Het Stamcafé XI
donderdag 21 april 2016 om 20:39
Deel elf van ons heerlijke café!
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
maandag 25 april 2016 om 11:42
quote:Kittens schreef op 25 april 2016 @ 11:37:
Jamaar als er die geldslaaf uit vissen is, hoef je toch de prostitutie niet in?
Lekker geyl met hem naar de dierenspeciaalzaak!
Qua teasen en frustreren wel een te gek swingend plan natuurlijk....
Iedere maand een date en dan naar buiten laten wandelen met een tien kilo zak blaasgruisbrokken, die hij eerst nog zelf mocht betalen.
Afscheid nemen voor de deur van de dierenwinkel waar ook ontmoet werd.
Als dát thuis geen halve liter pretvocht oplevert weet ik het ook niet meer.
Of nee, dan verbieden aan de pielemuiter te zitten he.
Snoeihard zou ik zijn als Mrs.
Jamaar als er die geldslaaf uit vissen is, hoef je toch de prostitutie niet in?
Lekker geyl met hem naar de dierenspeciaalzaak!
Qua teasen en frustreren wel een te gek swingend plan natuurlijk....
Iedere maand een date en dan naar buiten laten wandelen met een tien kilo zak blaasgruisbrokken, die hij eerst nog zelf mocht betalen.
Afscheid nemen voor de deur van de dierenwinkel waar ook ontmoet werd.
Als dát thuis geen halve liter pretvocht oplevert weet ik het ook niet meer.
Of nee, dan verbieden aan de pielemuiter te zitten he.
Snoeihard zou ik zijn als Mrs.
maandag 25 april 2016 om 11:56
quote:yette schreef op 25 april 2016 @ 11:52:
Ik zit in een wachtkamer terwijl een van de kinderen een onderzoek doet. Mijn foon is bijna leeg. Ik heb een adapter bij me maarrrrr - het enige stopcontact zit onder de stoel van een vrouw tegenover me Gewoon aankondigen dat de animatie van vandaag een stoelendansje is. En dan zorgen dat je eindigt op de stoel bij het stopcontact. Opgelost!
Ik zit in een wachtkamer terwijl een van de kinderen een onderzoek doet. Mijn foon is bijna leeg. Ik heb een adapter bij me maarrrrr - het enige stopcontact zit onder de stoel van een vrouw tegenover me Gewoon aankondigen dat de animatie van vandaag een stoelendansje is. En dan zorgen dat je eindigt op de stoel bij het stopcontact. Opgelost!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 25 april 2016 om 12:17
quote:-KING- schreef op 25 april 2016 @ 11:49:
je kan zo'n man toch ff laf en ongeïnteresseerd pijpen voor de deur van de dierenwinkel als ie daar zo staat met die 10 kilo zak blaasgruisbrokken?
Nee, het gaat niet om seks he. Het is zelfs zónder seks.
Pijpen is wat mij betreft seks.
Ik weet dat er zelfs presidenten zijn die daar anders over denken maar ik vind het iets seksueels.
Heel gek misschien.
je kan zo'n man toch ff laf en ongeïnteresseerd pijpen voor de deur van de dierenwinkel als ie daar zo staat met die 10 kilo zak blaasgruisbrokken?
Nee, het gaat niet om seks he. Het is zelfs zónder seks.
Pijpen is wat mij betreft seks.
Ik weet dat er zelfs presidenten zijn die daar anders over denken maar ik vind het iets seksueels.
Heel gek misschien.
maandag 25 april 2016 om 13:23
maandag 25 april 2016 om 16:20
maandag 25 april 2016 om 16:25
maandag 25 april 2016 om 16:38