Chemtrails
zondag 24 april 2016 om 01:01
Steeds meer wetenschappers, piloten, weerdeskundigen zijn zich bewust geworden van de vliegtuigstrepen die geen gewone vliegtuigstrepen zijn. Normaal gesproken blijft een vliegtuigstreep geen uren hangen. Chemtrails blijven uren zichtbaar in de lucht. Chemtrails hebben grote gevolgen voor mens, flora en fauna. Chemtrails vinden plaats sinds 1991 en vanaf die tijd is er in veel landen een toename van ziekten. Vooral een toename van ademhalingsstoornissen, maar ook longaandoeningen, griep en allergieën (en ook psychische stoornissen). Bij dieren is er ook een toename van ziekten. Er wordt verteld dat chemtrails dienen om broeikaseffect tegen te gaan, maar volgens andere informatie verhogen chemtrails het broeikaseffect.
Ik ben hier sinds de dood van Prince achtergekomen. Hij waarschuwde hiervoor.
https://youtu.be/w9Ri3Z8lQm4
Ik ben een beetje gaan onderzoeken en er is veel over te vinden. En ik heb inderdaad wel eens van die vliegtuigen gezien die van die strepen achterlaten die niet verdwijnen.
Wat denken jullie hierover?
Ik ben hier sinds de dood van Prince achtergekomen. Hij waarschuwde hiervoor.
https://youtu.be/w9Ri3Z8lQm4
Ik ben een beetje gaan onderzoeken en er is veel over te vinden. En ik heb inderdaad wel eens van die vliegtuigen gezien die van die strepen achterlaten die niet verdwijnen.
Wat denken jullie hierover?
zondag 24 april 2016 om 08:29
zondag 24 april 2016 om 08:36
Wat ik ervan vind?
Ik vind vooral dat die vliegtuigen die chemtrails wel een beetje netter kunnen afleveren. Er een beetje leuk patroon van maken ofzo.
Zoveel verschillen, ik kan daar niet tegen.
Ik vind vooral dat die vliegtuigen die chemtrails wel een beetje netter kunnen afleveren. Er een beetje leuk patroon van maken ofzo.
Zoveel verschillen, ik kan daar niet tegen.
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 24 april 2016 om 08:38
zondag 24 april 2016 om 08:41
Ik vind het eigenlijk best raar dat er zo lacherig over wordt gedaan..
Ik hoor het steeds vaker die chemtrails, ik heb geen idee of het waar is maar heel hard weglachen doe ik nou ook weer niet.
Die Panama Papers kwamen ook uit het niets en dat hebben ze ook lang verborgen kunnen houden dus ik acht alles mogelijk.
Beetje dom om het af te doen als geklets als je geen verstand hebt van die dingen.
Ik hou het gewoon op zou best kunnen? Als het straks in het nieuws is kijk ik niet raar op en als het niet zo is ook niet.
Ik hoor het steeds vaker die chemtrails, ik heb geen idee of het waar is maar heel hard weglachen doe ik nou ook weer niet.
Die Panama Papers kwamen ook uit het niets en dat hebben ze ook lang verborgen kunnen houden dus ik acht alles mogelijk.
Beetje dom om het af te doen als geklets als je geen verstand hebt van die dingen.
Ik hou het gewoon op zou best kunnen? Als het straks in het nieuws is kijk ik niet raar op en als het niet zo is ook niet.
zondag 24 april 2016 om 08:42
Ik geloof niet zo in chemtrails. Ik denk eerder dat onze samenleving ziek is door een gebrek aan bewegen, de ongelooflijke hoeveelheid junk in onze voedselketen/het milieu, stress door geld/economie/werk (of een gebrek daaraan) en het feit dat we heel ver zijn afkomen te staan van de natuur. Daar heb je geen chemtrails voor nodig 70-80% gebeurt open en bloot.
Ik heb ook steeds meer de neiging om mij in het klein daar tegen te verzetten. Vers eten, zelf groente laten groeien in de tuin of op het balkon, zelf snoep maken van gedroogd fruit, zelf kaas maken, zelf brood bakken, ...etc. 4 dagen werken ipv 5 en wanneer mijn huis onder water staat denken...dikke doei misschien staat het over 10 jaar wel weer boven water en anders maar niet. Een soort van stil verzet. Ik verdiep mij ook steeds meer in eten uit de natuur, jagen en premacultuur Ik probeer mijn boten en spieren gezond te houden met krachtsport. Ik geloof eigenlijk dat we een beetje meer terug moeten naar onze eigen natuur ipv er steeds verder vanaf te gaan staan.
Ik heb ook steeds meer de neiging om mij in het klein daar tegen te verzetten. Vers eten, zelf groente laten groeien in de tuin of op het balkon, zelf snoep maken van gedroogd fruit, zelf kaas maken, zelf brood bakken, ...etc. 4 dagen werken ipv 5 en wanneer mijn huis onder water staat denken...dikke doei misschien staat het over 10 jaar wel weer boven water en anders maar niet. Een soort van stil verzet. Ik verdiep mij ook steeds meer in eten uit de natuur, jagen en premacultuur Ik probeer mijn boten en spieren gezond te houden met krachtsport. Ik geloof eigenlijk dat we een beetje meer terug moeten naar onze eigen natuur ipv er steeds verder vanaf te gaan staan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 24 april 2016 om 08:43
quote:alinea schreef op 24 april 2016 @ 08:41:
Ik hou het gewoon op zou best kunnen? Als het straks in het nieuws is kijk ik niet raar op en als het niet zo is ook niet.Hoe kun je de Panama Papers nu hiermee vergelijken? Weet je überhaupt wel waar het om gaat?
Ik hou het gewoon op zou best kunnen? Als het straks in het nieuws is kijk ik niet raar op en als het niet zo is ook niet.Hoe kun je de Panama Papers nu hiermee vergelijken? Weet je überhaupt wel waar het om gaat?
zondag 24 april 2016 om 08:45
zondag 24 april 2016 om 08:45
quote:alinea schreef op 24 april 2016 @ 08:41:
Briljante vergelijking. Niemand had ook gedacht dat er bedrijven zijn die via buitenlandse bedrijven belasting ontwijken. Was echt een enorme schok....
Als chemtrails zouden bestaan, wie zou er dan achter zitten en wat zou het doel zijn?
Briljante vergelijking. Niemand had ook gedacht dat er bedrijven zijn die via buitenlandse bedrijven belasting ontwijken. Was echt een enorme schok....
Als chemtrails zouden bestaan, wie zou er dan achter zitten en wat zou het doel zijn?
Oh dear, how sad, never mind.
zondag 24 april 2016 om 08:46
zondag 24 april 2016 om 09:00
quote:alinea schreef op 24 april 2016 @ 08:55:
Ik bedoel ermee te zeggen dat er meer dingen op grote schaal verborgen worden dus dat het best mogelijk is ik zeg niet dat de Panama Papers iets met chemtrails te maken hebben, lezen.
Je kunt niet vanaf je keukentafel net doen of je de waarheid in pacht hebt.Nee maar de bewijslast voor krankzinnige beweringen ligt toch echt bij degenen die die beweringen weten uit te kramen.....
Ik bedoel ermee te zeggen dat er meer dingen op grote schaal verborgen worden dus dat het best mogelijk is ik zeg niet dat de Panama Papers iets met chemtrails te maken hebben, lezen.
Je kunt niet vanaf je keukentafel net doen of je de waarheid in pacht hebt.Nee maar de bewijslast voor krankzinnige beweringen ligt toch echt bij degenen die die beweringen weten uit te kramen.....
Oh dear, how sad, never mind.
zondag 24 april 2016 om 09:15
Je kunt niet vanaf je keukentafel net doen of je de waarheid in pacht hebt.Grappig dat jij zo verrast was door die Panama Papers. Beetje naïef ook.
Je kunt niet vanaf je keukentafel net doen of je de waarheid in pacht hebt.Grappig dat jij zo verrast was door die Panama Papers. Beetje naïef ook.
zondag 24 april 2016 om 09:16
Je kunt niet vanaf je keukentafel net doen of je de waarheid in pacht hebt.Dat laatste is juist wat de chemtrails-gelovers en conspiracy-denkers doen. Die kramen de grootst mogelijke onzin uit, gedreven door rancune en achterdocht ten opzichte van de overheid en 'de elite', niet gehinderd door kennis van zaken of enige logica.
Je kunt niet vanaf je keukentafel net doen of je de waarheid in pacht hebt.Dat laatste is juist wat de chemtrails-gelovers en conspiracy-denkers doen. Die kramen de grootst mogelijke onzin uit, gedreven door rancune en achterdocht ten opzichte van de overheid en 'de elite', niet gehinderd door kennis van zaken of enige logica.
zondag 24 april 2016 om 09:20
Ik geloof niet in chemtrails. Ik had ooit een aluhoedjes collega die beweerde dat de overheid in chemtrails stoffen verspreidde die de bevolking rustig houd. Dit reageerde dan met de stoffen die worden ingespoten bij het inenten.
Feit is wel dat landen als Rusland en China chemicaliën als zilverjodide op wolken flikkeren om het te laten regenen of andere plaatsen, bijvoorbeeld evenementen, droog te houden. Daar doen ze niet geheimzinnig over. Dat werd gewoon vermeld bij bijvoorbeeld de Olympische spelen in Bejing.
Feit is wel dat landen als Rusland en China chemicaliën als zilverjodide op wolken flikkeren om het te laten regenen of andere plaatsen, bijvoorbeeld evenementen, droog te houden. Daar doen ze niet geheimzinnig over. Dat werd gewoon vermeld bij bijvoorbeeld de Olympische spelen in Bejing.
zondag 24 april 2016 om 09:23
Ik geloof niet in de conspiracy achter chemtrails. Toen ik klein was hadden vliegtuigen ook een 'chemtrail'. En bij winderig weer waren ze eerder weg dan bij geen wind.
Ik denk dat er
A) Meer vliegtuigen zijn waardoor er meer van deze sporen zijn en er daaromop sommige plekken altijd wel ergens een 'chemtrail' is.
Mensen elkaar gek maken via het internet met hun achterdocht
C) Of het nu wel of niet zo is, ik kan er toch niets aan doen. Dus waarom me er dan druk om maken.
Ik denk dat er
A) Meer vliegtuigen zijn waardoor er meer van deze sporen zijn en er daaromop sommige plekken altijd wel ergens een 'chemtrail' is.
C) Of het nu wel of niet zo is, ik kan er toch niets aan doen. Dus waarom me er dan druk om maken.
zondag 24 april 2016 om 09:39
het aardigste vind ik nog wel dat ik bijna zeker weet wat de bron van dit verhaal is. Een sf-verhaal uit de jaren 70, waarin de VS, Soviet Unie en ik meen de organisatie van Afrikaanse eenheid een programma opzetten om bij elkaar een stof te sproeien (de chemtrails) met als doel het bevolkingsoverschot in te perken.
Was een geinig verhaaltje, maar ik denk dat de auteur zich zou bescheuren over het feit dat mensen het jaren later als complottheorie zouden rondvertellen
Was een geinig verhaaltje, maar ik denk dat de auteur zich zou bescheuren over het feit dat mensen het jaren later als complottheorie zouden rondvertellen
zondag 24 april 2016 om 22:35
Kennen jullie deze al?
http://worldunity.me/zwarte-chemtrails/
http://worldunity.me/zwarte-chemtrails/
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
zondag 24 april 2016 om 23:32
Jep, dit klopt inderdaad. Ik kijk regelmatig in de lucht en dan zie ik wel een chemtrails vliegtuig. Een normale streep van een vliegtuig verdwijnt na een paar seconden, deze blijven hangen en de witte strepen zetten zich uit, let er maar eens op!
Als je dit interessant vind, meld je aan op de fb pagina van verzet tegen illuminati. Gaat over van alles van de New world order incl chemtrails.
Als je dit interessant vind, meld je aan op de fb pagina van verzet tegen illuminati. Gaat over van alles van de New world order incl chemtrails.