Gezoend met een ander

09-11-2008 15:23 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het hing al een hele tijd in de lucht, het kan eigenlijk niet maar het is toch gebeurd, ik heb gezoend met een ander en het was héérlijk! Zucht....

Er zijn er vast meer die dit hebben meegemaakt?! En nu?
quote:Maleficent schreef op 09 november 2008 @ 15:47:

Dat zijn dan van die gevallen dat ik hoop dat die andere vent koortsuitslag had.
Laat ik dat nou gewoon niet weten, ergens wil ik het liefste doen alsof het niet gebeurd is, zou de klok terug willen draaien, maar besef me ook heel goed dat het wél gebeurd is, dat ik het heel erg lekker vond en dat dat betekent dat er in mijn huwelijk ook iets goed fout zit, maar dat wist ik al een poosje. Misschien doet een goed gesprek met vader en vriendin een goed licht op alles werpen. Het liefst zou ik nu even willen verdwijnen, helemaal alleen met mijn gedachten alles op een rijtje zetten.
Hahahaha

Maar wat zijn je plannen nu?
Persoonlijk vind ik dat wanneer je het met andere erover hebt zonder dat je man/vriend het weet de situatie erger en erger maken. Dus gewoon met hem bespreken en het lot in zijn handen leggen. Je kan niet doen of dit niet is gebeurd.
Jij weet dus al een poos dat er iets mis is in je relatie. Weet je man dat ook al een poos?
quote:Troelaa schreef op 09 november 2008 @ 15:51:

Laat ik dat nou gewoon niet weten, ergens wil ik het liefste doen alsof het niet gebeurd is, zou de klok terug willen draaien, maar besef me ook heel goed dat het wél gebeurd is, dat ik het heel erg lekker vond en dat dat betekent dat er in mijn huwelijk ook iets goed fout zit, maar dat wist ik al een poosje. Misschien doet een goed gesprek met vader en vriendin een goed licht op alles werpen. Het liefst zou ik nu even willen verdwijnen, helemaal alleen met mijn gedachten alles op een rijtje zetten.Denk je niet dat je dit gesprek met je echtgenoot zou moeten hebben dan?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
@summerdance, fijn dat we zo op 1 lijn zitten
quote:Evamara schreef op 09 november 2008 @ 15:57:

@summerdance, fijn dat we zo op 1 lijn zitten ik zeg....doorvoeren die lijn
Slecht verhaal als je eerst aan anderen gaat vragen wat je moet doen. Erg kwetsend tegenover je man als andere mensen al weten wat hem als eerste aangaat.
Stressed is just desserts spelled backwards
Daarmee bedoel ik dus vader en vriendin, want wij weten het natuurlijk nu ook al.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mooi gesproken Maleficent, das precies het punt

Je hebt zelf een fout gemaakt Troelaa, dat moet je ook zelf oplossen

Hoe zou jij het vinden als je man met iemand anders had gezoend en dat vervolgens eerst met zijn ouders en beste vrienden had besproken VOOR hij met het hele verhaal naar jou toe kwam

(waarbij ik er voor het gemak maar even vanuit ga dat je het je man gaat vertellen)
zo snel mogelijk bespreken, eerlijkheid staat bovenaan. Als je geluk hebt dan wordt je vergeven en kan je verder zo niet, laat het dan een wijze les zijn.
Ow echt Digi.....

*moet toch echt eens een cursus volgen*
Digi, ik dacht dat ook direct toen ik zag dat TO vandaag is aangemeld. Maar omdat er zo vaak geroepen wordt dat je niet meteen mag zeggen dat iemand een troll is, heb ik besloten dit maar niet te doen. Het kan natuurlijk zo zijn dat iemand speciaal hiervoor een nieuwe nick heeft aangemaakt.
SD, da's mijn onderbuikgevoel. Maar dat kan ook gewoon wijzen op een flinke diarree-aanval straks...

Gewoon zo'n summiere openingspost, waarvan iedereen weet dat de Vivadames gaan steigeren, het afwezige van schaamte.

Maar het kan natuurlijk he!
Offtopic... Nachtmerries heb ik trouwens gehad van die trollen van Rien Poortvliet! Ik lag er nachten wakker van!

Ontopic... Je moet het zeker opbiechten aan je man, hij is toch degene die het het meest aangaat lijkt mij. Eerlijkheid boven alles.
Eerlijkheid boven alles? Serieus?

Omdat jij zo'n stomme fout hebt gemaakt (hopen we dan maar - het lijkt erop dat je het expres hebt gedaan en dit aangrijpt om over je 'slechte relatie' te gaan miepen - verkeerde volgorde!!!) moet jouw man er maar voor boeten?

Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. Waarom jouw schuldgevoel afschuiven op iemand anders?

Mijn devies: niet vertellen en jezelf er de rest van je leven rot over voelen. Maar ik geloof dat ik normen en waarden enzo heb.
Laat me raden, hij is zeker ook getrouwd en pappie?
Hou nou op, anders ontplof ik dadelijk
Mijn excuses voor het feit dat jullie ontploffen van dit soort dingen, hoop dat jullie nooit in hetzelfde schuitje terecht komen, een lang en gelukkig huwelijk hebben met alleen maar ups en geen downs. Ik had gehoopt op ervaringsadviezen, want ik kan me niet voorstellen dat ik de eerste ben die dit meemaakt. Maar goed jullie standpunt is duidelijk, zo dacht ik er ook altijd over tot dat...
Wat dacht je van: bedankt voor de goede adviezen? Want die zijn hier ook gegeven.

Zoals: het eerlijk opbiechten aan je man.
Maar een down in je huwelijk hoeft toch niet te betekenen dat je dus maar met iemand anders gaat zoenen? En dat het heeeerlijk is?

En je krijgt adviezen en iedere keer post je alleen maar: 'Wat zal ik doen?'

Tja.
quote:Ring1981 schreef op 09 november 2008 @ 16:57:

Wat dacht je van: bedankt voor de goede adviezen? Want die zijn hier ook gegeven.

Zoals: het eerlijk opbiechten aan je man.Nee, het niet opbiechten aan je man!
Je neemt wel heel erg de slachtoffer rol op je, vind ik. Doe dat nou niet, jij hebt iets gedaan waar je niet trots op mag zijn. En daar zal als volwassene gewoon over moeten praten met degene die het aangaat. Je man dus.

Het kan soms zo simpel zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven