Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 17 april 2016 om 11:55
quote:simbalabimba schreef op 17 april 2016 @ 11:53:
@Nouschi hoeft van mij geen ban @sinnombre ook niet.
Het schoot mij gisteravond compleet in het verkeerde keelgat dat @hatsetats hier binnen kwam met d'r mededeling over een verdiende ban.Nou, iemand in her face ( al is het virtueel ) een aandachtshoer noemen is nou eenmaal gewoon niet zo handig, bangewijs.
@Nouschi hoeft van mij geen ban @sinnombre ook niet.
Het schoot mij gisteravond compleet in het verkeerde keelgat dat @hatsetats hier binnen kwam met d'r mededeling over een verdiende ban.Nou, iemand in her face ( al is het virtueel ) een aandachtshoer noemen is nou eenmaal gewoon niet zo handig, bangewijs.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 17 april 2016 om 11:55
quote:WaaromPorque schreef op 17 april 2016 @ 11:46:
[...]
Jij schijnt te weten hoe ik in elkaar zit.
Mooi , hoe je het woord ban in dit gesprek betrekt. Heb ik het nl nog niet een keer over gehad.
Ik vraag je wat.
Als vragen stellen synoniem staat aan het weten hoe iemand in elkaar zit dan kunnen er geen vragen meer aan elkaar gesteld worden.
[...]
Jij schijnt te weten hoe ik in elkaar zit.
Mooi , hoe je het woord ban in dit gesprek betrekt. Heb ik het nl nog niet een keer over gehad.
Ik vraag je wat.
Als vragen stellen synoniem staat aan het weten hoe iemand in elkaar zit dan kunnen er geen vragen meer aan elkaar gesteld worden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 17 april 2016 om 11:56
zondag 17 april 2016 om 11:57
zondag 17 april 2016 om 11:59
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2016 @ 11:50:
Maar als iedereen een ban aangenaaid dient te krijgen dan weet ik er nog wel een, hoor.
Het staat er wel zgn lollig omschreven, maar B ( weet niet uit mijn hoofd hoe ze nu heet ) wordt alsnog lullig omschreven. Of " knuffeltokkie " moet iets positiefs zijn ?Die benaming had beter hier op Napraat gepast?
Maar als iedereen een ban aangenaaid dient te krijgen dan weet ik er nog wel een, hoor.
Het staat er wel zgn lollig omschreven, maar B ( weet niet uit mijn hoofd hoe ze nu heet ) wordt alsnog lullig omschreven. Of " knuffeltokkie " moet iets positiefs zijn ?Die benaming had beter hier op Napraat gepast?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 17 april 2016 om 12:00
zondag 17 april 2016 om 12:00
zondag 17 april 2016 om 12:02
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2016 @ 11:55:
[...]
Nou, iemand in her face ( al is het virtueel ) een aandachtshoer noemen is nou eenmaal gewoon niet zo handig, bangewijs.
Precies.
Voor zoiets moet je het juiste topic weten te vinden en een handige manier om het te doen.
Dan krijg je geen ban, maar bijval.
Mij best, maar nogmaals, het schoot mij in het verkeerde keelgat.
[...]
Nou, iemand in her face ( al is het virtueel ) een aandachtshoer noemen is nou eenmaal gewoon niet zo handig, bangewijs.
Precies.
Voor zoiets moet je het juiste topic weten te vinden en een handige manier om het te doen.
Dan krijg je geen ban, maar bijval.
Mij best, maar nogmaals, het schoot mij in het verkeerde keelgat.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zondag 17 april 2016 om 12:03
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2016 @ 12:00:
[...]
Zonder naam? Ja. Maar ze heeft een napraattopic verbod. Dus ja.... Dan kun je beter niks zeggen.Klopt, als je loslopend wild bent, moet je oppassen.
[...]
Zonder naam? Ja. Maar ze heeft een napraattopic verbod. Dus ja.... Dan kun je beter niks zeggen.Klopt, als je loslopend wild bent, moet je oppassen.
zondag 17 april 2016 om 12:03
zondag 17 april 2016 om 12:04
quote:Enn schreef op 17 april 2016 @ 11:55:
[...]
Ik vraag je wat.
Het was een open deur. Dat jij doet alsof jij dat niet snapt , vind ik prima.
Jouw woorden waren dat het alles over mij zei. Dan hoef je ook geen vragen meer te stellen.
[...]
Ik vraag je wat.
Het was een open deur. Dat jij doet alsof jij dat niet snapt , vind ik prima.
Jouw woorden waren dat het alles over mij zei. Dan hoef je ook geen vragen meer te stellen.
zondag 17 april 2016 om 12:06
quote:simbalabimba schreef op 17 april 2016 @ 12:03:
[...]
Klopt, als je loslopend wild bent, moet je oppassen.Wat een flauwekul. Iedereen hier moet net zo veel opppassen. Als je nooit gestaft wordt ben je of handiger of schrijf je gewoon dingen die - net - kunnen.
[...]
Klopt, als je loslopend wild bent, moet je oppassen.Wat een flauwekul. Iedereen hier moet net zo veel opppassen. Als je nooit gestaft wordt ben je of handiger of schrijf je gewoon dingen die - net - kunnen.
zondag 17 april 2016 om 12:10
" wat vraag jij veel aandacht. Word jij per reactie op jouw topics betaald " versus " wat ben jij een aandachtshoer " . Voor het eerste zul je geen ban oplopen en weet toch iedereen wat je bedoelde.
Maar post je bewust het laatste, moet ook niemand gaan jammeren.
Maar post je bewust het laatste, moet ook niemand gaan jammeren.
zondag 17 april 2016 om 12:12
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2016 @ 12:06:
[...]
Wat een flauwekul. Iedereen hier moet net zo veel opppassen. Als je nooit gestaft wordt ben je of handiger of schrijf je gewoon dingen die - net - kunnen.
Precies.
Ik kreeg ook gewoon een ban toen ik schold, terwijl ik feitelijk niet eens schold.
Die mythe altijd dat de een meer kan zeggen dan de ander gaat al láng niet meer op.
Star kreeg laatst een ban wegens kritiek op de mods en ga zo maar door.
[...]
Wat een flauwekul. Iedereen hier moet net zo veel opppassen. Als je nooit gestaft wordt ben je of handiger of schrijf je gewoon dingen die - net - kunnen.
Precies.
Ik kreeg ook gewoon een ban toen ik schold, terwijl ik feitelijk niet eens schold.
Die mythe altijd dat de een meer kan zeggen dan de ander gaat al láng niet meer op.
Star kreeg laatst een ban wegens kritiek op de mods en ga zo maar door.
zondag 17 april 2016 om 12:14
zondag 17 april 2016 om 12:16
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2016 @ 12:06:
[...]
Flauwekul.
Of je wel/niet gestaft wordt, ligt niet alleen aan wie wat waar een ander schrijft, maar ook aan de staffer. En de mod. natuurlijk.
[...]
Flauwekul.
Of je wel/niet gestaft wordt, ligt niet alleen aan wie wat waar een ander schrijft, maar ook aan de staffer. En de mod. natuurlijk.
zondag 17 april 2016 om 12:17
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2016 @ 12:14:
En wat wel of niet banwaardig is in het modtopic ligt niet aan de forummer maar aan de mod-van-dienst. De een wist alles wegens off topic en de ander vindt het wel gezellig, een vol topic.
Klopt.
Een eenduidig beleid is er niet, ze doen maar wat.
Schandalig als je erover nadenkt. Geen idee hebben waar je mee bezig bent, geen context zien, wachten op stafjes want echt meelezen is niet aan de orde, dus maar blindelings op die staffen afgaan.
En wat wel of niet banwaardig is in het modtopic ligt niet aan de forummer maar aan de mod-van-dienst. De een wist alles wegens off topic en de ander vindt het wel gezellig, een vol topic.
Klopt.
Een eenduidig beleid is er niet, ze doen maar wat.
Schandalig als je erover nadenkt. Geen idee hebben waar je mee bezig bent, geen context zien, wachten op stafjes want echt meelezen is niet aan de orde, dus maar blindelings op die staffen afgaan.