Mode & Beauty alle pijlers

Staat dit?

20-04-2016 14:57 115 berichten
Ik heb zaterdag een feestje, nu heb ik een outfit bij elkaar is dit te doen of niet?

Alle reacties Link kopieren
Heb je ook een grote boezem? dan lijkt mij die soort van 'cape' niet heel flaterend eerlijk gezegd.

En kan je dan wel een goede bh aan zonder bandjes?

Maar hey, ik neem aan dat je het al gepast hebt, en als jij je er goed bij voelt, gewoon doen.

En ook wel leuk toch dat iemand wat meer moeite doet voor een feestje dan een spijkerbroek met gympies (ieder zijn ding)

Als jij je lekker voelt in je kleding, straal je dat ook uit
quote:Ttass28 schreef op 20 april 2016 @ 15:32:

http://m.asos.com/mt/www. ... ize=3&un_jtt_v_frompage=5

Deze is leuk Heb je ook de maat van dat model? Ik vind het model al mega lijken.
Ik vind jumpsuites juist mooier bij vollere dan skinny vrouwen

Ik heb maat 38-40 en ben achter en voor goed gevuld met heupen. Vind het geen gezicht als iemand met maat xs een jumpsuite aanheeft en van achter zo plat is als een pannekoek????

Vind het een mooie combi zou alleen de ketting weglaten
Veeanne, ook dat vind ik dan weer onnodig.

Ik zou stellen, ongeacht het figuur zijn er vrouwen die het staat en er zijn vrouwen die het niet staat.
Leuk! maar denk niet dat de ketting tot zijn recht gaat komen in dit verhaal.
quote:Ttass28 schreef op 20 april 2016 @ 15:32:

http://m.asos.com/mt/www. ... ize=3&un_jtt_v_frompage=5

Deze is leuk Veel leuker dan de jumpsuit in de OP.
Ik zou de ketting achterwege laten, de rest vind ik leuk.. Uit je OP bedoel ik dan..
Nou ja.. dat dus..
Jurkje ook leuk, maar dan ook zonder ketting..
Nou ja.. dat dus..
quote:Wappert schreef op 20 april 2016 @ 16:45:

[...]

Veel leuker dan de jumpsuit in de OP.
quote:bloosje schreef op 20 april 2016 @ 16:46:

Ik zou de ketting achterwege laten, de rest vind ik leuk.. Uit je OP bedoel ik dan..Eens! Gave pumps trouwens!
quote:Nikki1973 schreef op 20 april 2016 @ 17:09:

[...]

Eens! Gave pumps trouwens!Jéétje nou! Dat je daarop kunt lopen, maakt het helemaal af. Ik vind het leuk.
Hatsjikideee...
quote:Troeteltje schreef op 20 april 2016 @ 16:36:

Veeanne, ook dat vind ik dan weer onnodig.

Ik zou stellen, ongeacht het figuur zijn er vrouwen die het staat en er zijn vrouwen die het niet staat.Dat is waar troeteltje, wou alleen duidelijk maken dat sommige mensen het juist mooi vinden een vollere vrouw in een jumpsuite.... En je niet perse xs ervoor moet zijn uiteindelijk moet je gewoon dragen waar jij je goed in voelt
Prima outfit

Ik zou zelf de ketting weglaten en in plaats daarvan een zilverkleurig riempje toevoegen om de taille te accentueren, dat breekt net een beetje dat zwarte vlak open.
quote:Blondiie90 schreef op 20 april 2016 @ 16:13:

[quote]lilalinda schreef op 20 april 2016 @ 15:10:

[...]

nee hoor, echt niet.

Bij jou misschien niet.Inderdaad bij mij niet, en bij geen enkele vrouw boven de 5
De jumpsuit van het errste plaatje is mooi en de schoenen en het tasje ook. De ketting is een beetje too much.

Deckleding in de plaatjes erna vind ik lelijk. Sorry. Dat jurkje met d u e gaten vind ik zelfs ronduit ordinair.
Ketting zou ik inderdaad ook niet doen, haalt het effect weg van de hals.

Wat wel weer kan, is mooie, lange oorbellen, zoiets bijvoorbeeld: http://zilvervoorjou.nl/z ... ge-bal-oorbellen-hangers/
Wat voor vorm heeft je lijf?

Jumpsuit is perfect bij de omgekeerde driehoek....alleen niet bij deze ivm zware bovenkant......lastig .

Ben je blond? Waarom geen mooie blauwe jurk? Vind de hakken beetje overdone

De combi is wat te braaf... Needs somwthing edgy...iets onverwachts
--
Leuke ketting, leuke schoenen, leuke wijde pijpen.
quote:lilalinda schreef op 20 april 2016 @ 17:35:

[...]

Inderdaad bij mij niet, en bij geen enkele vrouw boven de 5

5 kg?

Kom op zeg. Wie ben jij om te zeggen dat niemand een jumpsuit mooi kan dragen.
Prachtig! Ketting zou ik inderdaad wel weglaten. Lange oorbellen, zoals iemand al zei, lijkt me heel mooi. Over de vraag of de bovenkant van de jumpsuit geschikt is voor jouw boezem heb je zelf vast al wel nagedacht .
Winter is coming...
quote:prik schreef op 20 april 2016 @ 15:56:

[...]

In dat geval; kies een leuke jurk uit op https://topvintage.nl/. Die halen het beste in je figuur naar boven, in plaats van het te verstoppen achter grote lappen stof.Mwoh, niet helemaal mee eens. De meeste bestellingen die ik daar heb geplaatst gingen retour wegens tegenvallende kwaliteit of te dunne (tekenende stofjes). Ze hebben leuke jurkjes maar kijk dan goed naar het materiaal.
quote:winterqueen schreef op 20 april 2016 @ 18:54:

Prachtig! Ketting zou ik inderdaad wel weglaten. Lange oorbellen, zoals iemand al zei, lijkt me heel mooi. Over de vraag of de bovenkant van de jumpsuit geschikt is voor jouw boezem heb je zelf vast al wel nagedacht .Eens. En wat al gezegd werd, misschien staat een riempje om je taille er ook mooi bij. Maakt het net wat slanker denk ik.
quote:lilalinda schreef op 20 april 2016 @ 17:35:

[...]

Inderdaad bij mij niet, en bij geen enkele vrouw boven de 5

Dikke onzin..

Ik vind de combi uit je op prima bedacht en hartstikke leuk. Die ketting is leuk en ik zou helemaal geen minder opvallend kettinkje doen. Slaat een beetje dood dan naar mijn idee.

Persoonlijk hou ik weer niet van wijde pijpen en daarom zou ik zelf deze jumpsuit niet kiezen maar met het idee is niets mis.
quote:Star schreef op 20 april 2016 @ 16:27:

[...]

Heb je ook de maat van dat model? Ik vind het model al mega lijken.

Je doelt op het vrouwelijke model? Die vindt je mega lijken?

Serieus?......
Als man vind ik het echt een afknapper. Het is niet bepaald ladylike.

Iets voor vrouwen die beslist niet aantrekkelijk gevonden willen worden. Al een man hebben en thuis ook de broek aan hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven