:07
zondag 17 april 2016 om 11:17
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2016 @ 11:07:
[...]
Het kan je maar dwars zitten. Ben je het tenminste lekker kwijt.
Tja...
Ik ben van mening dat mensen nooit zomaar iets zeggen zonder reden. In dit geval was het goed om een aantal mensen onzeker te maken of op zijn minst uiterst nieuwsgierig.
[...]
Het kan je maar dwars zitten. Ben je het tenminste lekker kwijt.
Tja...
Ik ben van mening dat mensen nooit zomaar iets zeggen zonder reden. In dit geval was het goed om een aantal mensen onzeker te maken of op zijn minst uiterst nieuwsgierig.
zondag 17 april 2016 om 11:22
quote:WaaromPorque schreef op 17 april 2016 @ 11:17:
[...]
Ik ben van mening dat mensen nooit zomaar iets zeggen zonder reden. En wat zijn jouw redenen nu dan?
[...]
Ik ben van mening dat mensen nooit zomaar iets zeggen zonder reden. En wat zijn jouw redenen nu dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 17 april 2016 om 11:29
quote:WaaromPorque schreef op 17 april 2016 @ 11:17:
[...]
Tja...
Ik ben van mening dat mensen nooit zomaar iets zeggen zonder reden. In dit geval was het goed om een aantal mensen onzeker te maken of op zijn minst uiterst nieuwsgierig.Effe lekker je hart luchten is geen geldige reden ?
[...]
Tja...
Ik ben van mening dat mensen nooit zomaar iets zeggen zonder reden. In dit geval was het goed om een aantal mensen onzeker te maken of op zijn minst uiterst nieuwsgierig.Effe lekker je hart luchten is geen geldige reden ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 17 april 2016 om 11:32