Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 april 2016 @ 19:25:

[...]

Mijn oudste heeft ruim vier jaar aan de tiet gehangen. Je hebt dus nog even te gaan sister Nou ik dacht eerder aan twee jaar. En daarna zien we wel weer.
quote:Star schreef op 23 april 2016 @ 19:22:

[...]

Ik zag het eerste Zwarte Pietenbericht alweer op FB.Dan moet je toch eens wat meer aan selectie doen, qua FB-vrienden
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 april 2016 @ 19:29:

[...]

Dan moet je toch eens wat meer aan selectie doen, qua FB-vrienden Ik heb haar er ook echt afgedonderd
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 april 2016 @ 19:25:

[...]

Mijn oudste heeft ruim vier jaar aan de tiet gehangen. Je hebt dus nog even te gaan sister Ik gaf die van mij vloeibaar plastic, zoals fv ergens werd omschreven.
quote:BridgetteDubois schreef op 23 april 2016 @ 19:26:

Ik heb 2 weken borstvoeding gegeven. Niks hielp om het op gang te brengen tot de lactatiekundige zei, stop maar dit heeft geen zin, heb ik alles op alles gezet. Vind het nog steeds zo jammer dat het niet is gelukt.Maak je niet druk joh. Ik heb nooit BV gehad en ik ben er ook nog. En dan was die flesvoeding 46 jaar geleden ook nog eens echt niet wat het nu is. Het is toch juist heerlijk dat er zo'n goed alternatief is, zonder gedoe met een min en zo?
Op welke politieke partij wordt hier op viva het meest gestemd?
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 april 2016 @ 19:32:

[...]

Maak je niet druk joh. Ik heb nooit BV gehad en ik ben er ook nog. En dan was die flesvoeding 46 jaar geleden ook nog eens echt niet wat het nu is. Het is toch juist heerlijk dat er zo'n goed alternatief is, zonder gedoe met een min en zo?Is wel zo. Maar ik wilde het zo graag en voelde me echt falen. Nog altijd vind ik het jammer.
quote:Het-groepje schreef op 23 april 2016 @ 19:31:

[...]

Ik gaf die van mij vloeibaar plastic, zoals fv ergens werd omschreven.

Neeeeeee

Wat een idioten. Totaal geen verstand van moleculaire scheikunde ook.

[...]

Ik ook.

Bij mij deden artsen dat, door een sonde heen.

Anders zou ze dood gaan.

Maar het blijft rotzooi natuurlijk, fv.

[...]

quote:BridgetteDubois schreef op 23 april 2016 @ 19:32:

Op welke politieke partij wordt hier op viva het meest gestemd?Verschilt nogal per pijler.
quote:BridgetteDubois schreef op 23 april 2016 @ 18:10:

Ik heb net neutraal aan man gevraagd hier "wat vind jij van een bevalling?"

Antwoord: "dat vind ik een hele prestatie, heb daar wel bewondering voor".

Hij leest vast mee in dit topic want ik heb het woord prestatie niet genoemd.Mijn man kwam net thuis en ik heb hem ook die vraag gesteld. Hij zei : Uniek en een hele intense beleving.
quote:Goede-Fee schreef op 23 april 2016 @ 19:36:

[...]

Verschilt nogal per pijler.Waar zijn we hier op NP vooral van?
quote:BridgetteDubois schreef op 23 april 2016 @ 19:32:

Op welke politieke partij wordt hier op viva het meest gestemd?Waarom wil je dat weten?
quote:Mikadoos schreef op 23 april 2016 @ 19:36:

[...]

Mijn man kwam net thuis en ik heb hem ook die vraag gesteld. Hij zei : Uniek en een hele intense beleving. Ook een mooi antwoord...
quote:Dadel_ schreef op 23 april 2016 @ 19:38:

[...]

Waarom wil je dat weten?

Omdat ik er benieuwd naar ben.

Ook naar je mening over homo's
quote:BridgetteDubois schreef op 23 april 2016 @ 19:39:

[...]

Omdat ik er benieuwd naar ben.

Ook naar je mening over homo's Waarom ben je daar benieuwd naar?
quote:BridgetteDubois schreef op 23 april 2016 @ 19:33:

[...]

Is wel zo. Maar ik wilde het zo graag en voelde me echt falen. Nog altijd vind ik het jammer.Eén van mijn beste vriendinnen vond het ook zo erg. Die zat gewoon te janken tijdens mijn kraambezoek, omdat ze zo verschrikkelijk haar best deed maar het wilde gewoon niet. Haar hele leven bestond uit voeden: als ze niet zat te voeden met tepelhoedjes en slangetjes moest ze wel kolven. Dat is toch geen leven? En toen zei ik dus tegen haar dat ze er ook gewoon mee kon stoppen en lekker de fles geven, waarop ik werd doodgekeken door de linksdraaiende kraamverzorgster . Drie dagen later werd ik gebeld door de trotse vader: ik had gelijk gehad en ze waren overgegaan op FV .
quote:Dadel_ schreef op 23 april 2016 @ 19:23:

[...]

15 maanden en still going strong. Ook de nachten nog.Gefeliciteerd.
Mijn kinderen hebben allemaal flesvoeding gehad. Borstvoeding was een drama dus heel snel moeten stoppen. Jammer dan maar het was niet anders.
quote:Honeymoonquiz schreef op 23 april 2016 @ 19:43:

[...]

Gefeliciteerd.Hè dat zeggen mensen toch als je iets heb gepresteerd?
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 april 2016 @ 19:41:

[...]

Eén van mijn beste vriendinnen vond het ook zo erg. Die zat gewoon te janken tijdens mijn kraambezoek, omdat ze zo verschrikkelijk haar best deed maar het wilde gewoon niet. Haar hele leven bestond uit voeden: als ze niet zat te voeden met tepelhoedjes en slangetjes moest ze we kolven. Dat is toch geen leven? En toen zei ik dus tegen haar dat ze er ook gewoon mee kon stoppen en lekker de fles geven, waarop ik werd doodgekeken door de linksdraaiende kraamverzorgster . Drie dagen later werd ik gebeld door de trotse vader: ik had gelijk gehad en ze waren overgegaan op FV .Herkenbaar
O LV ik heb ook echt allebei de kraamweken verknald. Ik wilde alles proberen om de BV te laten slagen en vergat daardoor te genieten van de baby...

[...]

Ik gaf die van mij vloeibaar plastic, zoals fv ergens werd omschreven.Oh daar ben ik ook op overgestapt. Eens kijken wat dat doet.
quote:Dadel_ schreef op 23 april 2016 @ 19:44:

[...]

Hè dat zeggen mensen toch als je iets heb gepresteerd?Zoals jarig zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven