datingcoach - tim veninga

17-04-2016 10:45 54 berichten
Hoi,

Heeft iemand ervaring met boeken / tips van dating coach tim veninga?

Dit zou kennelijk een gekende datingcoach zijn en ik krijg er telkens in mijn spam email box emails van allerlei dating tips van hem.

Was wel benieuwd wat die persoon dan echt voor goede tips & tricks heeft?

Groeten,

Wolke
Alle reacties Link kopieren
Kijk in mijn ogen....

het maakt niet uit wat je zegt en of je luistert vrouwen brabbelen toch maar een beetje.

Ik weet niet hoor maar na 1 google search kun je toch wel je conclusie trekken, of ben je heel erg wanhopig?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vind het behoorlijk creepy om van liefde, aantrekkingskracht of wederzijdse interesse een trucjesstudie te maken. Iedereen kan schilderen/iedereen kan neuken. Ofzo.

Aantrekkingskracht heeft niks maakbaars, dat is een natuurlijk proces. Zulke mannen/cursisten vallen uiteindelijk altijd door de mand omdat je trucjes geen relatie lang kunt volhouden.

Ik denk ook dat het vaak mannetjes zijn die geen "nee" accepteren en dan op een agressieve tactiek overgaan.

Ik ben dit soort kereltjes weleens in een praktiserend groepje tegengekomen tijdens het stappen, en heb totaal geen aandacht aan hen geschonken en hun manier van opdringen vond ik errug irritant en woest onaantrekkelijk. Je prikt er zo doorheen als je een beetje zelfvertrouwen hebt.
quote:elle5460 schreef op 17 april 2016 @ 11:33:

Tim veninga is momenteel een van de grootste op het gebied van de achtergrond, dating, mannen en vrouw verschillen, in Nederland.

Hij doet het erg goed!..leuk jong ook.

Ja, erg leuk. Vooral wanneer hij vrouwen met honden vergelijkt.

Gelukkig zijn hun tactieken steeds beter bekend. Zit een man je dus te beledigen op een eerste date, dan is de kans groot dat hij naar hem (of soortgelijke figuren) heeft geluisterd. Een goed waarschuwingsignaal om geen toetje te nemen en hem te smeren.
quote:Defietsboer schreef op 17 april 2016 @ 11:40:

[...]

Ja, erg leuk. Vooral wanneer hij vrouwen met honden vergelijkt.

Gelukkig zijn hun tactieken steeds beter bekend. Zit een man je dus te beledigen op een eerste date, dan is de kans groot dat hij naar hem (of soortgelijke figuren) heeft geluisterd. Een goed waarschuwingsignaal om geen toetje te nemen en hem te smeren.Exact. Na de belediging direct een glas rode wijn over het hoofd van de mijnheer in kwestie deponeren en zo hard als je kan wegrennen. In de commotie en van de schrik vergeet je uiteraard ook te betalen.
quote:elle5460 schreef op 17 april 2016 @ 11:20:

[...]

Heb heel veel filmpjes van hem op you tube gekeken, en ik vind dat hij veel, zo niet heel veel,waarheden heeft.

Ga het zelf maar eens zien, maar...ik raad het iedere vrouw aan.

Steek ervan op , van wat voor jou belangrijk is, of door jou word gezien of ervaren , als belangrijk.Nog een reden om jouw adviezen niet echt serieus te nemen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vind Tim leuk. Ook al ben ik het niet overal mee eens. Ik heb zijn blogs gelezen op mannengeheimen.nl en die zijn soms heel handig. De blogs zijn geschreven voor vrouwen.
quote:TheJoker schreef op 17 april 2016 @ 11:40:

Ik vind het behoorlijk creepy om van liefde, aantrekkingskracht of wederzijdse interesse een trucjesstudie te maken. Iedereen kan schilderen/iedereen kan neuken. Ofzo.

Aantrekkingskracht heeft niks maakbaars, dat is een natuurlijk proces. Zulke mannen/cursisten vallen uiteindelijk altijd door de mand omdat je trucjes geen relatie lang kunt volhouden.

Ik denk ook dat het vaak mannetjes zijn die geen "nee" accepteren en dan op een agressieve tactiek overgaan.

Ik ben dit soort kereltjes weleens in een praktiserend groepje tegengekomen tijdens het stappen, en heb totaal geen aandacht aan hen geschonken en hun manier van opdringen vond ik errug irritant en woest onaantrekkelijk. Je prikt er zo doorheen als je een beetje zelfvertrouwen hebt.

Wel leuk dat jij ook op dit forum Zit,

En daarbij....hoeveel mannen hebben we hier?, haha. Laat me niet lachen joh..mannen zijn nu eenmaal anders dan vrouwen.

En al die vrouwen hier komen voor hulp, met allemaal dezelfde soort aan klachten...

Al opgevallen of niet?

Enkel een keer een man....heel enkel.

Maar geeft niet, hij vertelt jullie niks meer of minder,dan dat vrouwen en mannen anders in het daten staan.

Niets meer dan dat.

Dus kom mij niet aan, dat mannen geen nee kunnen toleren, haha...ze horen het vaak niet eens.!

Hoeven het ook niet aan te horen...want de grootste bepalers in een relatie, is en blijft de man.

Daar...doen...wij..vrouwen...niets...aan.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:elle5460 schreef op 17 april 2016 @ 12:16:

[...]

Wel leuk dat jij ook op dit forum Zit,

En daarbij....hoeveel mannen hebben we hier?, haha. Laat me niet lachen joh..mannen zijn nu eenmaal anders dan vrouwen.

En al die vrouwen hier komen voor hulp, met allemaal dezelfde soort aan klachten...

Al opgevallen of niet?

Enkel een keer een man....heel enkel.

Maar geeft niet, hij vertelt jullie niks meer of minder,dan dat vrouwen en mannen anders in het daten staan.

Niets meer dan dat.

Dus kom mij niet aan, dat mannen geen nee kunnen toleren, haha...ze horen het vaak niet eens.!

Hoeven het ook niet aan te horen...want de grootste bepalers in een relatie, is en blijft de man.

Daar...doen...wij..vrouwen...niets...aan.

Nou elle normaal gesproken heb je vaak wel een punt dat ik denk goh! Ja! Daar zegt ze wat! Maar nu! Pffff hahahaha echt niet!

Heb net een filmpje van die tim gezien en dit soort techieken zijn al minstens tien jaar oud en toen was het ook al waardeloos. Is over komen waaien uit amerika en ze hebben er zelf een film over gemaakt. Die tim praat anderen dus na. Hij orobeerd die mannen zelf vertouwen te geven door vrouwen naar benden te halen. Ik en met mij vele anderen vinden het walgelijk. Ik snap je aantrekingskracht naar die tim ook niet echt.

Oke hij ziet er nieteens heel verkeerd uit maar de uitstraling van die man is vreselijk.

En hoe hij uit zijn ogen kijkt brrrrrrr

Oh en je uitspraken over dat een man de grootste bepalers in de relatie zijn is gewoon niet waar. Vrouwen bepalen of ze met de man gaan praten.

Vrouwen bepalen of ze ja zeggen tegen de date.

Vrouwen bepalen of ze wel of niet gaan zoenen naar bed willen etc.
OMG
Je moet eens stoppen met vroeg in de morgen een fles wijn achterover te tikken, Elle. Je bent weer zo warrig, niks van wat je schrijft....slaat......ergens....op.....

......

Bijzonder ook, dat zo'n mannenhater als jij zo'n oetlul als Tim veniga leuk vindt. Of vind je het zelf ook wel prettig om beledigd te worden op een eerste date?
Als hij mij aanspreken in de kroeg zou ik hard moeten lachen en dan weglopen. Sorry hoor maar wat een sukkol.
Mij ging het niet om versiertrucks of gladde praatjes aan te leren, ik hoef niet te leren hoe ik een man te leren versieren.

Ik wil gewoon mannen wat beter begrijpen..
Nou als je mannen wat beter wil begrijpen h b j msschien wel wat aan het boek van steve harvey. Act like a man think like a lady.
OMG
quote:Juno87 schreef op 17 april 2016 @ 16:07:

Nou als je mannen wat beter wil begrijpen h b j msschien wel wat aan het boek van steve harvey. Act like a man think like a lady.Bedankt voor de tip, zal eens kijken
quote:wolkje75 schreef op 17 april 2016 @ 11:10:

Ik vroeg gewoon ervaringen, omdat ik benieuwd was of het de moeite waard was zijn boeken eens te lezen ofzo!

Dat spammen werkt in elk geval bij jou.

Hoe komt hij aan jouw mailadres?
dubbel
en nog eens, sorry
quote:Dragisa schreef op 17 april 2016 @ 12:47:

Bijzonder ook, dat zo'n mannenhater als jij zo'n oetlul als Tim veniga leuk vindt. Of vind je het zelf ook wel prettig om beledigd te worden op een eerste date?Welnee joh. Elle neemt TO in de maling. Is niet serieus bedoeld.
Ik werk in een mannenwereld en sport ook met voornamelijk mannen. Er zijn net zoveel verschillende mannen als vrouwen en we zijn allemaal mensen. Er zijn wat gedragingen die we gemiddeld meer bij mannen zien en gedragingen die we gemiddeld meer bij vrouwen zien, maar dat zegt niets over het individu. Mijn advies is om als je iemand beter wil begrijpen, dat je naar iemand luistert. En observeert. Dat helpt veel meer dan algemene zaken als mannen zijn jagers en vrouwen verzamelaars of dat soort onzin. Diegene tegenover of naast je is een mens. Maak contact en luister.
Jammer dat hij inderdaad een pua is, ik ben weleens aangesproken door een pua op straat. Dan spreken ze gewoon veel vrouwen aan om te oefenen op hun pick up skills. Geen geweld ofzo hoor of vernederingen.

Ik ken die Tim van zijn site mannengeheim.nl. Ik Google de laatste tijd regelmatig op loslaten en verbroken relaties omdat ik op dit moment al maanden kamp met onwijs liefdesverdriet en echt niet normaal functioneer daardoor. Kwam uit op zijn site en er staan oprecht nuttige tips in zijn blogs. Volgens mij moet je wel betalen wil je "tips" krijgen om vrouwen of mannen te "versieren" want hij moet ook geld verdienen natuurlijk. Maar de gratis tips in zijn blog hebben mij wel echt geholpen al is het dat je leest dat je niet de enige gek bent die moeilijk een ex los kan laten!!
quote:lila01 schreef op 17 april 2016 @ 20:37:

[...]

Dat spammen werkt in elk geval bij jou.

Hoe komt hij aan jouw mailadres?Echt geen idee, via een of andere website misschien?
quote:lila01 schreef op 17 april 2016 @ 20:41:

[...]

Welnee joh. Elle neemt TO in de maling. Is niet serieus bedoeld.Ieder zijn hobby:)
Ja, ik heb hem ooit gesproken. Hij had goede tips die sommige vrouwen kunnen helpen om chiller en realistischer in het datingproces te staan. Wel hoorde ik dat niet iedereen van hem gecharmeerd is en dat hij ook behoorlijk vrouwonvriendelijk kan zijn.
quote:Zebrapad-- schreef op 17 april 2016 @ 20:53:

Jammer dat hij inderdaad een pua is, ik ben weleens aangesproken door een pua op straat. Dan spreken ze gewoon veel vrouwen aan om te oefenen op hun pick up skills. Geen geweld ofzo hoor of vernederingen.

Ik ken die Tim van zijn site mannengeheim.nl. Ik Google de laatste tijd regelmatig op loslaten en verbroken relaties omdat ik op dit moment al maanden kamp met onwijs liefdesverdriet en echt niet normaal functioneer daardoor. Kwam uit op zijn site en er staan oprecht nuttige tips in zijn blogs. Volgens mij moet je wel betalen wil je "tips" krijgen om vrouwen of mannen te "versieren" want hij moet ook geld verdienen natuurlijk. Maar de gratis tips in zijn blog hebben mij wel echt geholpen al is het dat je leest dat je niet de enige gek bent die moeilijk een ex los kan laten!!Dit soort tips bedoel ik juist . Ik hoef niet te leren om een man te versieren, gewoon hoe je met bepaalde dingen omgaat zoals afstand nemen en loslaten e.d. Heb net eens op de site gekeken, no way dat ik ga betalen voor iets maar staan toch ook aantal gratis blogs op die me wel bruikbaar lijken.
quote:anoniem070716 schreef op 17 april 2016 @ 11:40:

Hoe kom je er bij dat aantrekkingskracht niet te creëren is? Er zijn namelijk genoeg artikelen die het tegendeel bewijzen. Als man maar ook als vrouw kan je wel degelijk je aantrekkingskracht vergroten. Er zijn namelijk eigenschappen en kwaliteiten die je kan leren en opbouwen. Bijvoorbeeld lichaamstaal en gespreksvoering. Als je niet goed kan communiceren met iemand kan je nooit een band of een relatie opbouwen. Veel mensen vinden het lastig om een leuk gesprek te voeren en gaande te houden, vooral mannen en vrouwen die geen ervaring hebben met het andere geslacht. Mannen en vrouwen communiceren namelijk op een andere manier. Dit is wat Tim vrouwen en mannen onder andere kan leren.

Een van de dingen waar vrouwen vaak mee zitten die bij hem een coaching volgen is dat mannen geen intentie tonen dat ze een vrouw leuk vinden. Als je als man geen ervaring hebt met vrouwen weet je vaak niet hoe je dat moet doen. Een vrouwelijke datingcoach heeft een keer het volgende gezegd "je moet een move maken naar een vrouw om zeker te weten dat ze je leuk vind". Dit vinden mannen vaak heel lastig als ze geen of weinig ervaring hebben. Het interpreteren van lichaamstaal is vaak moeilijk en niet 100% betrouwbaar. Ook dit kan een datingcoach je leren om dit beter in te zien en als man intentie te tonen naar een vrouw. Omdat veel vrouwen vaak verwachten dat mannen de intentie en het initiatief tonen snap ik best dat mannen dan naar een datingcoach stappen.

Nog een ding, heb je enig idee wat het met een vrouw of man doet die nog nooit enige vorm van liefde heeft ervaren? Zeker als er in zijn of haar omgeving mensen er al lang ervaring mee hebben en je steeds meer achter begint te lopen omdat het niet lukt om wat op te bouwen met het andere geslacht vanwege bovengenoemde redenen. Ik kan je vertellen dat je zelfvertrouwen en zelfbeeld behoorlijk naar beneden gaan en je daar heel ongelukkig van kan worden. Als een dating coach daar uitkomst in kan bieden en iemand daar gelukkiger door word is dat dan zo slecht?

Kijk ik snap het heel goed dat je als vrouw er van walgt als een man alléén maar seks met je wilt. Maar niet elke man is zo die zo'n versiercursus volgt. Niet elke man die een versiercursus volgt heeft het doel om een vrouw alléén maar in bed te krijgen. Er zijn ook genoeg mannen die gewoon op zoek zijn naar liefde en een relatie. Natuurlijk is niet iedereen op zoek naar een relatie die zo'n cursus volgt. Maar een scharrel hoeft niet altijd te betekenen dat je alléén maar seks hebt, je kan ook gewoon leuke dingen doen met een scharrel zonder dat je gelijk een relatie wil dat komt vaak genoeg voor en hier is helemaal niks mis mee zolang je er allebei dezelfde verwachting bij hebt, toch?

Stel het gaat wel alléén om de seks of het nou een scharrel is of een onenightstand. Een vrouw is nog altijd degene die bepaald of zij met iemand zoent, date of seks heeft. Dus als een vrouw na één avond met een jongen naar bed gaat(meestal gaat het dan alléén om de seks) kiest zij daar toch zelf ook voor? Dit komt ook vaak genoeg voor en is dan toch ook niet verkeerd?

Mijn uiteindelijke punt is: Heel veel mannen die het lastig vinden om een vrouw te vinden en daar wat aan willen doen door een versiercursus te volgen worden vaak heel negatief beoordeeld door vrouwen.

De man is 8 van de 10 keer degene die een versierpoging doet. Een vrouw hoeft daar over het algemeen niet veel aan te doen, zeker als een vrouw knap is. Dan willen mannen die slecht zijn met vrouwen daar wat aan doen door een versiercursus te volgen en dan worden ze daar keihard negatief over beoordeelt terwijl veel vrouwen die dit doen die mannen niet eens persoonlijk kennen. Beetje apart toch om over iemand te oordelen die je niet kent? Ik praat nu vooral over de man omdat een versiercursus vaak voor mannen is.

Als iemand door hulp van een datingcoach een partner kan vinden met een WEDERZIJDS verlangen en daardoor gelukkiger word in het leven is daar niks verkeerds aan toch? Niemand heeft het recht om iemands geluk af te pakken zolang iemand anders daar niet mee word gekwetst!

Ben benieuwd naar jou reactie en die van anderen natuurlijk ook.
Even afgezien van de "kwaliteiten" van Tim die ik niet ken ben ik het als man heel erg eens met wat hierboven staat, herkenbaar en mooi geschreven! Ik zou mij 25 jaar geleden misschien wel bij een dating coach hebben gemeld (bestond toen niet) maar ben bij een maatschappelijk werker geweest. Eigenlijk om mijn zelfbeeld te verbeteren en het vertrouwen te versterken een kans te krijgen in het vinden van een partner.

Ik denk niet dat alle ingrediënten van zulke coaching mij hadden aangesproken maar er is vast en zeker genoeg te leren waar je uiteindelijk wat aan hebt. Ook als je helemaal geen pick-up artist wil worden maar gewoon gelukkig wilt worden met een langdurige relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven