Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Dadel_ schreef op 23 april 2016 @ 19:44:

[...]

Hè dat zeggen mensen toch als je iets heb gepresteerd?Nee hoor. Of zie jij een verjaardag als een prestatie?
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Honeymoonquiz schreef op 23 april 2016 @ 19:47:

[...]

Zoals jarig zijn?O ja haha ik doe niet aan verjaardagen vandaar ....
Waarom is het gek als ik daar benieuwd naar ben, Dadel?
quote:BridgetteDubois schreef op 23 april 2016 @ 19:45:

O LV ik heb ook echt allebei de kraamweken verknald. Ik wilde alles proberen om de BV te laten slagen en vergat daardoor te genieten van de baby...

Nou ja dat dus. Ik snap dat gedram echt niet hoor, van die BV maffia. Alsof zo'n kind er ook iets aan heeft, aan een tot op het bot gestresste moeder. Het is toch gewoon godgeklaagd dat je je kraamtijd moet laten verpesten door die lui?

Wij hadden de FV gewoon klaar liggen hoor, voor als het niet wilde. En de eerste keer zelf aanleggen was ook best lastig, zo 's nachts (want dat is ook nog zoiets: als je net bevallen was douwde iedereen maar gewoon die tiet erin, van even zelf uitproberen mocht geen sprake zijn). Dus man zag mijn gemedder en maakte maar vast een flesje klaar en toen hij ermee de slaapkamer binnen kwam keek hij aan tegen een prinsesheerlijk drinkende dochter en een waterig lachende moeder. "Flikker dat flesje maar weer leeg", zei ik nog. Dat heeft ie dus gedaan, maar als het echt zeuren was geworden had ik de fles ook prima gevonden hoor.
quote:BridgetteDubois schreef op 23 april 2016 @ 19:55:

Waarom is het gek als ik daar benieuwd naar ben, Dadel?Er staat waarom ben je daar benieuwd naar, niet wat gek ....
Dat is ook een mooie instelling LV. En ik vind het zo gaaf om te lezen, dat het gelukt is. Ik vind het nog steeds erg, maar mocht er ooit nog een 3e komen trek ik niet meer alles uit de kast. Als het lukt, prima en anders de fles hoor...
quote:Dadel_ schreef op 23 april 2016 @ 20:00:

[...]

Er staat waarom ben je daar benieuwd naar, niet wat gek ....Ah oke. Nou ja waarom wekt iets je interesse? Ik lees dat je goed bent in discussies over homo's. Dat maakt me nieuwsgierig. Omdat ik mensen die ertegen zijn nogal bekrompen vind.
quote:BridgetteDubois schreef op 23 april 2016 @ 20:03:

[...]

Ah oke. Nou ja waarom wekt iets je interesse? Ik lees dat je goed bent in discussies over homo's. Dat maakt me nieuwsgierig. Omdat ik mensen die ertegen zijn nogal bekrompen vind.En wat wil je hier nu precies mee bereiken?
quote:Dadel_ schreef op 23 april 2016 @ 20:04:

[...]

En wat wil je hier nu precies mee bereiken? Jij vraagt zelf waarom ik er benieuwd naar ben.
quote:BridgetteDubois schreef op 23 april 2016 @ 20:02:

Dat is ook een mooie instelling LV. En ik vind het zo gaaf om te lezen, dat het gelukt is. Ik vind het nog steeds erg, maar mocht er ooit nog een 3e komen trek ik niet meer alles uit de kast. Als het lukt, prima en anders de fles hoor...Ja en dan te bedenken dat ik nu weer bekend sta als freak omdat mijn dochter wel vier jaar getutterd heeft, en ik mijn nazaten dus zelfs tegelijk aan de tiet heb gehad . Het is ook nooit goed he.
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 april 2016 @ 20:05:

[...]

Ja en dan te bedenken dat ik nu weer bekend sta als freak omdat mijn dochter wel vier jaar getutterd heeft, en ik mijn nazaten dus zelfs tegelijk aan de tiet heb gehad . Het is ook nooit goed he.Zucht... je wordt er toch doodmoe van.
quote:BridgetteDubois schreef op 23 april 2016 @ 20:05:

[...]

Jij vraagt zelf waarom ik er benieuwd naar ben.Vraag jij zomaar aan iedereen wat ze van homo's vinden? Je weet blijkbaar al heel goed hoe ik erover denk. Ik speel je spelletje in elk geval niet mee.
quote:Dadel_ schreef op 23 april 2016 @ 20:08:

[...]

Vraag jij zomaar aan iedereen wat ze van homo's vinden? Je weet blijkbaar al heel goed hoe ik erover denk. Ik speel je spelletje in elk geval niet mee.Jij komt hier binnen met de opmerking dat het een nutteloze discussie was. Ik bedenk een paar onderwerpen waar makkelijk een discussie over te voeren is..vervolgens wordt er gezegd dat jij goed bent in discussies over homo's. Gezien de manier waarop jij hier meestal post kan ik me niet indenken dat je positief tegenover homo's staat.
quote:Dadel_ schreef op 23 april 2016 @ 20:08:

[...]

Vraag jij zomaar aan iedereen wat ze van homo's vinden? Je weet blijkbaar al heel goed hoe ik erover denk. Ik speel je spelletje in elk geval niet mee.Maar zeg het nou gewoon joh. Het is toch jouw mening? Die mag iedereen weten hoor.
quote:BridgetteDubois schreef op 23 april 2016 @ 20:10:

[...]

Jij komt hier binnen met de opmerking dat het een nutteloze discussie was. Ik bedenk een paar onderwerpen waar makkelijk een discussie over te voeren is..vervolgens wordt er gezegd dat jij goed bent in discussies over homo's. Gezien de manier waarop jij hier meestal post kan ik me niet indenken dat je positief tegenover homo's staat.Jawel hoor. Hoe kom je daar precies bij? Dus je neemt zomaar van alles wat aan. Is niets mis mee hoor met zelf nadenken.
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 april 2016 @ 20:11:

[...]

Maar zeg het nou gewoon joh. Het is toch jouw mening? Die mag iedereen weten hoor.wat probeer je nou precies uit te lokken?
quote:Dadel_ schreef op 23 april 2016 @ 20:12:

[...]

Jawel hoor. Hoe kom je daar precies bij? Dus je neemt zomaar van alles wat aan. Is niets mis mee hoor met zelf nadenken.Waarom zeg je dat dan niet gewoon? Waarom maak je er zo'n punt van dat ik naar homo's en politiek vroeg? Je had gewoon kunnen zeggen dat je niks tegen homo's hebt hoor. Je wekte bij mij de indruk dat je er een andere mening over hebt. En nee, ik heb van jou nog nooit iets daarover gelezen, dus ik heb geen idee.
quote:BridgetteDubois schreef op 23 april 2016 @ 20:14:

[...]

Waarom zeg je dat dan niet gewoon? Waarom maak je er zo'n punt van dat ik naar homo's en politiek vroeg? Je had gewoon kunnen zeggen dat je niks tegen homo's hebt hoor. Je wekte bij mij de indruk dat je er een andere mening over hebt. En nee, ik heb van jou nog nooit iets daarover gelezen, dus ik heb geen idee.Vooral aannemen dus zoals je nu ook weer doet. Ik maak er een punt van? Nee hoor vind het gewoon heel vreemd dat je zomaar naar mijn mening over homo's vraagt. Het enige dat je doet is provoceren en uitlokken. Best kinderachtig.
Wat een zinloze, nutteloze discussie over discussiepunten zeg.

quote:Dadel_ schreef op 23 april 2016 @ 20:16:

[...]

Vooral aannemen dus zoals je nu ook weer doet. Ik maak er een punt van? Nee hoor vind het gewoon heel vreemd dat je zomaar naar mijn mening over homo's vraagt. Het enige dat je doet is provoceren en uitlokken. Best kinderachtig.Het begon gewoon als een grapje hoor. Je vond t een zinloze discussie dus opperde ik wat onderwerpen. De manier waarop je reageert zegt echter genoeg.
quote:Eleonora-1 schreef op 23 april 2016 @ 20:18:

Wat een zinloze, nutteloze discussie over discussiepunten zeg.

quote:BridgetteDubois schreef op 23 april 2016 @ 20:19:

[...]

Het begon gewoon als een grapje hoor. Je vond t een zinloze discussie dus opperde ik wat onderwerpen. De manier waarop je reageert zegt echter genoeg.Dat kan ik beter over jou zeggen. Goedkope provocatie
quote:Dadel_ schreef op 23 april 2016 @ 20:23:

[...]

Dat kan ik beter over jou zeggen. Goedkope provocatie Je voelt je blijkbaar erg aangesproken.
quote:Honeymoonquiz schreef op 23 april 2016 @ 19:46:

[...]

Oh daar ben ik ook op overgestapt. Eens kijken wat dat doet.Nu al?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Dadel_ schreef op 23 april 2016 @ 20:16:

[...]

Vooral aannemen dus zoals je nu ook weer doet. Ik maak er een punt van? Nee hoor vind het gewoon heel vreemd dat je zomaar naar mijn mening over homo's vraagt. Het enige dat je doet is provoceren en uitlokken. Best kinderachtig.Laat het dan gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven