Gezoend met een ander

09-11-2008 15:23 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het hing al een hele tijd in de lucht, het kan eigenlijk niet maar het is toch gebeurd, ik heb gezoend met een ander en het was héérlijk! Zucht....

Er zijn er vast meer die dit hebben meegemaakt?! En nu?
Zoenen doe je toch meestal met een ander?
Ja je hebt helemaal gelijk, maar een ander bedoel ik mee een andere man dan waar ik mee getrouwd ben
Je schijnt er nogal trots op te zijn, gezien de smiley die je erachter plakt...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
tsja...ik zou me ontzettend schuldig voelen.....

...ga maar goed nadenken wat je huwelijk dan wel niet inhoud... want zoenen met een ander doe je naar mijn gevoel niet als je helemaal happy bent met je huwelijk! Dan schort er toch iets aan, mist er iets...
Applaus voor jou! De weg van de minste weerstand!

Ik neem aan dat je het vanavond onder het genot van de piepers met een gehaktbal ook even aan je man gaat vertellen? Echtelieden delen dit soort geluksmomentjes toch?
Beetje flauwe reactie idd, kon het even niet laten. Heb er geen ervaring mee.

Maareh, niet zo netjes he?

Ik zou zoiets iig niet voor me kunnen houden. Ik zou het uberhaupt al niet doen, zoenen met een ander dan mijn vriend. Maar ok. Het is gebeurd. Wat wil je ermee? Ben je verliefd op die ander? Wil je verder met je man? Zit jullie relatie verder nog goed? (kan bijna niet, als je zoiets kunt doen). Hebben jullie kinderen?
nee die smiley gaat over de manier van schrijven, ik ben er niet trots op, had altijd gedacht dat het mijniet zou gebeuren...
En nu? Eerlijk zou zijn als je het je vent vertelt? Weet niet hoor, roep ook maar iets
En hoe is het gebeurd dan?
quote:Troelaa schreef op 09 november 2008 @ 15:30:

nee die smiley gaat over de manier van schrijven, ik ben er niet trots op, had altijd gedacht dat het mijniet zou gebeuren...Was je ontoerekeningsvatbaar? Nee? Dan is het je niet gebeurd, maar deed je het gewoon zelf.
quote:Troelaa schreef op 09 november 2008 @ 15:30:

nee die smiley gaat over de manier van schrijven, ik ben er niet trots op, had altijd gedacht dat het mijniet zou gebeuren...

Tsja en nu is het dus wel gebeurd...

Wat nu?

Met de billen bloot en vertellen aan je liefhebbende echtgenoot

lijkt mij
Ja zijn al een tijd getrouwd en hebben samen twee kinderen. Ik weet niet wat te doen, ben compleet in de war...Het ergste vind ik eigenlijk dat ik het zo vreselijk lekker vond. Mijn zelfbeeld is compleet in elkaar gestort. Ik weet het gewoon echt niet!
En nu? Nu kun je òf verder gaan en je mooi aansluiten bij de honderdduizend andere 'Uuups ik heb seks met een ander, maar wil ook m´n mannetje/kanjer/allessie/hubbie niet kwijt', of je doet het niet meer. En dan kun je bij optie 2 òòk nog kiezen uit vertellen of niet vertellen... Keuzes, keuzes, keuzes...
Goed voor jezelf op een rijtje zet wat je wil, heel lastig allemaal. Je hebt zelf de keuze gemaakt en je laten gaan en nu moet je zorgen dat jij en vooral je man er vrede mee kunnen hebben.
Zo typisch dat mensen pas ACHTERAF gaan nadenken....
Of vooraf nadenken en toch tot het besluit komen, weet niet wat ik erger vind. Ze zegt dat het al langer in de lucht hing, ik neem aan dat het niet een wildvreemde vent was die toevallig zijn mond open deed en die tegen die van haar liet vallen.
quote:Evamara schreef op 09 november 2008 @ 15:39:

Of vooraf nadenken en toch tot het besluit komen, weet niet wat ik erger vind. Ze zegt dat het al langer in de lucht hing, ik neem aan dat het niet een wildvreemde vent was die toevallig zijn mond open deed en die tegen die van haar liet vallen.

wat me dan wel weer een grappig gezicht lijkt

Tuurlijk denk je er daarvoor over na, er is een moment dat je denkt...what the hell...ik doe ut gewoon...
Ja precies dat bedoel ik, het enige wat je nu nog kan doen om je nog enigszins goed uit de verf te laten komen is opbiechten...
De aantrekkingskracht is er al heel lang, en al die tijd bleef ik bij mijn standpunt dat je dat niet doet als je getrouwd bent. En dan is er wel die zoenpartij, en staat de hele wereld op zijn kop!

Dus nee het was geen wildvreemde vent die zich met open mond tegen mij aan liet vallen.
en dan maar hopen dat echtgenoot vergevingsgezind is...
quote:Troelaa schreef op 09 november 2008 @ 15:45:

De aantrekkingskracht is er al heel lang, en al die tijd bleef ik bij mijn standpunt dat je dat niet doet als je getrouwd bent. En dan is er wel die zoenpartij, en staat de hele wereld op zijn kop!

Dus nee het was geen wildvreemde vent die zich met open mond tegen mij aan liet vallen.Maar wat ga je nou doen?
Dat maakt het in mijn ogen misschien nog wel erger Troelaa. Je wist dus dat dit er aan zat te komen, en toch heb je het niet voorkomen. Je hebt het willens en wetens laten gebeuren.

Nou daar zal je man blij mij zijn. Ik hoop voor je dat hij je vergeeft en je niet de deur uitschopt. Zou toch naar zijn, he? Zeker omdat er ook nog kinderen zijn.
Dat zijn dan van die gevallen dat ik hoop dat die andere vent koortsuitslag had.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 09 november 2008 @ 15:47:

Dat zijn dan van die gevallen dat ik hoop dat die andere vent koortsuitslag had.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven