Gezoend met een ander

09-11-2008 15:23 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het hing al een hele tijd in de lucht, het kan eigenlijk niet maar het is toch gebeurd, ik heb gezoend met een ander en het was héérlijk! Zucht....

Er zijn er vast meer die dit hebben meegemaakt?! En nu?
.
Dit is toch duidelijk een vorm van aandacht trekken?

Gezien haar openingspost blijkt ook nergens uit dat TO vindt dat ze met een probleem zit en om advies vraagt.

Waarom geven mensen haar die aandacht?
Voor de duidelijkheid; mijn stukje begint vanaf "precies mijn mening". Ging weer eens wat mis.
quote:JC_79_ schreef op 09 november 2008 @ 17:02:

Dit is toch duidelijk een vorm van aandacht trekken?

Gezien haar openingspost blijkt ook nergens uit dat TO vindt dat ze met een probleem zit en om advies vraagt.

Waarom geven mensen haar die aandacht?Dit is mijn zondagmiddag hobby
quote:Chardonnay schreef op 09 november 2008 @ 17:06:

[...]

Omdat dit mijn zondagmiddag hobby is ik kan moeilijk iets anders zeggen
Eensch met Chardonnay.
Ik denk dat TO ook gepost heeft bij gebrek aan betere dingen te doen op de zondagmiddag
Gezien jullie niets anders doen dan blijkbaar mensen die hier voor het eerst posten afbranden tot op het bot, is dit de eerste en de laatste keer dat ik wat gepost heb.

Gelukkig zijn jullie perfect!
anoniem_76347 wijzigde dit bericht op 09-11-2008 17:12
Reden: spelfout
% gewijzigd
Wat dacht je dan dat we zouden zeggen?!
Ik heb een nieuwe zondagmiddaghobby
afbranden?? waar dan? dacht je echt dat je hier mensen zou vinden die tegen je gaan zeggen: troelaaa : niets aande hand kan gebeuren, niet druk over maken??
Misschien kunnen we een groepje worden
Pardon, wie heeft je precies afgebrand?
quote:Troelaa schreef op 09 november 2008 @ 15:23:

Het hing al een hele tijd in de lucht, het kan eigenlijk niet maar het is toch gebeurd, ik heb gezoend met een ander en het was héérlijk! Zucht....

Er zijn er vast meer die dit hebben meegemaakt?! En nu?

Tuurlijk zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt. Mensen maken nou eenmaal fouten en je bent echt de eerste niet die zoent met iemand anders dan haar partner.

En nu? Wil je advies? Wil je een veer in je reet (krijg je overigens niet van mij)?

Zo beter, Troelaa?
quote:Ring1981 schreef op 09 november 2008 @ 17:17:

Pardon, wie heeft je precies afgebrand? Ikke wel een beetje
quote:Chardonnay schreef op 09 november 2008 @ 17:15:

Misschien kunnen we een groepje worden Volgende week zondag: 'Bejaarden beroven'.
quote:pixymama schreef op 09 november 2008 @ 17:19:

[...]

Volgende week zondag: 'Bejaarden beroven'.Moet ik daarvoor opstaan van de bank? niet op zondag hoor
Haha. Leuk, ich bin dabei.

Pixymama, ik vind het nogal meevallen hoor. In zo'n situatie als deze mag TO best aangesproken worden op haar gemaakte fout. En daarnaast zijn er toch ook nuttige adviezen gegeven?
Tja, als je niet tegen de waarheid kunt moet je hier niet posten.

Vraag anders je man eens om zijn mening. Misschien brandt hij je niet af.
quote:Troelaa schreef op 09 november 2008 @ 17:11:

Gezien jullie niets anders doen dan blijkbaar mensen die hier voor het eerst posten afbranden tot op het bot, is dit de eerste en de laatste keer dat ik wat gepost heb.

Oooooohhhh.....ik heb je helemaal niet zitten afbrandden

Ik heb alleen gezegd dat wie zijn billen brandt op de blaren moet zitten

Maar misschien heb je het verkeerd gelezen, dat kan natuurlijk

Welnu, mijn laatste advies:

Volgende week gewoon lekker de kroeg ingaan, je maar weer eens met open mond tegen een andere open mond aan laten vallen

Oefening baart kunst zeggen ze, dus met de tijd zal het schuldgevoel wel wat minder worden
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:pixymama schreef op 09 november 2008 @ 17:19:

[...]

Volgende week zondag: 'Bejaarden beroven'.Waar kan ik intekenen en hoe laat begint het?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Chardonnay schreef op 09 november 2008 @ 17:21:

[...]

Moet ik daarvoor opstaan van de bank? niet op zondag hoor Nee, dan moeten we iemand hebben die zich afvraagt of het slecht is wat ze heeft gedaan en dan kunnen wij reageren!
TO, even serieus. Ik zou een klacht indienen bij de Viva Angels, over het onrecht wat jou is aangedaan door ons, forummers. Ik denk dat je een goede zaak hebt. Misschien sleep je er nog wel één of twee permabans uit.
quote:Ring1981 schreef op 09 november 2008 @ 17:26:

TO, even serieus. Ik zou een klacht indienen bij de Viva Angels, over het onrecht wat jou is aangedaan door ons, forummers. Ik denk dat je een goede zaak hebt. Misschien sleep je er nog wel één of twee permabans uit. Ooooooooh, je bént helemaal niet serieus!
quote:Troelaa schreef op 09 november 2008 @ 17:11:

Wat zou je graag willen van de mensen hier? Zoenen met een ander, terwijl je getrouwd bent is niet erg populair en de reacties zijn voor jou niet leuk maar wel een beetje te begrijpen.

Ben je nu in de war om die andere man? Wil je meer dan alleen zoenen? Ben je bereid je huwelijk op het spel te zetten of snak je gewoon naar een avontuurtje?

Is het een fout die je gemaakt hebt of is het meer? Mocht je het als een fout beschouwen dan zou je je zegeningen kunnen tellen en het hier bij laten. Denk je dat er meer aan de hand is dan is het 't meest eerlijk om je man te betrekken bij je gevoelens van rusteloosheid (of je dat zoenen er bij vertelt moet je zelf weten natuurlijk).

Ik ben ook vreemdgegaan, aan het eind van mijn vorige relatie en daarvan heb ik absoluut geen spijt. Voor mij was het gevoelens hebben voor een ander een uitweg uit een relatie waaraan ik kapot ging en daarbij was mijn ex zelf een notoire vreemdganger, dus echt schuldig heb ik me niet tegenover hem gevoeld.

Maar hoe zit dat met jou en je man? Loopt je relatie op z'n eind of is dit een vergissing?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven