Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 19 april 2016 om 12:58
quote:theemok2 schreef op 19 april 2016 @ 10:37:
Panty-matthijssen heb ik al heeeel lang niet meer gezien.Tig jaar geleden was er op het MP forum al een _mannen_panty liefhebber.
Panty-matthijssen heb ik al heeeel lang niet meer gezien.Tig jaar geleden was er op het MP forum al een _mannen_panty liefhebber.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 19 april 2016 om 13:05
dinsdag 19 april 2016 om 13:12
quote:MevrouwJack schreef op 19 april 2016 @ 13:05:
[...]
O.
Ik bedoelde precies wat ik zei: als je voor elke scheet die je dwars zit een apart topic opent, is de kans dat je dubbelnickt niet erg groot.Welke topics heeft ze dan geopend de laatste tijd,want men zegt dat ze aandachtsgeil is maar ik lees haar bijna nooit
[...]
O.
Ik bedoelde precies wat ik zei: als je voor elke scheet die je dwars zit een apart topic opent, is de kans dat je dubbelnickt niet erg groot.Welke topics heeft ze dan geopend de laatste tijd,want men zegt dat ze aandachtsgeil is maar ik lees haar bijna nooit
dinsdag 19 april 2016 om 13:13
quote:Vivaneesje schreef op 19 april 2016 @ 13:04:
Ben ik de enige die zich afvraagt wat een onthaalmoeder ishttp://www.encyclo.nl/begrip/onthaalmoeder
Ben ik de enige die zich afvraagt wat een onthaalmoeder ishttp://www.encyclo.nl/begrip/onthaalmoeder
Je bent zelf een theepot
dinsdag 19 april 2016 om 13:37
@Rozelover ( van die naam heeft ze spijt) heeft gevraagd of de topics Hooooi met barbiee en Koeientetten verwijderd kunnen worden, omdat ze merkt dat mensen zich eraan ergeren. Als dat niet kan, wil ze ze samengesteld hebben in 1 topic.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
dinsdag 19 april 2016 om 13:43
quote:simbalabimba schreef op 19 april 2016 @ 13:37:
@Rozelover ( van die naam heeft ze spijt) heeft gevraagd of de topics Hooooi met barbiee en Koeientetten verwijderd kunnen worden, omdat ze merkt dat mensen zich eraan ergeren. Als dat niet kan, wil ze ze samengesteld hebben in 1 topic.Maar dat heeft men hier al zo vaak gezegd, dat ze het beter bij één topic kan houden. Ze zegt telkens dat ze dat gaat doen en een paar weken later is ze er weer met een nieuw topic dat precies hetzelfde is als al de vorige.
@Rozelover ( van die naam heeft ze spijt) heeft gevraagd of de topics Hooooi met barbiee en Koeientetten verwijderd kunnen worden, omdat ze merkt dat mensen zich eraan ergeren. Als dat niet kan, wil ze ze samengesteld hebben in 1 topic.Maar dat heeft men hier al zo vaak gezegd, dat ze het beter bij één topic kan houden. Ze zegt telkens dat ze dat gaat doen en een paar weken later is ze er weer met een nieuw topic dat precies hetzelfde is als al de vorige.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 19 april 2016 om 13:57
quote:Vivaneesje schreef op 19 april 2016 @ 13:50:
Ik heb eens gelezen dat sommige vrouwen er niet goed tegen kunnen als andere vrouwen de aandacht trekken en heel zelfverzekerd zijn. Kan het zijn dat dit ook op het forum gebeurd met barbie.
Het was toch een geintje hè?
Ik heb eens gelezen dat sommige vrouwen er niet goed tegen kunnen als andere vrouwen de aandacht trekken en heel zelfverzekerd zijn. Kan het zijn dat dit ook op het forum gebeurd met barbie.
Het was toch een geintje hè?
Oh dear, how sad, never mind.
dinsdag 19 april 2016 om 14:03
dinsdag 19 april 2016 om 14:09
quote:Vivaneesje schreef op 19 april 2016 @ 13:50:
Ik heb eens gelezen dat sommige vrouwen er niet goed tegen kunnen als andere vrouwen de aandacht trekken en heel zelfverzekerd zijn. Kan het zijn dat dit ook op het forum gebeurd met barbie.Ik heb eens gelezen dat sommige vrouwen die heel hard de aandacht trekken eigenlijk helemaal niet zo zelfverzekerd zijn.
Eens he, gewoon eens.
Kan korter:
Sow.
Ik heb eens gelezen dat sommige vrouwen er niet goed tegen kunnen als andere vrouwen de aandacht trekken en heel zelfverzekerd zijn. Kan het zijn dat dit ook op het forum gebeurd met barbie.Ik heb eens gelezen dat sommige vrouwen die heel hard de aandacht trekken eigenlijk helemaal niet zo zelfverzekerd zijn.
Eens he, gewoon eens.
Kan korter:
Sow.
Tjezus, wat vals