Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Oh ja, die zwartemensentheoreticus inderdaad. En Leon die kon aantonen dat god bestaat, dat was ook nog een soort onaantastbare forumknuffel een tijdje.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Rhaegal schreef op 19 april 2016 @ 10:18:

Wat een rare forummer die enkel en alleen posts over washandjes in verschillende topics.

Klinkt eerder als een kerel met een washandjesfetish dan een moeder die tips wil over het opfrissen van haar kinderen,
Je bent zelf een theepot
quote:Dana schreef op 19 april 2016 @ 10:45:

En Leon die kon aantonen dat god bestaat, dat was ook nog een soort onaantastbare forumknuffel een tijdje.Welnee; men wist niet hoe snel ze hem moesten staffen om hem weer een ban te laten krijgen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Rhaegal schreef op 19 april 2016 @ 10:42:

Sowieso gaan mensen er hier altijd van uit dat er een ' normaal' mens achter de pc zit, ipv iemand met een verstandelijke beperking, waanideeën of psychoses. Dat levert ook altijd wel interessante situaties op.Grappig, ik ga er altijd van uit dat iedereen hier een ernstige verstandelijke beperking, waanideeën EN psychoses heeft. Iedere keer dat iemand alleen maar een narcistische borderliner blijkt te zijn is dan een meevaller.

Geen fetisj maar die psychoot die hele theorieën heeft over dat iedereen afstamt van de zwarte medemens en dat alle belangrijke mensen in de geschiedenis eigenlijk zwart waren maar geretoucheerd door geschiedschrijvers (napoleon enzo, en alle Lodewijken, allemaal zwart) en dat men vroeger blanken als slaven hield en tasjes maakte van hun huiden is ook al lang niet meer hier geweest.

.Ik ga ff zoeken op het web want er is wel wat over te vinden, bewerkte schilderijen enzo.
Je bent zelf een theepot
Oh ja, hij heeft een eigen Wikipedia pagina geloof ik.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 april 2016 @ 10:43:

[...]

Die heb ik helemaal gemist.Eens in de zoveel tijd kwam er dan weer een relatief normaal ogend topic dat compleet uit de hand liep.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 april 2016 @ 10:47:

[...]

Welnee; men wist niet hoe snel ze hem moesten staffen om hem weer een ban te laten krijgen.Oh ja, hij werd inderdaad altijd razendsnel geband. Maar áls hij er dan weer even was, had hij wel een groep trouwe fans die enorm met hem dweepten. Terwijl eigenlijk niemand wist waarom hij altijd werd geband, misschien was hij wel een enge stalker of zo.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Rhaegal schreef op 19 april 2016 @ 10:54:

Oh ja, hij heeft een eigen Wikipedia pagina geloof ik.Ik kan het niet vinden maar ik weet dat er wel wat over te vinden is
Je bent zelf een theepot
Jane Austen (1775-1817), Strictly For Afficionados
quote:Dana schreef op 19 april 2016 @ 10:55:

[...]

Oh ja, hij werd inderdaad altijd razendsnel geband. Maar áls hij er dan weer even was, had hij wel een groep trouwe fans die enorm met hem dweepten. Terwijl eigenlijk niemand wist waarom hij altijd werd geband, misschien was hij wel een enge stalker of zo.Ik vind Leon prima. Hij heeft volgens mij nooit iets misdaan, alleen wordt het feit dat hij zijn schilderijen en boeken laat zien gezien als spam en wordt hij daarom geband.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Morosofie

Samen met andere gekkies
quote:SuzanneSuus schreef op 19 april 2016 @ 10:58:

[...]

Ik kan het niet vinden maar ik weet dat er wel wat over te vinden isNeoleo?
Die Willem Hietbrink is ook briljant.

Ik hou ervan.
quote:Rhaegal schreef op 19 april 2016 @ 11:01:

[...]

Ik vind Leon prima. Hij heeft volgens mij nooit iets misdaan, alleen wordt het feit dat hij zijn schilderijen en boeken laat zien gezien als spam en wordt hij daarom geband.Ik ook.
quote:Rhaegal schreef op 19 april 2016 @ 10:59:

Jane Austen (1775-1817), Strictly For Afficionados

Yep!

Doorklikken naar morosofie geeft leuke gespreksstof
Je bent zelf een theepot
quote:Rhaegal schreef op 19 april 2016 @ 11:01:

[...]

Ik vind Leon prima. Hij heeft volgens mij nooit iets misdaan, alleen wordt het feit dat hij zijn schilderijen en boeken laat zien gezien als spam en wordt hij daarom geband.Volgens mij was er wel wat meer aan de hand. Hij zat toch al jarenlang (naar eigen zeggen onterecht) in een inrichting?
quote:Rocinante schreef op 19 april 2016 @ 10:50:

[...]

Grappig, ik ga er altijd van uit dat iedereen hier een ernstige verstandelijke beperking, waanideeën EN psychoses heeft. Iedere keer dat iemand alleen maar een narcistische borderliner blijkt te zijn is dan een meevaller.
quote:Dana schreef op 19 april 2016 @ 11:04:

[...]

Volgens mij was er wel wat meer aan de hand. Hij zat toch al jarenlang (naar eigen zeggen onterecht) in een inrichting?Ja, maar daar zit geen verbod op in de huisregels. Hij is idd gedwongen opgenomen. Maar hij valt geen mensen lastig ofzo. En de meeste mensen in een gedwongen opname zitten daar 'onterecht'
quote:Dana schreef op 19 april 2016 @ 10:55:

[...]

Oh ja, hij werd inderdaad altijd razendsnel geband. Maar áls hij er dan weer even was, had hij wel een groep trouwe fans die enorm met hem dweepten. Terwijl eigenlijk niemand wist waarom hij altijd werd geband, misschien was hij wel een enge stalker of zo.

Dweepten? Nou, dat heb ik nooit zo ervaren. Wel dat ze gewoon vriendelijk " hé, ben je er weer, hoe is het met je, ik zie dat je nieuwe schilderijen gemaakt hebt " zeiden ?

Als er geband wordt vanwege steekkie los, dan wordt het forum akelig leeg.
quote:Dana schreef op 19 april 2016 @ 11:04:

[...]

Volgens mij was er wel wat meer aan de hand. Hij zat toch al jarenlang (naar eigen zeggen onterecht) in een inrichting?

Ja. TBS kliniek volgens mij.

Maar als je onbeperkt mag internetten denk ik niet dat je er voor iets heel misdadigs zit.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 april 2016 @ 11:10:

[...]

Dweepten? Nou, dat heb ik nooit zo ervaren. Wel dat ze gewoon vriendelijk " hé, ben je er weer, hoe is het met je, ik zie dat je nieuwe schilderijen gemaakt hebt " zeiden ?

Als er geband wordt vanwege steekkie los, dan wordt het forum akelig leeg.Lijkt me wel lekker eigenlijk. 'Spoort niet, hup een ban'. Overzichtelijk,
quote:Rhaegal schreef op 19 april 2016 @ 11:07:

[...]

Ja, maar daar zit geen verbod op in de huisregels. Hij is idd gedwongen opgenomen. Maar hij valt geen mensen lastig ofzo. En de meeste mensen in een gedwongen opname zitten daar 'onterecht' Tja, zou kunnen. Ik heb altijd gedacht dat de mods hem met wat meer reden banden dan alleen zijn gespam, net als die andere godsdienstfanaat die hier nog regelmatig over Lieke post (ik noem zijn naam even bewust niet, iets met slapende honden en zo).
quote:Rhaegal schreef op 19 april 2016 @ 11:12:

[...]

Lijkt me wel lekker eigenlijk. 'Spoort niet, hup een ban'. Overzichtelijk,dat wel, ja.

Sowieso gaan mensen er hier altijd van uit dat er een ' normaal' mens achter de pc zit, ipv iemand met een verstandelijke beperking, waanideeën of psychoses. Dat levert ook altijd wel interessante situaties op.Je moest eens weten hoe ik elke dag mijn best zit te doen om normaal over te komen hier
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven