Gezoend met een ander

09-11-2008 15:23 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het hing al een hele tijd in de lucht, het kan eigenlijk niet maar het is toch gebeurd, ik heb gezoend met een ander en het was héérlijk! Zucht....

Er zijn er vast meer die dit hebben meegemaakt?! En nu?
Goed, duidelijk, dan niet.
*zucht.... en knipoogt naar Leo*
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Troela; ik ben het helemaal eens met salle. Heb ook gezoend met een ander. Dat zei wel iets over mijn relatie.. tuurlijk. Als die 100% goed zou zitten zou ik vast niet verliefd zijn geworden op iemand anders. Ook ik heb heel goed nagedacht, en besloten dat het geluk van mijn kinderen en man (van wie ik namelijk wel ontzettend veel hou.. alleen de echte verliefdheid.. die zo leuk en fijn is.. is wel een beetje weg) belangrijker zijn dan een beetje spanning voor mij.

Voor de kleintjes werden geboren heb ik mezelf voorgenomen niets te doen wat hun geluk kan schaden, maar dat heb ik wel gedaan. Kan ik mezelf eindeloos verwijten, maar dat is even vrij zinloos. Wat belangrijker is, is de liefde en relatie met mijn eigen man te herstellen. En dat heeft ontzettend geholpen. De verliefdheid is nog niet helemaal niet over, maar het slijt. PS. er is ook een topic ''hoe zet je iemand uit je hoofd'. Verboden vreemd te gaan, maar wel een fijne uitlaatklep voor als je het moeilijk hebt.

.
Ik snap dat best, als je relatie niet geweldig is dan kan dat gebeuren, niet dat ik het goed praat maar heb het zelf meegemaakt,ik heb het mijn man dus wel eerlijk verteld maar twijfel tot op de dag van vandaag of ik dat wel had moeten doen want nu heb ik er zijn probleem van gemaakt,dus als jij zeker weet dat het nooit meer zal gebeuren zou ik het voor me houden,want het maakt veel kapot,mijn man gooit het me nu na 2jaar nog vaak voor mijn voeten en kan het nog niet loslaten,ik denk dat het vertrouwde gevoel nooit meer helemaal terug komt,en dat is helemaal mijn eigen schuld!!!
Ben het er niet mee eens dat je relatie niet goed is als je met een ander zoent... of dat je iets mist in je relatie, of wat dan ook!

Ik glibber helemaal van mijn stoel af als ik mijn achterbuurman zie, niet normaal meer . Hij is echt een enorm lekkere vent... ik ben zeker wel gevoelig voor hem, maar niet omdat ik iets mis in mijn relatie! Je kunt toch gevoelig zijn voor de aandacht van anderen? Mijn eigen vent is niet de enige man op de wereld... ik zorg ervoor dat er niks gebeurd, maar kan me wel voorstellen dat je eens zo'n stap maakt.
quote:yvonne72 schreef op 21 november 2008 @ 10:30:

Ik snap dat best, als je relatie niet geweldig is dan kan dat gebeuren, niet dat ik het goed praat maar heb het zelf meegemaakt,ik heb het mijn man dus wel eerlijk verteld maar twijfel tot op de dag van vandaag of ik dat wel had moeten doen want nu heb ik er zijn probleem van gemaakt,dus als jij zeker weet dat het nooit meer zal gebeuren zou ik het voor me houden,want het maakt veel kapot,mijn man gooit het me nu na 2jaar nog vaak voor mijn voeten en kan het nog niet loslaten,ik denk dat het vertrouwde gevoel nooit meer helemaal terug komt,en dat is helemaal mijn eigen schuld!!!Yvonne, ik weet ook niet of je er altijd goed aan doet om zoiets eerlijk te vertellen. Als het een eenmalige actie is zou ik het zelf niet willen weten als mijn man met iemand anders zoent... dan maar liever wat niet weet, wat niet deert...
Volgens mij doe je dat niet zomaar. Je huidige relatie zal dan wel scheurtjes hebben......
voer eendjes geen oorlog!
haii .. Ik heb dat gister ook ervaren!! Maar dan weer heel wat anders. Ik had met een maat van me afgesproken die ik 2 jaar niet zag .. onze eerste date was heerlijk zoennend en dergelijke wat ik nooit zal vergeten. Op een gegeven moment had ik geen contact meer met hem. Hij zij dat tie paar problemen had en geen zin had in contact maken. na paar maanden kreeg ik weer contact met hem. Toen kreeg ik een vriend waar ik nu 2 jaar mee heb . Ik heb grote plannen met hem en we houden ontzettend veel van elkaar. Uit eindelijk kon ik mij maat zien die ik altijd al steunde met zn problemen via mail en msn. .. Op een gegeven moment begonnen we te zoenen. Rond 3 uur lang paar stukjues van 15 min. Ik vond het heerlijk.. Ik voelde gewoon iets wat ik nooit had gevoeld zon speciaal gevoel. ik had gister geen spijt gevoel...maaMaar nu ontzettend.. Ik had het geprobeert te vertellen alleen.. Pfff iedereen is wel is bang op zn vriend kwijt te raken.. maar dit is nog erger omdat ik zojuist ben verloofd met hem ... Helpp!! ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven