Het Stamcafé XI
donderdag 21 april 2016 om 20:39
Deel elf van ons heerlijke café!
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
maandag 25 april 2016 om 20:06
quote:Goede-Fee schreef op 25 april 2016 @ 19:57:
We hebben geen toneelstuk gedaan maar wel een modeshow en strijkkralen en de hort op geweest. Nu slaapt man en kinderen al.
Kijken of ik het red tot een uur of 22.00 uur anders ben ik weer om 03.00 uur wakker.
Of ik neem zo wat lekkers om te slapen. Fee klinkt als een hele gezellige dag! Als er hier kleintjes op bezoek zijn vind ik het stiekem gewoon zelf heel leuk als er verkleedpartijtjes o.d. ontstaan en doe ik met veel enthousiasme mee!
We hebben geen toneelstuk gedaan maar wel een modeshow en strijkkralen en de hort op geweest. Nu slaapt man en kinderen al.
Kijken of ik het red tot een uur of 22.00 uur anders ben ik weer om 03.00 uur wakker.
Of ik neem zo wat lekkers om te slapen. Fee klinkt als een hele gezellige dag! Als er hier kleintjes op bezoek zijn vind ik het stiekem gewoon zelf heel leuk als er verkleedpartijtjes o.d. ontstaan en doe ik met veel enthousiasme mee!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 25 april 2016 om 20:13
Och Lé wat naar van Kootje de Beer. Ik had niet ver genoeg teruggelezen maar ff geloept nu.
Ik hoop dat het straks beter gaat.
Hier overigens een jarenlange afnemer van Urinary-voer.
Ik kan je straks de Sanabelle Urinary brokken via Zooplus aanraden. Een stuk voordeliger dan die van de DA en net zo goed.
Ik hoop dat het straks beter gaat.
Hier overigens een jarenlange afnemer van Urinary-voer.
Ik kan je straks de Sanabelle Urinary brokken via Zooplus aanraden. Een stuk voordeliger dan die van de DA en net zo goed.
maandag 25 april 2016 om 20:17
quote:Oudblond schreef op 25 april 2016 @ 20:06:
[...]
Fee klinkt als een hele gezellige dag! Als er hier kleintjes op bezoek zijn vind ik het stiekem gewoon zelf heel leuk als er verkleedpartijtjes o.d. ontstaan en doe ik met veel enthousiasme mee!Ik heb foto's gemaakt en heel enthousiast geklapt. Een uur lang
[...]
Fee klinkt als een hele gezellige dag! Als er hier kleintjes op bezoek zijn vind ik het stiekem gewoon zelf heel leuk als er verkleedpartijtjes o.d. ontstaan en doe ik met veel enthousiasme mee!Ik heb foto's gemaakt en heel enthousiast geklapt. Een uur lang
maandag 25 april 2016 om 20:21
quote:Eleonora-1 schreef op 25 april 2016 @ 20:17:
Ben even kwijt wie het vroeg maar mijn aspirant geldslaaf heet T.
Maar ik heb hem openlijk afgewimpeld hoor.
Er zijn grenzen.
En uiteindelijk is het een vorm van prostitutie, dus doei T.
Dat was ik. Ik maakte een grapje vanwege het plaatje wat ik had gepost.
Maar ik heb gezien dat je hem hebt afgewezen hoor.
Idioot dat er meteen ge-pbt wordt als je serieus reageert. "Ik hengel echt niet hoor!" Jaja..
Ben even kwijt wie het vroeg maar mijn aspirant geldslaaf heet T.
Maar ik heb hem openlijk afgewimpeld hoor.
Er zijn grenzen.
En uiteindelijk is het een vorm van prostitutie, dus doei T.
Idioot dat er meteen ge-pbt wordt als je serieus reageert. "Ik hengel echt niet hoor!" Jaja..
maandag 25 april 2016 om 20:49
quote:Kittens schreef op 25 april 2016 @ 20:21:
[...]
Idioot dat er meteen ge-pbt wordt als je serieus reageert. "Ik hengel echt niet hoor!" Jaja..ben je er al een beetje klaar voor?
[...]
Idioot dat er meteen ge-pbt wordt als je serieus reageert. "Ik hengel echt niet hoor!" Jaja..ben je er al een beetje klaar voor?
very metal
maandag 25 april 2016 om 20:53
quote:Kittens schreef op 25 april 2016 @ 20:21:
[...]
Precies.
Binnen een poep en een scheet zat 'ie in mijn pb.
Zogenaamd onderdanig en dan zo dwingelanderig.
Blegh.
[...]
Precies.
Binnen een poep en een scheet zat 'ie in mijn pb.
Zogenaamd onderdanig en dan zo dwingelanderig.
Blegh.