Mode & Beauty alle pijlers

Armbanden

24-04-2016 07:59 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ladies,

Ik ben op zoek naar leuke armbandjes. Wat is een beetje in de mode op dit moment voor jonge vrouwen?

Ik heb zo'n buddha to buddha maar daar zie ik nog weinig mensen meer mee rondlopen..
Ik heb zelf een armband van staal. Zo'n 2,5 cm breed denk ik en het staal is geborsteld. Ben dr erg blij mee, krijg er vaak complimentjes over.
Buddha TO Buddha bestaat nog hoor.

Als dat je stijl is kun je ook eens kijken naar merken als Fossil en Guess.

Echter eigenlijk moet je sieraden niet online uitzoeken. Ze in het echt zien is belangrijk. Zeker daar je een merk opnoemt dat prijzig is.
Maakt toch niet uit dat ergens nog weinig mensen mee rondlopen. Doe waar je zin in hebt lijkt mij zo. Doe ik tenminste ook.
fietsen varen vrouwelijk doen
Wat maakt het uit dat weinig mensen er mee rond lopen? Het gaat er toch om wat jij mooi vindt?

Geef mij dan maar iets wat bijzonder is en wat je niet in iedere willekeurige juwelier kunt kopen.
Ti sento of zinzi
veel vrouwen combineren meerdere smalle armbandjes ipv één zo'n grove. Maar waarom zou je je daar iets van aantrekken, doe wat jij mooi vindt.
Ik zou vooral kijken wat je zelf mooi vind en bij je staat.

Buddha to buddha is vrij grof, ik heb smalle polsen dus dat lijkt niks. Ik combineer daarom verschillende kleine armbandjes (in zilver, goud en roségoud) en een smal horloge. Maar draag ook vaak enkel een horloge.
Silence is golden. Duct tape is silver.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven