meiden Utrecht
zaterdag 8 november 2008 om 23:33
Hallo allen,
Ik ben een aantal jaren geleden van Brabant naar Utrecht verhuisd, 28 jr en werk in Rotterdam, ik heb veel vriendinnen... in Eindhoven, Helmond, Rotterdam, Leeuwarden, Rosmalen en omdat ik dus telkens van hop naar her in de auto zit, wil het sociale leventje in Utrecht natuurlijk niet vlotten op enkele na.. Dus even snel de kroeg in of een filmpje op zaterdagavond is dus niet altijd mogelijk, vandaar dat ik dit berichtje ook nu stuur.. Dus ja, ik zou graag in contact komen met meiden die gewoon lekker dichtbij wonen. Misschien een idee om met alle meiden van de reacties een borrelavondje te houden? Ik ben op rachelgoesdownunder@yahoo.com te bereiken.
Gr Rachel
Ik ben een aantal jaren geleden van Brabant naar Utrecht verhuisd, 28 jr en werk in Rotterdam, ik heb veel vriendinnen... in Eindhoven, Helmond, Rotterdam, Leeuwarden, Rosmalen en omdat ik dus telkens van hop naar her in de auto zit, wil het sociale leventje in Utrecht natuurlijk niet vlotten op enkele na.. Dus even snel de kroeg in of een filmpje op zaterdagavond is dus niet altijd mogelijk, vandaar dat ik dit berichtje ook nu stuur.. Dus ja, ik zou graag in contact komen met meiden die gewoon lekker dichtbij wonen. Misschien een idee om met alle meiden van de reacties een borrelavondje te houden? Ik ben op rachelgoesdownunder@yahoo.com te bereiken.
Gr Rachel
maandag 10 november 2008 om 20:07
Hoi Meiden,
Lijkt me leuk om in contact te komen! Ik ben 2 maanden terug verhuist van Hoofddorp naar Utrecht. Ben gaan samen wonen
Hier in Utrecht heb ik nog geen grote vrienden kring en zit dus ook geregeld met me laptop op schoot in het weekend voor de tv. Dus lekker een filmpje pakken, de kroeg in of shoppen klinkt gezellig!
Ik ben te bereiken om nickyhorst@gmail.com.
Lijkt me leuk om wat te horen!
Groetjes!
Lijkt me leuk om in contact te komen! Ik ben 2 maanden terug verhuist van Hoofddorp naar Utrecht. Ben gaan samen wonen
Hier in Utrecht heb ik nog geen grote vrienden kring en zit dus ook geregeld met me laptop op schoot in het weekend voor de tv. Dus lekker een filmpje pakken, de kroeg in of shoppen klinkt gezellig!
Ik ben te bereiken om nickyhorst@gmail.com.
Lijkt me leuk om wat te horen!
Groetjes!
dinsdag 11 november 2008 om 09:36
Degene die een emailadres hebben achtergelaten in hun berichtje heb ik een mailtje verzonden.
Stylish Gril
Cuzzewuzz
Ekue
Laat even jullie emailadres achter of mail naar zijismeisje@hotmail.com. Dan voegen we jullie toe voor het maken van een date!
Stylish Gril
Cuzzewuzz
Ekue
Laat even jullie emailadres achter of mail naar zijismeisje@hotmail.com. Dan voegen we jullie toe voor het maken van een date!
dinsdag 11 november 2008 om 21:19
hallo allemaal, komt vast helemaal goed met die date 
@rachel: jouw verhaal is echt heel herkenbaar. Heb in Tilburg gestudeerd, in Roermond gewerkt, in Maastricht gewoond en studeer op het moment in Amsterdam. Heb door het halve land vrienden en kennissen wonen. Maar mijn sociale leven in Utrecht wordt er niet beter van.

@rachel: jouw verhaal is echt heel herkenbaar. Heb in Tilburg gestudeerd, in Roermond gewerkt, in Maastricht gewoond en studeer op het moment in Amsterdam. Heb door het halve land vrienden en kennissen wonen. Maar mijn sociale leven in Utrecht wordt er niet beter van.
dinsdag 18 november 2008 om 17:55
Hallo allemaal,
Ik ga verhuizen naar Utrecht in januari...
Ken nog niet zoveel mensen en vind het ook leuk om gezellige dingen te ondernemen, koken, wandelen, terrasje, bios, winkelen.. Ben 29 jaar.
Ik hoop wat van jullie te horen
groetjes judith
judithlurvink@hotmail.com
Ik ga verhuizen naar Utrecht in januari...
Ken nog niet zoveel mensen en vind het ook leuk om gezellige dingen te ondernemen, koken, wandelen, terrasje, bios, winkelen.. Ben 29 jaar.
Ik hoop wat van jullie te horen
groetjes judith
judithlurvink@hotmail.com
woensdag 19 november 2008 om 08:11
Lijkt me leuk eens af te spreken, Je kunt mij mailen (rolienswart@hotmail.com). Als je je telefoonnummer mailt, kunnen we elkaar misschien snel zien!
Groetjes Rolien
Groetjes Rolien
woensdag 19 november 2008 om 20:20
Hoi hoi,
Ik ben Angelique, 30 jaar en woon in Nieuwegein. Ik vlieg af en toe tegen de muur op van verveling en zoek leuke leeftijdsgenoten om lekker mee te kletsen, een serieus gesprek te voeren, shoppen en stappen. Wie gaat er mee?! Wat mij betreft dit weekend al.
Mijn vriendinnen hebben allemaal een huisje, een boompje en sommigen ook een beestje en hebben dus geen tijd/zin meer om in het weekend en ook vaak door de weeks af te spreken.
mijn mailadres is akkie1978@hotmail.com
Tot snel!
Groetjes Angelique
Ik ben Angelique, 30 jaar en woon in Nieuwegein. Ik vlieg af en toe tegen de muur op van verveling en zoek leuke leeftijdsgenoten om lekker mee te kletsen, een serieus gesprek te voeren, shoppen en stappen. Wie gaat er mee?! Wat mij betreft dit weekend al.
Mijn vriendinnen hebben allemaal een huisje, een boompje en sommigen ook een beestje en hebben dus geen tijd/zin meer om in het weekend en ook vaak door de weeks af te spreken.
mijn mailadres is akkie1978@hotmail.com
Tot snel!
Groetjes Angelique
donderdag 20 november 2008 om 13:21
quote:roza schreef op 19 november 2008 @ 17:32:
Het lijkt mij ook leuk om af te spreken. Ik woon ook in Utrecht.
Is er misschien iemand die a.s. zaterdagavond al wil afspreken? Wat drinken of een filmpje kijken?
Groetjes Roza
Hoi Roza, Ik wil wel al a.s. zaterdagavond afspreken.
Ik heb net ook al berichtje geplaatst. "dit weekend stappen in Utrecht"
Sonja
Het lijkt mij ook leuk om af te spreken. Ik woon ook in Utrecht.
Is er misschien iemand die a.s. zaterdagavond al wil afspreken? Wat drinken of een filmpje kijken?
Groetjes Roza
Hoi Roza, Ik wil wel al a.s. zaterdagavond afspreken.
Ik heb net ook al berichtje geplaatst. "dit weekend stappen in Utrecht"
Sonja
donderdag 20 november 2008 om 23:09
Hoi Sonja,
Leuk dat je a.s. zaterdagavond ook mee gaat. Ik heb Angelique al teruggemaild over hoe we elkaar gaan ontmoeten.
Tot dan.
Roza
Mijn e-mail adres is: adsl455757@tiscali.nl
Leuk dat je a.s. zaterdagavond ook mee gaat. Ik heb Angelique al teruggemaild over hoe we elkaar gaan ontmoeten.
Tot dan.
Roza
Mijn e-mail adres is: adsl455757@tiscali.nl
zaterdag 29 november 2008 om 19:20
Hoi meiden,
Lijkt mij leuk om ook een keer met jullie mee te gaan, helaas ben ik a.s. donderdag verhinderd.
Maar een volgende keer lijkt het me erg leuk om mee te gaan.
Afgelopen zaterdag ben ik trouwens al op stap geweest met
Angelique, Het was super gezellig.
Ik zal dit berichtje ook naar jullie mailen zodat ik ook op de lijst kom.
Groetjes, Sonja
Lijkt mij leuk om ook een keer met jullie mee te gaan, helaas ben ik a.s. donderdag verhinderd.
Maar een volgende keer lijkt het me erg leuk om mee te gaan.
Afgelopen zaterdag ben ik trouwens al op stap geweest met
Angelique, Het was super gezellig.
Ik zal dit berichtje ook naar jullie mailen zodat ik ook op de lijst kom.
Groetjes, Sonja