Het Stamcafé XI
donderdag 21 april 2016 om 20:39
Deel elf van ons heerlijke café!
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
maandag 25 april 2016 om 18:53
Ik heb vandaag gemietert met een forumster die ik al eeuwen ken, maar waarvan ik de nick niet meer gebruik en weet. Lang leve de coulissen van het wereldwijde web, de nickchanges en m'n amnesie
Enniewee, het was heel gezellig. Lekker biertje ook!
Dat je dat vast weet als je hier nog komt
Doe mij nog maar een witte van de tap dus.
Enniewee, het was heel gezellig. Lekker biertje ook!
Dat je dat vast weet als je hier nog komt
Doe mij nog maar een witte van de tap dus.
maandag 25 april 2016 om 18:54
quote:Moirai schreef op 25 april 2016 @ 18:35:
[...]
Maar wat is de wijn duur!
Vanmorgen zomaar op een oude begraafplaats terecht gekomen en vanmiddag een nog oudere. Vind ik fijn
En de hele middag door Prenzlauerberg gestruind.
Er liggen iets van 4 begraafplaatsen bij elkaar met van die grote tombes,super mooi om te zien.
En je moet ook bier drinken ipv wijn
[...]
Maar wat is de wijn duur!
Vanmorgen zomaar op een oude begraafplaats terecht gekomen en vanmiddag een nog oudere. Vind ik fijn
En de hele middag door Prenzlauerberg gestruind.
Er liggen iets van 4 begraafplaatsen bij elkaar met van die grote tombes,super mooi om te zien.
maandag 25 april 2016 om 19:00
quote:dolfje schreef op 25 april 2016 @ 18:54:
[...]
We stuitten er op eentje met tombes, maar die was afgesloten dus heb ik door het hek gehangen
En eentje met sierhekken om de graven heen.
Morgen gaan we naar Sachsenhausen.
[...]
We stuitten er op eentje met tombes, maar die was afgesloten dus heb ik door het hek gehangen
En eentje met sierhekken om de graven heen.
Morgen gaan we naar Sachsenhausen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.