Meurende Hondeneigenaars

30-04-2016 18:18 207 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle honden stinken als de baasjes er niets tegen doen, ook hondeneigenaren weten dit.

Altijd al een hekel gehad aan mensen die zeggen: nee hoor, mijn hond stinkt niet.

Vervolgens kom je op bezoek en zodra je binnen bent ruikt je dat beest. En dan nog maar hopen dat hij in elk geval niet op je schoot gaat zitten, je handen likt, je kruis ruikt, zijn kwijl niet aan je broek afgeeft, etc.

U begrijpt, ik ben geen liefhebber.

Mensen met honden thuis meuren ook vaak.

Totaal aantal stemmen: 124

Eens (47%)
Oneens (53%)
Oudgediende
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 april 2016 @ 19:29:

[...]

Ik ben dol op dieren. Wil je wat recepten van me ?
quote:sinnombre schreef op 30 april 2016 @ 19:01:

Ik vind mensen vaak erger stinken dan dieren. Zweetlucht, ongewassen haren, vieze mondgeur, muffe kleding uit oude kasten, sigarettengeur, drank.

Ik vind honden dan heerlijk ruiken.Nou, zeg dat. Zelfs de geur mijn oude hond kon ik beter verdragen dan iemand die uit zijn bek meurt alsof ie konijn met hok en al op gegeten heeft.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Nonny schreef op 30 april 2016 @ 19:31:

DromVan dieren word je dysclectiesgsch ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Daarom. Maar was misschien wat moeilijk voor je. Geeft niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 april 2016 @ 19:28:

[...]

Vroegah, vroegah,....vroeger kreeg je ook baby's als je vruchtbaar was en je neukte geregeld.

Net zo min als dat nu nodig is, is het niet meer nodig om met je hond / schaap / kip te slapen. Ik zeg : leve de vooruitgang !Of iemand met z´n huisdier wil slapen daar oordeel ik niet over. En daar ging mijn opmerking eigenlijk ook niet over. Het ging gewoon over leven met een huisdier in huis.
quote:Nonny schreef op 30 april 2016 @ 19:34:

Daarom. Maar was misschien wat moeilijk voor je. Geeft niet.Ik heb geen meurende hond dus ik begrijp geen disletyeie. Dankjewel voor je begrip.
quote:Star schreef op 30 april 2016 @ 19:31:

[...]

Ik vind paarden ook lekker ruiken. En nu ik hondloos ben, natte hond ook Ik zou zo graag nog naar die ouwe stinkerd willen meuren, helaas meurt onze Gerrit nog niet. Die ruikt nog lekker naar jonge hond.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 april 2016 @ 19:35:

[...]

Ik heb geen meurende hond dus ik begrijp geen disletyeie. Dankjewel voor je begrip.Graag gedaan.
Irmand die rookt, die ruik je. Iemand die gedronken heeft, die ruik je. Iemand die net een baby heeft die mondjes melk op je schouder terug geeft, iemand die patat gebakken heeft, die ruik je. Iemand die parfum op heeft, die ruik je.die ruik je. Iemand die een hond heeft die ruik je.

Maar ga nou niet doen alsof het een veel hoogstaander is dan het ander. Men ruikt. Duhhhhh.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 april 2016 @ 19:25:

[...]

Bizar.

Ik vind het niet per definitie rotmensen maar echt totaal niet van dieren houden, er niet vertederd van raken, van niet een soort, dat vind ik wel vrij bijzonder.

Niet van honden houden, soit, maar otters zijn ook dieren, ik noem maar iets. Echt helemaal nul soorten leuk vinden?

Vind ik van hetzelfde rare als 'ik lust geen fruit'.

Ok, je lust misschien geen appel maar druiven zijn ook fruit en aardbeien ook, maar er gewoon niets van lusten zodra het fruit heet?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 april 2016 @ 19:37:

Irmand die rookt, die ruik je. Iemand die gedronken heeft, die ruik je. Iemand die net een baby heeft die mondjes melk op je schouder terug geeft, iemand die patat gebakken heeft, die ruik je. Iemand die parfum op heeft, die ruik je.die ruik je. Iemand die een hond heeft die ruik je.

Maar ga nou niet doen alsof het een veel hoogstaander is dan het ander. Men ruikt. Duhhhhh.

Oh hou op! Mijn ouders rookten vroeger en dan werd er s'avonds bij ons gebridged en de volgende ochtend die verschaalde geur van sigaretten, bluh! Ik kon daar niet tegen, moest daar wel eens van kokhalzen.

Sigaretten vind ik asociaal stinken.
quote:Eleonora-1 schreef op 30 april 2016 @ 19:41:

[...]

Ik vind het niet per definitie rotmensen maar echt totaal niet van dieren houden, er niet vertederd van raken, van niet een soort, dat vind ik wel vrij bijzonder.

Niet van honden houden, soit, maar otters zijn ook dieren, ik noem maar iets. Echt helemaal nul soorten leuk vinden?

Ok, je lust misschien geen appel maar druiven zijn ook fruit en aardbeien ook, maar er gewoon niets van lusten zodra het fruit heet?Ik vind dieren hardstikke leuk. Om te spotten, om op de foto te zetten, en shoot me....sommige ook om op te eten. Maar niet om te houden. Ik heb geen zin om met ze te lopen, om kattenbakken te verschonen, in al die haren, in oppas zoeken als ik weg wil,... Maakt mij dat een vervelend, vies ruikend mens ?
Dat is niet wat Eleonora zegt. Vanwaar die conclusie?
quote:iones schreef op 30 april 2016 @ 19:42:

[...]

Oh hou op! Mijn ouders rookten vroeger en dan werd er s'avonds bij ons gebridged en de volgende ochtend die verschaalde geur van sigaretten, bluh! Ik kon daar niet tegen, moest daar wel eens van kokhalzen.

Sigaretten vind ik asociaal stinken.

Tsja, dat is vies. Net zo vies misschien als mensen met winderige honden die net in de regen hebben gelopen.

En mensen die bloemkool koken,....afschuwelijk, wat een afgrijselijke lucht !
Precies wat Bgb zegt, ik vind dieren heel leuk, maar niet in mijn huis.
Wat is nou je bedoeling van dit topic? Honderbezitters uitlachen? Frustratie kwijt raken overdekt hondegeurtjes die jij blijkbaar ruikt? Ik snap hem niet zo.

Verder vind ik dat we wel eens wat toleranter naar elkaar mogen zijn. Er zijn echt mensen die niet van dieren houden, maakt ze geen slecht mens. Maar ook iemand met een huis vol honden en/of katten is geen slecht mens. Hou je niet van honden? Geef het bij de eigenaar aan dat je liever niet in contact komt met de hond.
quote:Nonny schreef op 30 april 2016 @ 19:22:

[...]

Mensen die niet van dieren houden zijn in mijn ogen rotmensen.

Die dieren liefhebbers wantrouw ik nog al, Volkert vd G en Hitler...

Zelfde stomme conclusie. Al ben ik wel wantrouwend naar die mensen die zeggen meer te houden van dieren dan van mensen, ik vind dat al neigen naar een selecte vorm van psychopathie.
quote:iones schreef op 30 april 2016 @ 19:47:

Dat is niet wat Eleonora zegt. Vanwaar die conclusie?

Omdat dat altijd bedoeld wordt met " mensen die niet van dieren houden " : huisdieren.

Als ik een schijthekel zou hebben aan katten, honden, cavia's, hamsters en parkieten maar dol zou zijn op regenwormen zou het oordeel niet anders zijn, hoor. " Dieren " zijn in zulke standaard uitgekauwde zinnetjes altijd huisdieren.
quote:Eleonora-1 schreef op 30 april 2016 @ 19:41:

[...]

Ok, je lust misschien geen appel maar druiven zijn ook fruit en aardbeien ook, maar er gewoon niets van lusten zodra het fruit heet?Ik vind het ook niet per definitie rotmensen, ik heb er gewoon niks mee. Ik zou echt niet kunnen huizen met mensen die niks om dieren geven. Ik zou dus ook zomaar voor een dier kunnen kiezen als ik voor die keuze gezet zou worden.

Oudgediende
http://www.dumpert.nl/med ... f22/kijk_een_olifant.html

Dit is dan weer leuk
quote:strikjemetstippels schreef op 30 april 2016 @ 19:51:

[...]

Die dieren liefhebbers wantrouw ik nog al, Volkert vd G en Hitler...

Zelfde stomme conclusie. Al ben ik wel wantrouwend naar die mensen die zeggen meer te houden van dieren dan van mensen, ik vind dat al neigen naar een selecte vorm van psychopathie.Psychopathie of mensenkennis.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 30 april 2016 @ 19:53:

[...]

Ik vind het ook niet per definitie rotmensen, ik heb er gewoon niks mee. Ik zou echt niet kunnen huizen met mensen die niks om dieren geven. Ik zou dus ook zomaar voor een dier kunnen kiezen als ik voor die keuze gezet zou worden. Wat bedoel je dan ? Een al in huis hebbend huisdier en een nieuw vriendje die allergisch is, , of , als het gaat om een levensreddende translplantatie dat je dan voor die regenworm kiest ipv je man, of zo ?
Ach, men zal bij mij ook wel eens de kattenbak ruiken en ik ruik ook wel eens de hond van mijn buurman, maar dat is vaak bij vochtig weer.

Om mensen die niet van dieren houden rotmensen te vinden gaat me ook wat ver. Ik heb zelf een vriendin gehad die dol was op dieren en haar honden en katten, maar wel erg naar deed tegen het zoontje van één van haar vriendinnen. Ze had nou eenmaal een hekel aan kinderen. Als ik daar wat van zei dan werd er door haar én door haar - sommigen ook nog fanatiek vegetarisch - vriendinnen er koeltjes op gereageerd. Ik werd hier echt niet goed van.
Onze hond ruikt al 8 jaar naar puppy.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven