Napraattopic 59
dinsdag 19 april 2016 om 22:16
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 23 april 2016 om 22:13
quote:Hayek schreef op 23 april 2016 @ 22:03:
[...]
Ik begrijp oprecht niet wat okselhaar met feminisme te maken heeft...behalve dan dat sommige figuren die graag gezien worden als feminist ermee te koop lopen...
Je niet meer conformeren aan het schoonheidsideaal. Net als bh's, borsten zijn gewoon borsten, hangend of niet.
ZE droegen daarom ook tuinbroeken of andere vormeloze kleding of tweedehands mannenkleding. En knipten hun haar kort.
Er waren er zelfs die beweerden dat maandverband en tampons verzonnen waren door mannen. A- waarom is menstruatiebloed vies. B- mannen verdienden geld aan dat soort producten, dus niet meer sponsoren. Zij beweerden dat je zelfs 'zindelijk' kon worden zodat je de kapitalitiese industrie (en nog slecht voor het milieu ook) niet meer ondersteunt.
Het idee is:
Lekker je niet meer druk maken om je uiterlijk maar om zaken die ertoe doen. En tegelijkertijd goed zijn voor het milieu door dat soort producten niet meer te kopen.
[...]
Ik begrijp oprecht niet wat okselhaar met feminisme te maken heeft...behalve dan dat sommige figuren die graag gezien worden als feminist ermee te koop lopen...
Je niet meer conformeren aan het schoonheidsideaal. Net als bh's, borsten zijn gewoon borsten, hangend of niet.
ZE droegen daarom ook tuinbroeken of andere vormeloze kleding of tweedehands mannenkleding. En knipten hun haar kort.
Er waren er zelfs die beweerden dat maandverband en tampons verzonnen waren door mannen. A- waarom is menstruatiebloed vies. B- mannen verdienden geld aan dat soort producten, dus niet meer sponsoren. Zij beweerden dat je zelfs 'zindelijk' kon worden zodat je de kapitalitiese industrie (en nog slecht voor het milieu ook) niet meer ondersteunt.
Het idee is:
Lekker je niet meer druk maken om je uiterlijk maar om zaken die ertoe doen. En tegelijkertijd goed zijn voor het milieu door dat soort producten niet meer te kopen.
zaterdag 23 april 2016 om 22:19
quote:Het-groepje schreef op 23 april 2016 @ 22:13:
[...]
Het idee is:
Lekker je niet meer druk maken om je uiterlijk maar om zaken die ertoe doen. En tegelijkertijd goed zijn voor het milieu door dat soort producten niet meer te kopen.Nah dat meen je niet wat moet je dan tussen je benen stoppen als je ongesteld bent,bladeren? Of het gewoon maar langs je benen laten lopen stelletje viespeuken zijn het gewoon
[...]
Het idee is:
Lekker je niet meer druk maken om je uiterlijk maar om zaken die ertoe doen. En tegelijkertijd goed zijn voor het milieu door dat soort producten niet meer te kopen.Nah dat meen je niet wat moet je dan tussen je benen stoppen als je ongesteld bent,bladeren? Of het gewoon maar langs je benen laten lopen stelletje viespeuken zijn het gewoon
zaterdag 23 april 2016 om 22:19
quote:Het-groepje schreef op 23 april 2016 @ 22:13:
[...]
Het idee is:
Ja, je hebt gelijk. Maar is iemand die d'r okselhaar scheert DUS geen feminist?
Zo bedoelde ik 'm meer. Ik ken de oorsprong wel....
[...]
Het idee is:
Oh dear, how sad, never mind.
zaterdag 23 april 2016 om 22:24
quote:Dadel_ schreef op 23 april 2016 @ 22:21:
[...]
Ben jij toevallig omgedraaid geboren?
Ik vermoed van wel....
Er is een stroming in het feminisme geweest waar eigenlijk sprake was van een soort fundamentalisme. Ik geloof dat die een eind is uitgestorven, maar in die tijd kwam het volgens mij aardig in de buurt van mijn (uiteraard gechargeerde) vraag....
[...]
Ben jij toevallig omgedraaid geboren?
Ik vermoed van wel....
Er is een stroming in het feminisme geweest waar eigenlijk sprake was van een soort fundamentalisme. Ik geloof dat die een eind is uitgestorven, maar in die tijd kwam het volgens mij aardig in de buurt van mijn (uiteraard gechargeerde) vraag....
Oh dear, how sad, never mind.
zaterdag 23 april 2016 om 22:31
quote:Hayek schreef op 23 april 2016 @ 22:19:
[...]
even een berichtje aan mijn toekomstige zelf:
Als die tijdmachine er eenmaal is zou het best lollig zijn om terug in de tijd te gaan en een stel fanatieke feministen te drogeren en in hun slaap hun okselhaar af te scheren.
[...]
even een berichtje aan mijn toekomstige zelf:
Als die tijdmachine er eenmaal is zou het best lollig zijn om terug in de tijd te gaan en een stel fanatieke feministen te drogeren en in hun slaap hun okselhaar af te scheren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 23 april 2016 om 22:36
quote:Dadel_ schreef op 23 april 2016 @ 22:30:
Weet ik niet ik vind zo'n cupje goor en maandverband ook. Gewoon tampons zijn de beste alle soorten geprobeerd maar O.B mini zijn het fijnst. Ik heb ook een keer van die biologische sponsjes gekocht. Belande uiteindelijk in de schoonmaakkast.O.B mini vind ik ook het fijnst
Weet ik niet ik vind zo'n cupje goor en maandverband ook. Gewoon tampons zijn de beste alle soorten geprobeerd maar O.B mini zijn het fijnst. Ik heb ook een keer van die biologische sponsjes gekocht. Belande uiteindelijk in de schoonmaakkast.O.B mini vind ik ook het fijnst
zaterdag 23 april 2016 om 22:39
zaterdag 23 april 2016 om 22:51
quote:Hayek schreef op 23 april 2016 @ 22:19:
[...]
Ja zit ik een hele verhandeling op te schrijven weet je het al!
Volgens de hardcore feministen niet, maar die bepalen dat niet denk ik.
Er was een term 'lipstick feministen' geloof ik. Wat verzorgdere meiden die ook feministische ideeën hadden en dat was dan vernieuwend ofzo.
[...]
Ja zit ik een hele verhandeling op te schrijven weet je het al!
Volgens de hardcore feministen niet, maar die bepalen dat niet denk ik.
Er was een term 'lipstick feministen' geloof ik. Wat verzorgdere meiden die ook feministische ideeën hadden en dat was dan vernieuwend ofzo.
zaterdag 23 april 2016 om 22:53
quote:Dadel_ schreef op 23 april 2016 @ 22:47:
[...]
Nee het gaat om de hoeveelheid. Volgens mij staat er op de mini twee druppels.
Ah, daar heb ik nooit genoeg aan gehad.
Maar lang leve de overgang, geen OB meer nodig.
[...]
Nee het gaat om de hoeveelheid. Volgens mij staat er op de mini twee druppels.
Ah, daar heb ik nooit genoeg aan gehad.
Maar lang leve de overgang, geen OB meer nodig.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 23 april 2016 om 22:58
quote:Vivaneesje schreef op 23 april 2016 @ 22:19:
[...]
Nah dat meen je niet wat moet je dan tussen je benen stoppen als je ongesteld bent,bladeren? Of het gewoon maar langs je benen laten lopen stelletje viespeuken zijn het gewoon
Ik kon het niet vinden maar er waren vrouwen die inderdaad foto's op insta plaatsten met hun vlekken.
En dit is ook zoiets, een artieste die van alles maakt rond menstruatie, ook ringen met een maandverbandvorm met edelsteentjes erop enzo.
https://img.buzzfeed.com/ ... ed-15687-1448964659-2.jpg
[...]
Nah dat meen je niet wat moet je dan tussen je benen stoppen als je ongesteld bent,bladeren? Of het gewoon maar langs je benen laten lopen stelletje viespeuken zijn het gewoon
Ik kon het niet vinden maar er waren vrouwen die inderdaad foto's op insta plaatsten met hun vlekken.
En dit is ook zoiets, een artieste die van alles maakt rond menstruatie, ook ringen met een maandverbandvorm met edelsteentjes erop enzo.
zaterdag 23 april 2016 om 23:09
quote:Het-groepje schreef op 23 april 2016 @ 22:58:
[...]
Instagram? Bestond toen nog niet toch? Of bedoel je dat niet
Ringen met maandverband vorm
En wat moet dat voorstellen? Is dat kunst.
[...]
Instagram? Bestond toen nog niet toch? Of bedoel je dat niet
Ringen met maandverband vorm
En wat moet dat voorstellen? Is dat kunst.
zaterdag 23 april 2016 om 23:11
quote:Het-groepje schreef op 23 april 2016 @ 22:58:
[...]
https://img.buzzfeed.com/ ... ed-15687-1448964659-2.jpgEwww dit gaat echt tever. Hebben deze vrouwen geen schaamte wat erg dit
[...]
https://img.buzzfeed.com/ ... ed-15687-1448964659-2.jpgEwww dit gaat echt tever. Hebben deze vrouwen geen schaamte wat erg dit
zaterdag 23 april 2016 om 23:13
quote:Ttass28 schreef op 23 april 2016 @ 22:11:
Wat een eeuwig gezeik zeg hier bah. En maar zeuren dat het hier ongezellig is en dat je hier niet wil komen vanwege het gezuig. Maar zodra een discussie hier is of er reageert iemand dan ben je hier wel en zuig je net zo hard. Jezus wat een gezeik en gezeur/gezuig om niks.
Niet zo zeuren hoor. Gewoon gezellig meedoen
Er is gewoon een discussie over okselhaar gaande, hoe onschuldig wil je het hebben?
Wat een eeuwig gezeik zeg hier bah. En maar zeuren dat het hier ongezellig is en dat je hier niet wil komen vanwege het gezuig. Maar zodra een discussie hier is of er reageert iemand dan ben je hier wel en zuig je net zo hard. Jezus wat een gezeik en gezeur/gezuig om niks.
Niet zo zeuren hoor. Gewoon gezellig meedoen
Er is gewoon een discussie over okselhaar gaande, hoe onschuldig wil je het hebben?
zaterdag 23 april 2016 om 23:32
quote:Ttass28 schreef op 23 april 2016 @ 22:11:
Wat een eeuwig gezeik zeg hier bah. En maar zeuren dat het hier ongezellig is en dat je hier niet wil komen vanwege het gezuig. Maar zodra een discussie hier is of er reageert iemand dan ben je hier wel en zuig je net zo hard. Jezus wat een gezeik en gezeur/gezuig om niks. En daar is het zonnetje in huis
Wat een eeuwig gezeik zeg hier bah. En maar zeuren dat het hier ongezellig is en dat je hier niet wil komen vanwege het gezuig. Maar zodra een discussie hier is of er reageert iemand dan ben je hier wel en zuig je net zo hard. Jezus wat een gezeik en gezeur/gezuig om niks. En daar is het zonnetje in huis
Tjezus, wat vals
zaterdag 23 april 2016 om 23:47