Napraattopic 59
dinsdag 19 april 2016 om 22:16
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 24 april 2016 om 11:58
zondag 24 april 2016 om 12:00
quote:Nouschi schreef op 24 april 2016 @ 11:55:
[...]
Geen idee over wie je het hebt.Je weet dondersgoed over wie ik het heb. Met je getrap. Als ik 1 ding moest noemen van het forum waar ik een hekel aan heb is dat het gedraai wel. Constant de bal bij de ander leggen. En zelf de onschuld zelve uithangen.
[...]
Geen idee over wie je het hebt.Je weet dondersgoed over wie ik het heb. Met je getrap. Als ik 1 ding moest noemen van het forum waar ik een hekel aan heb is dat het gedraai wel. Constant de bal bij de ander leggen. En zelf de onschuld zelve uithangen.
zondag 24 april 2016 om 12:01
quote:Dadel_ schreef op 24 april 2016 @ 11:42:
[...]
En ik vind dat je zaken ook heel vaak aandikt om je gelijk te behalen of om je punt te maken. Dat anderen dat allemaal niet zien prima. Maar ik vind je geen leuke forummer.En ik vind jou geen leuke forummer en ben blij dat je ophoepelt.
[...]
En ik vind dat je zaken ook heel vaak aandikt om je gelijk te behalen of om je punt te maken. Dat anderen dat allemaal niet zien prima. Maar ik vind je geen leuke forummer.En ik vind jou geen leuke forummer en ben blij dat je ophoepelt.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 24 april 2016 om 12:01
quote:Dadel_ schreef op 24 april 2016 @ 11:42:
[...]
En ik vind dat je zaken ook heel vaak aandikt om je gelijk te behalen of om je punt te maken. Dat anderen dat allemaal niet zien prima. Maar ik vind je geen leuke forummer.
Zo en dat durf je nu bekend te maken?
Al die tijd had Eleonora dus gewoon gelijk dat je haar met steken onder water onderuit probeerde te halen. En maar zeggen 'neeeeeeeeee hoooooor, ik val je helemaal niet persoonlijk aan'.
[...]
En ik vind dat je zaken ook heel vaak aandikt om je gelijk te behalen of om je punt te maken. Dat anderen dat allemaal niet zien prima. Maar ik vind je geen leuke forummer.
Al die tijd had Eleonora dus gewoon gelijk dat je haar met steken onder water onderuit probeerde te halen. En maar zeggen 'neeeeeeeeee hoooooor, ik val je helemaal niet persoonlijk aan'.
zondag 24 april 2016 om 12:02
quote:gedanst schreef op 24 april 2016 @ 12:01:
[...]
Wáár heb je het over. Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik haar niet mag.
Plus ze had het over een ander.
[...]
Wáár heb je het over. Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik haar niet mag.
Plus ze had het over een ander.
zondag 24 april 2016 om 12:02
quote:Dadel_ schreef op 24 april 2016 @ 12:00:
[...]
Je weet dondersgoed over wie ik het heb. Met je getrap. Als ik 1 ding moest noemen van het forum waar ik een hekel aan heb is dat het gedraai wel. Constant de bal bij de ander leggen. En zelf de onschuld zelve uithangen.
Wauw! Nog net op de anonimisatie-valreep kweek je toch nog zelfreflectie. Chapeau.
Is de mod al terug van haar lunch?
[...]
Je weet dondersgoed over wie ik het heb. Met je getrap. Als ik 1 ding moest noemen van het forum waar ik een hekel aan heb is dat het gedraai wel. Constant de bal bij de ander leggen. En zelf de onschuld zelve uithangen.
Wauw! Nog net op de anonimisatie-valreep kweek je toch nog zelfreflectie. Chapeau.
Is de mod al terug van haar lunch?
zondag 24 april 2016 om 12:04
zondag 24 april 2016 om 12:07