Mode & Beauty alle pijlers

Staat dit?

20-04-2016 14:57 115 berichten
Ik heb zaterdag een feestje, nu heb ik een outfit bij elkaar is dit te doen of niet?

Jumpsuits zijn leuk. Ook als je curvy bent. De kunst is wel om de accenten op de juiste plekken te leggen.

Bij dit voorbeeld vind ik de stof bij de boezem en de off shoulder twijfelachtig (afhankelijk van je cupmaat), het kan je onnodig breed maken.

Ik zou voor een jumpsuit gaan met een v-hals. Eventueel een nette overslag die ook je taille accentueert. Riempje erbij.

Geen choker en zilver moet je staan. If so: doen! :-)
quote:apollo5 schreef op 20 april 2016 @ 19:39:

Als man vind ik het echt een afknapper. Het is niet bepaald ladylike.

Iets voor vrouwen die beslist niet aantrekkelijk gevonden willen worden. Al een man hebben en thuis ook de broek aan hebben.Dan ben ik heel benieuwd wat jij ladylike vindt ????
Alle reacties Link kopieren
Zwarte strakke broek met pumps. Zwart topje met halflange mouwen.
quote:Caketopper schreef op 20 april 2016 @ 19:28:

Mwoh, niet helemaal mee eens. De meeste bestellingen die ik daar heb geplaatst gingen retour wegens tegenvallende kwaliteit of te dunne (tekenende stofjes). Ze hebben leuke jurkjes maar kijk dan goed naar het materiaal.Oh, echt? Ik heb er ooit een jurk besteld, en die is van stevig katoen. Ik ging er dus (misschien ten onrechte?) vanuit dat die representatief is voor al hun jurken.
Gewoon de OP doen, leuk zat!!
Sinds wanneer doet de gescheurde skinny met pumps en een glitter top niet meer op een verjaardag van twintigers? Ben je heel high class Tas?
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Ik vind het een leuke combinatie met die pumps en dat tasje, maar die grove ketting vind ik er niet mooi bij.

Ik zou er een lange dunne ketting bij dragen.
De voorbeelden uit de OP vind ik leuk Ttass.
Ik heb ook een andere combi in de kast hangen.

Off the shoulder truitje zag ik al bij de h&m. Voor boven op de wide leg broek. In Combi met een choker en oor studs.
Mooi colbertje aan staat wel leuk
quote:ladygaga_xx schreef op 20 april 2016 @ 19:58:

Sinds wanneer doet de gescheurde skinny met pumps en een glitter top niet meer op een verjaardag van twintigers? Ben je heel high class Tas? Ik weet niet hoe men naar een verjaardags feestje gaat, maar in mijn kringen doen mensen erg hun best en ga je gewoon netjes en wel gekleed naar een verjaardag.
Ik heb geen beelden bij die witte broek.. vind persoonlijk dat niet iedereen (lees: weinig) goed weg komt met een witte broek als deze. En off the shoulder navel truitje? Ehhhh, nee.. zou ik niet doen..

Eerste set is prima..
Nou ja.. dat dus..
quote:miss_h schreef op 20 april 2016 @ 19:33:

[...]

Dikke onzin..

Ik vind de combi uit je op prima bedacht en hartstikke leuk. Die ketting is leuk en ik zou helemaal geen minder opvallend kettinkje doen. Slaat een beetje dood dan naar mijn idee.

Persoonlijk hou ik weer niet van wijde pijpen en daarom zou ik zelf deze jumpsuit niet kiezen maar met het idee is niets mis.

Mag een mening geven niet meer?

Zelfs bij bloedmooie vrouwen is het meestal niks:

quote:miss_h schreef op 20 april 2016 @ 19:35:

[...]

Je doelt op het vrouwelijke model? Die vindt je mega lijken?

Serieus?......Ja, ik vind het een ontzettend onflatteus jurkje. Geen vorm te zien in die hobbezak.
Dit vind ik dan weer prachtig:

Je kiest nu net die ene modeflater van Maxima?

Zij draagt vaker een jumpsuit en ik vind het mooi!

Ik vind die onderste twee ook niet mooi
Die witte broek met die off shoulder top, niet doen:

quote:Star schreef op 20 april 2016 @ 20:51:

Die witte broek met die off shoulder top, niet doen:

[afbeelding]

Oh jezus dat is echt heel onflatteus, dat zou zelfs een slanke dame echt niet staan denk ik.

Tass: die witte wijde highwaistbroek vind ik wel mooi. Mijn moeder draagt zulke ook altijd met pumps eronder, een mooie top en sierraden etc. Staat erg elegant vind ik. Maar misschien vind je dat toch een beetje te saai, als ik naar je jurkje uit de OP kijk .
Witte broek met off shoulder top wel doen:

http://roguelooks.tumblr.com/post/88053 ... im-x-white
De combinatie uit de OP vind ik heel mooi. Vooral de schoenen!
eens met Star!
De jumpsuit uit de op vind ik niet zo mooi. Mooier als deze wat meer aansluit en dan met een jasje erover. De schoenen zijn prachtig. Het tasje niet zo leuk, beetje saai. De ketting is mooi maar zal zwaar ogen in combinatie met de jumpsuit.

Dit vind ik een flatterend model, met een mooi gesneden jasje en killer heels. Je ketting zou hier ook mooi uitkomen.

quote:Star schreef op 20 april 2016 @ 20:42:

[...]

Mag een mening geven niet meer?

Zelfs bij bloedmooie vrouwen is het meestal niks:

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... 668091.jpg[/img]

Jawel hoor dat mag natuurlijk altijd maar mijn mening is dat ik het onzin vind

Dit pak is inderdaad erg lelijk. Dat zal echt niemand staan...

Pardon ik dacht dat je het vrouwelijke model megadik vond ofzo. Dat leek mij ook al vreemd.

Dat jurkje is inderdaad ook niet erg flatteus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven