Napraattopic 59
dinsdag 19 april 2016 om 22:16
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 24 april 2016 om 12:17
zondag 24 april 2016 om 12:21
quote:gedanst schreef op 24 april 2016 @ 12:20:
[...]
.
Ik lees alleen maar dat ze gisteravond niks wilde zeggen over hoe ze over homo's denkt.
Nee. want ik ken haar niet. en zegt ze dat ze seks tussen homo's vies vindt. En dat vind ik raar dat ze dat zegt op het laatste momentHet gaat niet alleen over gisteravond. Dadel veroorzaakt al langer gedoe. Ik ken haar pas een half jaar of zo, er zijn er een hoop hier die haar al langer zat zijn.
[...]
.
Ik lees alleen maar dat ze gisteravond niks wilde zeggen over hoe ze over homo's denkt.
Nee. want ik ken haar niet. en zegt ze dat ze seks tussen homo's vies vindt. En dat vind ik raar dat ze dat zegt op het laatste momentHet gaat niet alleen over gisteravond. Dadel veroorzaakt al langer gedoe. Ik ken haar pas een half jaar of zo, er zijn er een hoop hier die haar al langer zat zijn.
zondag 24 april 2016 om 12:24
Nee. want ik ken haar niet.
En dat vind ik raar dat ze dat zegt op het laatste moment zegt.
Dat zegt dus genoeg, wat ik zei.
Seks tussen mensen die van elkaar houden (of niet, kan ook, voor de lust) vies vinden is bizar.
Zulk soort denkbeelden zijn niet normaal.
Kwaaier kun je me niet krijgen.
Seks tussen mensen die van elkaar houden (of niet, kan ook, voor de lust) vies vinden is bizar.
Kwaaier kun je me niet krijgen.
zondag 24 april 2016 om 12:26
zondag 24 april 2016 om 12:26
quote:yasmijn schreef op 24 april 2016 @ 12:24:
Kwaaier kun je me niet krijgen.Hier ben ik het helemaal mee eens.
Kwaaier kun je me niet krijgen.Hier ben ik het helemaal mee eens.
zondag 24 april 2016 om 12:28
quote:Elsa schreef op 24 april 2016 @ 12:17:
[...]
ow je weet het niet. nou ja het was dadel maar dus die mag je vals beschuldigen
Ik heb ooit een waarschuwing gekregen omdat ik reageerde op een bericht van jou waarin jij ( voor mij in ieder geval) bekend maakte dat iemand de nieuwe Nick van een diertje was. Dat diertje had ooit dingen uitgevreten wat ver, heel ver, over mijn grens was. Ik was en ben blij met jouw 'jacht', omdat ik nooit meer iets met haar te maken wil hebben. Ik heb namelijk meegekregen wát zij geschreven heeft, en weet dat het geen valse beschuldigingen zijn.
Van anoniempjevandaag heb ik ook meegekregen wat en hoe ze postte. Dat was wel vals hoor. Dat jij dat niet hebt meegekregen betekent niet dat jij gelijk hebt als je moraalridderig anderen beschuldigt van valse beschuldigingen.
[...]
ow je weet het niet. nou ja het was dadel maar dus die mag je vals beschuldigen
Ik heb ooit een waarschuwing gekregen omdat ik reageerde op een bericht van jou waarin jij ( voor mij in ieder geval) bekend maakte dat iemand de nieuwe Nick van een diertje was. Dat diertje had ooit dingen uitgevreten wat ver, heel ver, over mijn grens was. Ik was en ben blij met jouw 'jacht', omdat ik nooit meer iets met haar te maken wil hebben. Ik heb namelijk meegekregen wát zij geschreven heeft, en weet dat het geen valse beschuldigingen zijn.
Van anoniempjevandaag heb ik ook meegekregen wat en hoe ze postte. Dat was wel vals hoor. Dat jij dat niet hebt meegekregen betekent niet dat jij gelijk hebt als je moraalridderig anderen beschuldigt van valse beschuldigingen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 24 april 2016 om 12:31
quote:feow schreef op 24 april 2016 @ 12:28:
[...]
Van anoniempjevandaag heb ik ook meegekregen wat en hoe ze postte. Dat was wel vals hoor. Dat jij dat niet hebt meegekregen betekent niet dat jij gelijk hebt als je moraalridderig anderen beschuldigt van valse beschuldigingen.ben ik nou een moraalridder, omdat ik zeg dat gedanst tass en dadel verward?
[...]
Van anoniempjevandaag heb ik ook meegekregen wat en hoe ze postte. Dat was wel vals hoor. Dat jij dat niet hebt meegekregen betekent niet dat jij gelijk hebt als je moraalridderig anderen beschuldigt van valse beschuldigingen.ben ik nou een moraalridder, omdat ik zeg dat gedanst tass en dadel verward?