Het Stamcafé XI
donderdag 21 april 2016 om 20:39
Deel elf van ons heerlijke café!
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
zaterdag 23 april 2016 om 21:35
quote:Nonny schreef op 23 april 2016 @ 21:34:
[...]
Ik ben een forumster. Maar heb per ongeluk gereageerd op een topic in het stamcafé. Ik ben al weg! Wil hier niet graag zijn ook. Altijd goed gelet om niet op het stamcafé te reageren. Vandaag dus niet opgelet. Baai.
Beetje raar dat je dan toch komt reageren of eigenlijk even een sneer uit komt delen.
Wat heeft men jou hier gedaan dat je zo snibbig doet?
[...]
Ik ben een forumster. Maar heb per ongeluk gereageerd op een topic in het stamcafé. Ik ben al weg! Wil hier niet graag zijn ook. Altijd goed gelet om niet op het stamcafé te reageren. Vandaag dus niet opgelet. Baai.
Beetje raar dat je dan toch komt reageren of eigenlijk even een sneer uit komt delen.
zaterdag 23 april 2016 om 21:38
zaterdag 23 april 2016 om 21:39
quote:Rocinante schreef op 23 april 2016 @ 21:34:
[...]
Een foute vervoeging: grammatica
Een goede vervoeging fout gespeld: spelling
Geloofd kan dus beide zijnX-D
Ik gok dat Nonny niet per abuis het voltooid deelwoord typte, maar dat ze een d in plaats van een t typte.
In het eerste geval zou ik het een grammaticale fout noemen, in het tweede geval een spelfout.
[...]
Een foute vervoeging: grammatica
Een goede vervoeging fout gespeld: spelling
Geloofd kan dus beide zijnX-D
Ik gok dat Nonny niet per abuis het voltooid deelwoord typte, maar dat ze een d in plaats van een t typte.
In het eerste geval zou ik het een grammaticale fout noemen, in het tweede geval een spelfout.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 23 april 2016 om 21:40
zaterdag 23 april 2016 om 21:40
quote:Solomio schreef op 23 april 2016 @ 21:39:
[...]
In het eerste geval zou ik het een grammaticale fout noemen, in het tweede geval een spelfout.Misschien kan Nonny zelf even toelichten wat ze deed, zijn we daar ook weer van af
[...]
In het eerste geval zou ik het een grammaticale fout noemen, in het tweede geval een spelfout.Misschien kan Nonny zelf even toelichten wat ze deed, zijn we daar ook weer van af
zaterdag 23 april 2016 om 21:41
quote:Eleonora-1 schreef op 23 april 2016 @ 21:35:
[...]
Hoi, nou ik zat gewoon van allerlei topics te lezen. Ik reageer nooit op stamcafetopics omdat ik dat ons kent ons en pest een nieuw forumlid niet zo trek. Ik reageerde op dat Sinterklaas verhaal, me niet realiserend dat dit onder café viel. En ik reageer op iedereen zoals ik wil. En ben volgens mij niet snibbig.
Maar goed. Geen last meer van mij dus.
[...]
Hoi, nou ik zat gewoon van allerlei topics te lezen. Ik reageer nooit op stamcafetopics omdat ik dat ons kent ons en pest een nieuw forumlid niet zo trek. Ik reageerde op dat Sinterklaas verhaal, me niet realiserend dat dit onder café viel. En ik reageer op iedereen zoals ik wil. En ben volgens mij niet snibbig.
Maar goed. Geen last meer van mij dus.
zaterdag 23 april 2016 om 21:42
quote:Nonny schreef op 23 april 2016 @ 21:41:
[...]
Maar goed. Geen last meer van mij dus. Nee niet weg gaan, eerst even vertellen: vertypt of niet??
[...]
Maar goed. Geen last meer van mij dus. Nee niet weg gaan, eerst even vertellen: vertypt of niet??
zaterdag 23 april 2016 om 21:43
zaterdag 23 april 2016 om 21:43