Tips voor stedentrip Praag?
zondag 17 april 2016 om 20:22
zondag 17 april 2016 om 23:30
Praag, ik vond het leuk. En voelde me er als vrouw alleen prima op mijn gemak. Er zijn al veel tips genoemd. Ik vond het ook leuk om gewoon te slenteren. Beneden langs de Moldau bijvoorbeeld. De oude Joodse begraafplaats vond ik indrukwekkend, maar de nieuwe zeker ook! Die laatste is wel wat uit de buurt van het centrum maar met de metro prima te doen. (Ik vond de roltrappen naar beneden bij de metro niet zo leuk leek soms geen einde aan te komen) en die begraafplaats is in de buurt van de televisie toren. Die zou ik zeker bezoeken, het kost wat entree en dan ga je met de lift naar de hoogste verdieping en daar heb je dan grappige hangstoelen en een super uitzicht rondom.
Verder heb ik ook een tripje gemaakt met de trein, naar Kutna Hora, om daar de bottenkerk te bezoeken. Je ziet dan gelijk wat van het landschap en de kerk is wel "leuk" om eens gezien te hebben.
Verder heb ik ook een tripje gemaakt met de trein, naar Kutna Hora, om daar de bottenkerk te bezoeken. Je ziet dan gelijk wat van het landschap en de kerk is wel "leuk" om eens gezien te hebben.
vrijdag 22 april 2016 om 09:34
Een paar jaar geleden ben ik ook in Praag geweest. Vond het een erg leuke stad.
Inderdaad is de Karelsbrug een aanrader, net als het astronomische uurwerk op het plein. Zorg dat je op tijd bent, dan zie je de poppetjes die ronddraaien. En ik vond de smalste steeg ook leuk om te zien. Die steeg is zo smal dat er stoplicht geplaatst is.
Inderdaad is de Karelsbrug een aanrader, net als het astronomische uurwerk op het plein. Zorg dat je op tijd bent, dan zie je de poppetjes die ronddraaien. En ik vond de smalste steeg ook leuk om te zien. Die steeg is zo smal dat er stoplicht geplaatst is.
vrijdag 22 april 2016 om 09:44
Praag is leuk. Net buiten het centrum zijn de cafés en restaurantjes veel goedkoper. Wij vonden erg leuke plekken via tripadvisor enzo. Toen ik met kinderen was veel met de metro gedaan, was heel goedkoop. Zij vonden de synagoge erg indrukwekkend. Met vriend alleen hebben we alles gelopen.
Before you assume, there is this thing called asking.