Het Stamcafé XI

21-04-2016 20:39 3023 berichten
Deel elf van ons heerlijke café!

We zijn in Barcelona neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:yasmijn schreef op 27 april 2016 @ 13:22:

Die schoenen zijn echt niet slecht. Ik denk dat ze duurder zijn dan wat wij uitgeven aan een paar schoenen.

Dat maakt een ballerina nog geen goed schoeisel

En trouwens, volgens mij valt het best mee met wat ze uitgeven. De jurk van Alexia komt gewoon bij de Zara vandaan.
quote:yette schreef op 27 april 2016 @ 13:26:

Oh, ze komen vast niet van de Scheunenreus, maar ze zitten te wijd en geven voor geen meter steun. Je hebt veel smaakvollere mary jane's met een voetbed.

Vind ik.Ja. Van Doc Martens
quote:Star schreef op 27 april 2016 @ 13:30:

[...]

Echt niet. En dat zwart van Amaal ziet er ook uit alsof het bij de CoolCat vandaan komt.ik zei ook niet dat ik het mooi vond..
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 27 april 2016 @ 13:32:

[...]

Ja. Van Doc Martens Thanx die heb ik!
Misschien hebben ze het aan omdat ze het zelf willen?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:yette schreef op 27 april 2016 @ 13:46:

[...]

Thanx die heb ik!Met hak? Ik heb ze met hak
quote:elfje12 schreef op 27 april 2016 @ 13:46:

[...]

ik zei ook niet dat ik het mooi vond..Ik sloot me aan bij Yette die zei dat het niet mooi was
quote:Eleonora-1 schreef op 27 april 2016 @ 13:22:

[...]

Is voor de feestelijkheid.

Morgen dragen ze vast weer Piedro's.Omg! PIEDRO'S jeugdtrauma
Opoe gaat eens ff fijn een uurtje op de bank liggen
quote:SaveTheDay schreef op 27 april 2016 @ 14:15:

[...]

Omg! PIEDRO'S jeugdtrauma

Pgágtig he?

quote:hatsetats schreef op 27 april 2016 @ 14:16:

Opoe gaat eens ff fijn een uurtje op de bank liggen Ik ga ook even een dutje doen, heb het gisteravond/vannacht te bont gemaakt
quote:Star schreef op 27 april 2016 @ 14:07:

[...]

Met hak? Ik heb ze met hak

Nee, platte, ik zoek me rot naar een plaatje, maar het is blijkbaar een special edition. Met krullenstiksel.

Dit zijn m'n mooiste hakken:

(Geen Docs maar Neosens)
Hoewel er veel publiek vanwege het weer heeft afgehaakt, is de koninklijke familie vandaag natuurlijk wel present. Terwijl Typhoon koning Willem-Alexander en koningin Máxima toezingt tijdens de ontvangst, gaat het op twitter los. Wat hebben Máxima en de prinsesjes aan?

Een grote verrassing was het niet. Máxima kiest zoals meestal voor het Belgische modehuis Natan. Ze draagt een roze twinset, een satijnen midi rok afgestijld door knalroze suede pumps (allen Natan), haar clutch is in de stof van haar rok bekleed. De lila hoed zagen we eerder, die droeg ze ook toen ze het Papageno Huis in Laren opende. Dan nog perfect matchende roze leren handschoentjes, en bijpassende oorhangers.

De prinsesjes

Haar dochter, prinses Alexia, draagt een spijkerjasje met een wit kanten jurkje van de Zara. Haar zusje, prinses Amalia draagt een zwarte japon met pailletten in de vorm van sterren en maantjes, met een bijpassend vestje en zilveren flatjes. De kleinste, Prinses Ariane, draagt een jurkje van Pili Carrera, heel trendy met flamingo print.

„Máxima ziet er natuurlijk zoals altijd waanzinnig uit,” becommentarieert stylist Ora Bollegraaf. „Maar ik vind het al met al een beetje een rommelig geheel. Alexia in spijkerjasje... Dat vond ik een beetje té causal, dat kan wel wat gekleder voor een dag als vandaag. Verder vond ik het heel opvallend dat Amalia in het zwart gekleed is. Misschien dat ze inmiddels zelf haar kleren uit mag kiezen.”

Sluitstuk van het stel: Koning Willem-Alexander. Hij gaat heel erg ‘living on the edge’ voor een pak met een feller blauwe kleur dan we van hem verwachten en combineert dat met een lichtgele Hermès-das bij met daaronder bruine schoenen. ‘No brown in town’, zeggen de Engelsen daarover, wat zoveel betekent als: ‘dat heurt niet’. Maar daar heeft Willem Alexander niet heel veel boodschap aan. Terecht. En of hij thermo-ondergoed aanheeft, dat weten we niet. Dat heeft NOS-verslaggeefster Kysia Hekster niet bij hem los gekregen
quote:Eleonora-1 schreef op 27 april 2016 @ 14:26:

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Pgágtig he?

O volgens mij had ik die bovenste
Dat jurkje is morgen vast vlot uitverkocht bij de Zara
quote:yette schreef op 27 april 2016 @ 14:43:

Dat jurkje is morgen vast vlot uitverkocht bij de Zara Reken maar
quote:yette schreef op 27 april 2016 @ 14:43:

Dat jurkje is morgen vast vlot uitverkocht bij de Zara

Alleen nog in kleine maatjes verkrijgbaar nu

Ik vind dat flamingo-jurkje leuker.
volgens mij heb ik een hoop gemist
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 27 april 2016 @ 14:51:

volgens mij heb ik een hoop gemist Ik ook
quote:yasmijn schreef op 27 april 2016 @ 14:32:

[...]

Ik ga ook even een dutje doen, heb het gisteravond/vannacht te bont gemaakt

Lekker he

Zo man appt net dat ze daar wat bestellen dus is niet thuis met eten. Ook goed! Ik rommel hier wel wat door.
Zeg Yas, neem jij ons in het ootje?

http://www.rtlnieuws.nl/b ... fertje-van-de-beveiliging
quote:Eleonora-1 schreef op 27 april 2016 @ 14:26:

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Pgágtig he?

en Bunnies
Het regent hier nu op het bruisende Texel maar wij zitten met een Skuumkoppe in een café en buiten speelt een cover bandje dus prima toeven
quote:dolfje schreef op 27 april 2016 @ 15:22:

Het regent hier nu op het bruisende Texel maar wij zitten met een Skuumkoppe in een café en buiten speelt een cover bandje dus prima toeven Gezellig
Alexia en haar zusje Amalia. Tja... Dan moet je idd over het thermo-ondergoed van een man met bruine schoenen schrijven.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven