Napraattopic 59
dinsdag 19 april 2016 om 22:16
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 23 april 2016 om 20:27
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 april 2016 @ 19:56:
[...]
Nou ja dat dus. Ik snap dat gedram echt niet hoor, van die BV maffia. Alsof zo'n kind er ook iets aan heeft, aan een tot op het bot gestresste moeder. Het is toch gewoon godgeklaagd dat je je kraamtijd moet laten verpesten door die lui?Dat doe je toch zelf?
[...]
Nou ja dat dus. Ik snap dat gedram echt niet hoor, van die BV maffia. Alsof zo'n kind er ook iets aan heeft, aan een tot op het bot gestresste moeder. Het is toch gewoon godgeklaagd dat je je kraamtijd moet laten verpesten door die lui?Dat doe je toch zelf?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 23 april 2016 om 20:28
quote:Dadel_ schreef op 23 april 2016 @ 20:26:
[...]
Ja gek hè als je mij direct aanspreekt en in allerlei post suggereert dat ik tegen homo's ben
Ik suggereer niks. Ik stelde een vraag. De manier waarop jij reageert geeft voor mij een idee dat je er niet gek op bent.
Ok, dan niet. Je laat er verder niks over los dus je wil er niet over praten. Prima toch. Next.
[...]
Ja gek hè als je mij direct aanspreekt en in allerlei post suggereert dat ik tegen homo's ben
Ik suggereer niks. Ik stelde een vraag. De manier waarop jij reageert geeft voor mij een idee dat je er niet gek op bent.
Ok, dan niet. Je laat er verder niks over los dus je wil er niet over praten. Prima toch. Next.