Entertainment alle pijlers

The Walking Dead; Not Cool!

05-04-2016 02:13 3007 berichten
You got no fucking idea how not fucking cool that shit is.

En zo is het. Wat een fucking kutfinale, dat mag ik wel zeggen in true Negan fashion.

Anyway, bij deze het nieuwe topic om na te praten/huilen/schelden over S6 en te speculeren over S7.

GEEN SPOILERS!! (voor regels zie onderaan)

Iedereen is welkom om mee te doen! Of je nu een onvervalste diehard, longtime lurker of newbie bent. De enige voorwaarde is dat je de drie vragen beantwoordt:

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary

Leuk om van elkaar te weten:

* Met wie kijk je standaard TWD?

* Wat nuttig je meestal tijdens het kijken (op je vingernagels na dan)?

Er zijn geen uitzendingen tot oktober, maar spoilers blijven op de loer liggen. Spoilers, comic spoilers en casting nieuws dus graag in het wit, omdat niet iedereen dit wil weten. Bedankt!

Het vorige topic: The Walking Dead: This Topic Now Belongs To Negan

Het Fear The Walking Dead-topic: Fear The Walking Dead

Links naar de comics: Link 1 link 2 link 3

Wie kust Lucille?

Totaal aantal stemmen: 145

Rick Geen stemmen
Carl (5%)
Abraham (29%)
Daryl (1%)
Glenn (25%)
Sasha (5%)
Michonne (4%)
Rosita (3%)
Aaron (5%)
Maggie (1%)
Eugene (22%)
Ik heb het stukje even opgezocht, zo staat het letterlijk in de vertaling van het nederlands bijbelgenootschap:

15God, de HEER, bracht de mens dus in de tuin van Eden, om die te bewerken en erover te waken. 16Hij hield hem het volgende voor: ‘Van alle bomen in de tuin mag je eten, 17maar niet van de boom van de kennis van goed en kwaad; wanneer je daarvan eet, zul je onherroepelijk sterven.’

En als het Michonne niet is, is het Rick. En aangezien Rick het niet is, is het Michonne!

Ja, of ze houden ons gewoon voor de gek natuurlijk!
Hm ja. Maar alleen heeft niemand Michonne verboden die appel te eten. Tenzij ze met appel protein bar bedoelen
Het eten hadden ze van hilltop gekregen toch? Van Jesus dus...
Alle reacties Link kopieren
quote:tattou schreef op 18 april 2016 @ 18:09:

Nog maar een Michonne-theorie-video:

https://www.youtube.com/watch?v=TQi-HyIIF18Ik vind het heel aannemelijk Ik moet mijn stem veranderen!
verdwaald op het nieuwe forum
Iedereen denk ik
mapressa
Uhm... stuff... and things
Volgend topic, nieuwe stemkansen.
Nog even flink doorschrijven en plakken dus!
quote:mapressa schreef op 18 april 2016 @ 19:19:

Het eten hadden ze van hilltop gekregen toch? Van Jesus dus...

quote:floflo schreef op 18 april 2016 @ 19:51:

Nog even flink doorschrijven en plakken dus!Hè wat vervelend.

quote:Starshine schreef op 18 april 2016 @ 20:39:

[afbeelding]

Steven Yeun over de vechtscenes

"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Goed bezig, Starshine
quote:Starshine schreef op 18 april 2016 @ 20:39:

[afbeelding]

Dragisa

Een boekenlegger, ik vind hem geweldig!

Jaaaaaa, hebben!

edit: ik zit nog op man te wachten ivm Fear.

Het internationale TWD fandom vindt trouwens ook dat Fear serieuze eye candy mist. Dus we staan niet alleen in die mening.
quote:Starshine schreef op 18 april 2016 @ 13:36:

[...]

Ik vond zweefteef Romy ook een beetje mwah, maar vond het wel goed gedaan hoe ze zoekende was en eigenlijk elke strohalm vastgreep op zoek naar vastigheid.

In wit want ik wil andere Sky-kijkers natuurlijk niet spoileren: Sommige dingen vond ik een beetje raar, alsof je als buitenlandse zomaar effe in Amerika kan werken en wonen (hoewel dat laatste wel met Diego jr te maken zal hebben). En sommige dingen waren ook wat voorspelbaar; Diego hoest en ik dacht meteen 'oh dat is niet goed', dus tja.

Maar ik vond het verder wel aangrijpend, hoe hij eigenlijk al lang wist dat hij niet oud zou worden en daarom geen relatie wilde. Hoe hij haar weg bleef duwen omdat zijn dood haar pijn zou doen. En dan hij op het eind haar liefde toch kon accepteren en zich eraan overgaf.

Geen Oscarwinnaar, maar het is wel een verhaal dat door mijn hoofd blijft spoken.

Niet lezen hoor Mamsvan als je het niet wil weten

Bij mij was het ook een beetje een 'gevecht tussen dat ik haar rationeel wel vatte maar er emotioneel niet zoveel mee kon. Maar ik ga de film nog een keer kijken en dan even kijken of het anders is, omdat ik wel meer sympathie kreeg op het einde.

Wit:

Het verhaal blijft bij mij ook wel hangen dus dat is in ieder geval goed gedaan! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik al wist dat Diego dood zou gaan. Is het jou gelukt op om tumblr ongespoiled te blijven daarvoor? Het maakte voor mij iig niet zoveel uit, maakte het alleen maar onvermijdelijker.

Ik heb me wel vermaakt met de film dus ik hoop dat ik niet te negatief overkwam er over en wat ik erover schrijf is zeker gewoon alleen maar mijn mening

En ik val zéker in het NR met lang haar kamp

Damn Starshine! Die plaatjes! Die tattoo staat hem trouwens ook goed. Hij zou er van mij best nog wat bij mogen haha.
quote:ZeezoutCaramel schreef op 18 april 2016 @ 21:31:

[...]

Bij mij was het ook een beetje een 'gevecht tussen dat ik haar rationeel wel vatte maar er emotioneel niet zoveel mee kon. Maar ik ga de film nog een keer kijken en dan even kijken of het anders is, omdat ik wel meer sympathie kreeg op het einde.

Wit:

Het verhaal blijft bij mij ook wel hangen dus dat is in ieder geval goed gedaan! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik al wist dat Diego dood zou gaan. Is het jou gelukt op om tumblr ongespoiled te blijven daarvoor? Het maakte voor mij iig niet zoveel uit, maakte het alleen maar onvermijdelijker.

Ik heb me wel vermaakt met de film dus ik hoop dat ik niet te negatief overkwam er over en wat ik erover schrijf is zeker gewoon alleen maar mijn mening

En ik val zéker in het NR met lang haar kamp

Damn Starshine! Die plaatjes! Die tattoo staat hem trouwens ook goed. Hij zou er van mij best nog wat bij mogen haha.

Oh meningen zijn er om geuit te worden. En zoals ik al zei heb ik ook geen flauw benul wat een film goed of slecht maakt. Ik kijk wel eens op recensie-sites als Moviemeter, maar ik vind dat toch een stel zure mannetjes/vrouwtjes bij elkaar. Lekker boeiend dat iets cinematografisch slecht in elkaar zit, ik kijk films vooral als entertainment. Dus als ik vermaakt ben, is het goed. Vroegah las ik filmrecencies in de Volkskrant en als een film een slechte rating kreeg, wist ik dat het de moeite waard was de film te gaan zien. Een lovende recensie stond garant aan een doodsaaie film

Wit: Ja wonderlijk genoeg ben ik helemaal ongespoilerd gebleven. Okay, toen hij ging hoesten wist ik eigenlijk al dat het foute boel was, maar uiteindelijk ging het snel en was ik toch nog onvoorbereid.

Dat hij zich op het laatst afwendde en zei hem weer naar zich toetrok, toen kon je me wegdragen. Sentimentele muts die ik ben.
quote:Starshine schreef op 18 april 2016 @ 20:50:

[afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]

Wauw. Die tattoo, dat shirt... Come to mama

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven