Entertainment alle pijlers

The Walking Dead; Not Cool!

05-04-2016 02:13 3007 berichten
You got no fucking idea how not fucking cool that shit is.

En zo is het. Wat een fucking kutfinale, dat mag ik wel zeggen in true Negan fashion.

Anyway, bij deze het nieuwe topic om na te praten/huilen/schelden over S6 en te speculeren over S7.

GEEN SPOILERS!! (voor regels zie onderaan)

Iedereen is welkom om mee te doen! Of je nu een onvervalste diehard, longtime lurker of newbie bent. De enige voorwaarde is dat je de drie vragen beantwoordt:

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary

Leuk om van elkaar te weten:

* Met wie kijk je standaard TWD?

* Wat nuttig je meestal tijdens het kijken (op je vingernagels na dan)?

Er zijn geen uitzendingen tot oktober, maar spoilers blijven op de loer liggen. Spoilers, comic spoilers en casting nieuws dus graag in het wit, omdat niet iedereen dit wil weten. Bedankt!

Het vorige topic: The Walking Dead: This Topic Now Belongs To Negan

Het Fear The Walking Dead-topic: Fear The Walking Dead

Links naar de comics: Link 1 link 2 link 3

Wie kust Lucille?

Totaal aantal stemmen: 145

Rick Geen stemmen
Carl (5%)
Abraham (29%)
Daryl (1%)
Glenn (25%)
Sasha (5%)
Michonne (4%)
Rosita (3%)
Aaron (5%)
Maggie (1%)
Eugene (22%)
quote:Coda schreef op 24 april 2016 @ 20:15:

Hahaha, stuff and thangs! Is een heel leuk filmpje van: https://www.youtube.com/watch?v=IkEG9iT6yME

Jullie weten trouwens niet dat je ook zelf telefoonhoesjes kunt maken? Zijn veel websites voor, kun je je eigen foto gebruiken. Ik heb een hoesje van Rick die op Blade (dat paard) Atlanta in rijdt in seizoen 1.Ja, daar zat ik ook al overna te denken. Maar de kwaliteit is dan heel wisselend. Ik heb het 2 keer gedaan, bij 2 verschillende webshops en was bij beide niet tevreden.
quote:ZombieQueen schreef op 24 april 2016 @ 19:57:

[...]

Zo iets heb ik. Volgens mij bij de Xenos vandaan. dan moet ik nodig weer naar de xenos
quote:ZombieQueen schreef op 24 april 2016 @ 20:19:

[...]

Ja, daar zat ik ook al overna te denken. Maar de kwaliteit is dan heel wisselend. Ik heb het 2 keer gedaan, bij 2 verschillende webshops en was bij beide niet tevreden.dit
quote:Lulu_ schreef op 24 april 2016 @ 19:40:

[...]

Goed idee. Ik heb ook al een Tijdverdrijver van Harry Potter dus deze kan ik er ook nog wel bij hebben *voelt zich met de minuut meer nerdy worden... *Oh die tijdverdrijver wil ik ook! Wat is nou precies die tekst die er op staat?
Alle reacties Link kopieren

Serieus? Gebruik je dan wel goed formaat foto? Als je een te kleine gebruikt kan het inderdaad wat lelijk uitvallen maar ik heb al veel hoesjes besteld en altijd super tevreden.
quote:mapressa schreef op 24 april 2016 @ 20:22:

[...]

Oh die tijdverdrijver wil ik ook! Wat is nou precies die tekst die er op staat?

"I mark the hours, every one, Nor have I yet outrun the Sun. My use and value, unto you, Are gauged by what you have to do."

Mijn schoonzusje heeft die ketting met de Relieken van de Dood. En ik heb ook nog een Gryffindor sjaal

Deze blijf ik leuk vinden.

Ik mis alleen het vlaggetje op de fiets, en stuurlintjes en wielkraaltjes.

Ik kan dit niet aan.
Even wat anders:

Nikolaj Coster-Waldau, Lucille en Chris Hardwick

(Nikolaj is ook best een goede Negan qua looks )
Ik kijk zo naar je plaatje zombie van 20:39
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:ZombieQueen schreef op 24 april 2016 @ 20:39:

[afbeelding]

Ik kan dit niet aan.
Antwoord Norman op de vraag wat zijn favoriete memes zijn:

quote:Starshine schreef op 24 april 2016 @ 20:41:

Even wat anders:

[afbeelding]

(Nikolaj is ook best een goede Negan qua looks )Zeg dat wel! Stoere foto trouwens.

[afbeelding]

Ik kan dit niet aan.

[afbeelding]

Ik kan dit niet aan.

ik voel me maar ook

Niet veel inhoudelijks te melden, maar blijf vooral doorgaan met posten van Stuff 'n Thaaangs
Wat een leuke plaatjes allemaal weer!

Ik las iets over Harry Potter, ik als grote Harry Potter fan kreeg helemaal kippenvel van (vooral de muziek!) deze trailer:

https://youtu.be/ViuDsy7yb8M

Zo,nu de rest even bijlezen!
quote:floflo schreef op 24 april 2016 @ 18:41:

Ook wel een leuke naam voor een nieuw topic: stuff and thaaaangs

ik stem voor
quote:Starshine schreef op 24 april 2016 @ 20:41:

Even wat anders:

[afbeelding]

(Nikolaj is ook best een goede Negan qua looks )Jaaa, Nikolaj Morgen weer in GOT.

quote:tulpje1977 schreef op 24 april 2016 @ 22:12:

Wat een leuke plaatjes allemaal weer!

Ik las iets over Harry Potter, ik als grote Harry Potter fan kreeg helemaal kippenvel van (vooral de muziek!) deze trailer:

https://youtu.be/ViuDsy7yb8M

Zo,nu de rest even bijlezen!

Op deze film zit ik me echt te verheugen!

Ja, ik ben ook een HP fan. Kon wel janken van blijdschap toen ik in Universal in Orlando was, ze hadden een deel van Zweinsveld nagebouwd inclusief alle winkeltjes en de de Zweinstein express enzo. Liep ik daar in 28 graden met mn Gryffindorsjaal om Gelukkig was ik niet de enige sufferd die er zo bij liep.
quote:Lulu_ schreef op 24 april 2016 @ 22:30:

[...]

Op deze film zit ik me echt te verheugen!

Ja, ik ben ook een HP fan. Kon wel janken van blijdschap toen ik in Universal in Orlando was, ze hadden een deel van Zweinsveld nagebouwd inclusief alle winkeltjes en de de Zweinstein express enzo. Liep ik daar in 28 graden met mn Gryffindorsjaal om Gelukkig was ik niet de enige sufferd die er zo bij liep.Even wat foto's van bekeken. Ziet er erg mooi uit! Kan me voorstellen dat dat een hele mooie ervaring is als je de dingen waarover je leest zo in het echt kan zien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven