Entertainment alle pijlers

Prince overleden

21-04-2016 19:06 468 berichten

My god......
...
quote:Pumps_italiaans schreef op 24 april 2016 @ 14:15:

[...]

Ik krijg ze nog steeds niet. Maar die ene Kiss kwam al een paar keer voorbij.

Ik heb dus wel gezien wat ik wilde.

http://nos.nl/artikel/210 ... ine-kring-gecremeerd.htmlEr is nu genoeg te vinden van Prince hoor op Youtube, zelfs nummers als Head (nounou, mag dat zomaar ineens van YT?)

Head Live
Ja, maar nog geen Kiss...

En hij laat zijn okselhaar graag zien. Kijk deze maar https://www.youtube.com/watch?v=qhGaNzPB0vE

Deze is gaaf. Samen met Lenny Kravitz https://www.youtube.com/watch?v=RC34ZcDiCag

Pakjes is niets voor mij, maar zij kunnen het allebei goed hebben. Op het podium is toch anders. Zo zijn ze echt allebei leuk om te zien.

(Lenny is trouwens ook nog steeds leuk als acteur.)

O ja, deze is ook mooooi. https://www.youtube.com/watch?v=dO6xoYeHU_g
Alle reacties Link kopieren
Geen Prince....maar mooi eerbetoon...zeker in Paradiso

https://www.youtube.com/watch?v=e8ca1zUlZlo
Come fly with me on a jetplane
Wel opmerkelijk en eigenlijk ook wel triest dat hij niemand had die zijn belangen kan verdedigen, geen vertrouwenspersoon, al was het maar een advocaat.

Zulke mensen hebben toch altijd een hele entourage om zich heen.

Zou er daartussen niemand te vinden zijn die zijn nalatenschap kan regelen?

Klinkt toch allemaal best eenzaam, of misschien was hij nogal wantrouwend.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Als je kijkt naar de groep van mensen die er voor zijn crematie waren.

Ik geloof dat het wel meevalt. Zijn vrienden waren gewoon net als hij erg discreet.
Ik ben begin jaren 80 geboren maar toch was ik wel gek van prince vind het ook echt een groot verlies hij was een mooie bijzondere man en een top artiest! Na micheal nu ook prince triest ik was het meest gek van hun 2 :(
Jammer dat een drugsverslaafde mogelijk de boel erft. Die verbrast het aan drugs. Wat dom van Prince dat hij dit niet beter geregeld heeft. Want dit had hij kunnen weten.
Volgens mij is die zus al een aardig poosje clean hoor.

Prince was naast artiest ook een uitstekend zakenman, als hij het anders gewild had had hij dat wel geregeld, lijkt me.
Misschien heeft hij het wel beter geregeld en toch enkele anonieme nazaten.

Als je dat tegen niemand vertelt dan weet ook niemand hoe het geregeld is.

Hij wist wat hij waard was. Alles onderbrengen in een eigen label.

Ik zit er eigenlijk stiekem op te hopen dat hij toch een kind heeft.

Als Michael Jackson de moeder van een van zijn kinderen geheim kan houden dan is dat niet zo moeilijk.
Er komt een moordonderzoek. N.a.v. De bevindingen van de politie gaan ze verder onderzoek plegen omdat moord niet uitgesloten is. Kort nadat hij over de chemtrails publiekelijk heeft gesproken. Zou er dan toch een verband zijn?
Zegt de fucking Telegraaf die een andere rioolkrant citeert. Hou toch op met die onzin.
quote:Strikje41 schreef op 26 april 2016 @ 18:16:

Er komt een moordonderzoek. N.a.v. De bevindingen van de politie gaan ze verder onderzoek plegen omdat moord niet uitgesloten is. Kort nadat hij over de chemtrails publiekelijk heeft gesproken. Zou er dan toch een verband zijn?Oh, puh-lease
quote:Star schreef op 26 april 2016 @ 18:20:

Zegt de fucking Telegraaf die een andere rioolkrant citeert. Hou toch op met die onzin.Je bedoelt dat je de telegraaf geen betrouwbare krant vind en dat je zelf, na je erin te verdiepen, tot de conclusie komt dat het voor jou geen waarheid is ?
Voor mij is het ook nog geen waarheid hoor, daarvoor weet ik er te weinig van af. Daarom heb ik er geen mening over. Wat ik wel weet is dat Prince daar een duidelijke mening over had en geloofde in de theorie van de chemtrails.
quote:Strikje41 schreef op 26 april 2016 @ 18:16:

Er komt een moordonderzoek. N.a.v. De bevindingen van de politie gaan ze verder onderzoek plegen omdat moord niet uitgesloten is. Kort nadat hij over de chemtrails publiekelijk heeft gesproken. Zou er dan toch een verband zijn?grotere bullshit heb ik hier nog niet gelezen.
Zoals ik het begreep gaat het onderzoek over het handelen van de arts/artsen en/of anderen die de medicijnen leverden.

Michael Jackson is in feite ook door zijn arts gedood.

De kop "murdered" slaat natuurlijk nergens op. De arts van MJ werd veroordeeld voor doodslag (involuntary manslaughter) en dit is een vorm van murder.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

quote:vivapimpelmees schreef op 26 april 2016 @ 20:47:

[...]

grotere bullshit heb ik hier nog niet gelezen.

En wat vind je precies bullshit? Dat er een onderzoek komt? De mening van Prince over de chemtrails? Of dat er een verband is? Alle drie kan natuurlijk ook . Maar de mening van Prince over de chemtrails is zijn mening, het kan zijn dat je die niet deelt maar om het dan bullshit te noemen lijkt me wat kort door de bocht. Hij had zich erin verdiept en kwam tot dat inzicht. Zo kun je in mijn optiek enkel ergens een oordeel over hebben wanneer je dit grondig onderzoekt.

Vroeger zeiden ze ook dat het bullshit was dat de aarde rond was.
quote:kopjekoffie70 schreef op 26 april 2016 @ 21:38:

Zoals ik het begreep gaat het onderzoek over het handelen van de arts/artsen en/of anderen die de medicijnen leverden.

Michael Jackson is in feite ook door zijn arts gedood.

De kop "murdered" slaat natuurlijk nergens op. De arts van MJ werd veroordeeld voor doodslag (involuntary manslaughter) en dit is een vorm van murder.Met vermoord bedoelen ze dan waarschijnlijk een verkeerde dosering van de medijnen. Hetzij opzettelijk, hetzij per ongeluk. Ik hoop dat ze achter de waarheid komen maar dat kan wel eens lastig zijn.
Nog een keer zal Purple Rain op het witte doek schitteren. Pathe bioscoop zal a.s. zondag in veel bioscopen in heel Nederland om 19.00 uur nog een keer Purple Rain vertonen.

Ook al zal half Nederland denken dat Pathe bioscopen er een slaatje uit wilt slaan. Ik ga nog een keer genieten van zijn film op het grote witte doek.
Dat is wel een goed idee ja. Ik zag de film als tiener toen hij net uit was, in Renesse omdat we daar toen op de camping stonden ( wat een HORROR is zo'n campingvakantie maar dat is off topic)

Sindsdien bijna nooit meer naar een bioscoop gegaan, want vind er niks aan.

Maar voor Prince wil ik wel een uitzondering maken, is de cirkel ook weer mooi rond; zo ongeveer de eerste bioscoopfilm die ik zag en waarschijnlijk ook een van de laatsten.

Hebben jullie t op Facebook gezien? The Revolution wil gaan spelen en muziek laten horen.

Kan geen link plakken..ggrrrr
Z'n beste band ooit vind ik . Ik had er dit gisteren op TMZ over gelezen inderdaad:

http://www.tmz.com/2016/04/25/prince-we ... evolution/
Pff, even op een rij zetten hoor, wat hebben we allemaal nu? Medicatie-verslaving, aids (jehova's willen geen medicatie), zware griep, vermoord (vanwege chemtrails uitspraken) en cokeverslaving. Ben ik er dan nog 1 vergeten? Vijf stuks dus.

Ik was het nummer Seven helemaal vergeten, dat ken ik uit mijn hoofd omdat ik dat nummer vroegah vaak luisterde

All seven and we'll watch them fall

They stand in the way of love and we will smoke them all

With their innocence, and their savoir-faire

No-one in the whole universe will ever compare

I am yours now and you are mine

And together we'll love through all space and time

So don't cry, one day all seven will die

Ik snapte eigenlijk de ballen waar het lied over gaat en nu nog eigenlijk een beetje. Iets met god en de hemel en de duivel ofzoiets, en dat jonge mensen superieur zijn. Weet iemand waar het over gaat? Zoveel nummers van Prince vind ik erg goed maar ik ben een songtekstverslaafde en wil altijd weten waar het over gaat en deze snap ik niet. Ff de hele tekst zoeken.

Maar goed, echt ongelovelijk hoe iedereen met een stalen gezicht in de pers meedeelt dat zij precies weten waar hij aan overleden is, en dat iedereen zo zeker is van zijn zaak! Arme Prince! De man die zoveel hechtte aan zijn privacy, ondergaat nu wel een heel vreemd lot. Paisley Park wordt een museum, zijn geld wordt verdeeld over alle half/pleeg/echte broers en zussen van hem en niemand heeft erg veel respect voor hem, genoeg om twee weken hun mond te houden. Wat erg. Hoe dan ook, zijn naasten lijken niet beschermend op te treden, wat ik niet begrijp. En wij hier maar denken dat speculeren niet kies is. De mensen die dat echt niet moeten doen, speculeren er op los.

Ik moet wel toegeven, als de doodsoorzaak bv cokeverslaving is, dan weet ik niet of ik de onuitgebrachte nummers nog wel kan luisteren met plezier ipv een triest gevoel. Ik heb het ook met acteurs en actrices, dat ik bepaalde films van ze niet meer wil zien als ze sterven aan iets heel triests. Patrick Swayze bv, die zich letterlijk dood dronk nadat zijn jeugdliefde hem verlaten had. Of die vrouw, actrice, die aan oxycodon in combinatie met een zware menstruatie (?) stierf. Waarom hebben ze nu niet gewoon het fatsoen om op hoge leeftijd in hun slaap te sterven he? Vond ik zo mooi van Annie M G Schmidt, dat ze in de nacht na haar 92e verjaardag in haar slaap stierf.. tot ik laatst las dat het een goed bewaard geheim is dat ze zelf uit het leven is gestapt. Ik wil Otje enzo, niet meer lezen nu. Ja dat is suf, ja.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Ehm? Patrick Swayze is overleden aan kanker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven