Het Stamcafé XI
donderdag 21 april 2016 om 20:39
Deel elf van ons heerlijke café!
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
zaterdag 30 april 2016 om 00:47
zaterdag 30 april 2016 om 00:48
quote:Kittens schreef op 30 april 2016 @ 00:46:
Vroeger gaf iedereen feestjes. En gezellig dat het was! We hebben een x het plafond opnieuw moeten witten vanwege de voetstappen die er op stonden.
En dan ook feestjes die op de meest vreemde manieren verliepen.
We hebben ook nachtenlang op de begraafplaats geesten op zitten roepen.
Er was bij ons niet zoveel vertier
Vroeger gaf iedereen feestjes. En gezellig dat het was! We hebben een x het plafond opnieuw moeten witten vanwege de voetstappen die er op stonden.
En dan ook feestjes die op de meest vreemde manieren verliepen.
We hebben ook nachtenlang op de begraafplaats geesten op zitten roepen.
Er was bij ons niet zoveel vertier
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
zaterdag 30 april 2016 om 00:51
zaterdag 30 april 2016 om 00:53
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 april 2016 @ 00:52:
Bij ons kwam de politie het hele jaar door. De kunst was om ze aan het lachen te krijgen, dan kon je rustig door feesten.
Wij wisten de weg beter. En met oud en nieuw hielp het hele dorp mee, dus niemand verraadde ons
Zo onwijs veel lol gehad.
Bij ons kwam de politie het hele jaar door. De kunst was om ze aan het lachen te krijgen, dan kon je rustig door feesten.
Wij wisten de weg beter. En met oud en nieuw hielp het hele dorp mee, dus niemand verraadde ons
Zo onwijs veel lol gehad.
zaterdag 30 april 2016 om 00:56
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 april 2016 @ 00:54:
Oh ik kon het goed vinden hoor, met de politie. Behalve die ene keer dan, die eindigde in de bak
Mijn vader vond alles best, maar kwam ons niet halen.
Mijn broertje was zo dom om gepakt te worden, 30 km verderop. De agent was zeer verbolgen dat mijn vader hem niet kwam halen. Hij was er gekomen, dus kwam wel weer terug.
Als welkom hebben we bij hun terugkomst maar flink wat vuurwerk afgestoken.
Oh ik kon het goed vinden hoor, met de politie. Behalve die ene keer dan, die eindigde in de bak
Mijn vader vond alles best, maar kwam ons niet halen.
Mijn broertje was zo dom om gepakt te worden, 30 km verderop. De agent was zeer verbolgen dat mijn vader hem niet kwam halen. Hij was er gekomen, dus kwam wel weer terug.
Als welkom hebben we bij hun terugkomst maar flink wat vuurwerk afgestoken.
zaterdag 30 april 2016 om 01:01
zaterdag 30 april 2016 om 01:04
quote:Kittens schreef op 30 april 2016 @ 01:03:
Het wordt weer eens tijd voor een goed feestje.
Ik heb trouwens hele relaxte buren wat feestjes betreft. Ze klagen niet of ze feesten mee.
Dat is wel fijn.
Al was ik de wekelijkse feestjes van mijn buren echt wel zat.
Ik heb trouwens hele relaxte buren wat feestjes betreft. Ze klagen niet of ze feesten mee.
Dat is wel fijn.
Al was ik de wekelijkse feestjes van mijn buren echt wel zat.
zaterdag 30 april 2016 om 01:06
quote:Kittens schreef op 30 april 2016 @ 01:03:
Ik heb trouwens hele relaxte buren wat feestjes betreft. Ze klagen niet of ze feesten mee.Ik ben zo'n rielekste buur. En als het me echt te gortig wordt kom ik gewoon dreigen, dat ik hun bier op kom zuipen.
Ik heb trouwens hele relaxte buren wat feestjes betreft. Ze klagen niet of ze feesten mee.Ik ben zo'n rielekste buur. En als het me echt te gortig wordt kom ik gewoon dreigen, dat ik hun bier op kom zuipen.
zaterdag 30 april 2016 om 01:08
zaterdag 30 april 2016 om 01:13