Het Stamcafé XI

21-04-2016 20:39 3023 berichten
Deel elf van ons heerlijke café!

We zijn in Barcelona neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Ik probeer het huisgezin af te leiden met andere activiteiten. Wellicht kan een badpak verstoppen. Ik houd van zwemmen, dat is het niet, maar het is hier 15 graden in de volle zon.
quote:yasmijn schreef op 01 mei 2016 @ 13:30:

Ik heb net een verzoek gekregen van iemand en geaccepteerd omdat ik de naam herken wegens gemeenschappelijke vrienden.

Maar wie is het? Ik denk ik
quote:yasmijn schreef op 01 mei 2016 @ 13:31:

[...]

Ik zie het niet?

Ze is ontzettend mooi.

Serieus.

Haar profielfoto is een soort reclame voor succesvolle stellen op datingsites, zo sprookjesachtig.
STD, ik heb je een FR gestuurd. Geloof ik
Hé gezellig allemaal
Pffff niet naar de sportschool want ik moest de vriezer ontdooien. Noodgeval. De sportschool is alleen in de ochtend open vandaag. Maar ik heb een rondje hard gelopen. Zo ongeveer dan. Les 1 van een appje. Dat is meer wandelen dan rennen.

Ik word nog eens heeel fit van dat studieontwijkende gedrag!

Een chihuahua Leo, kan die niet gewoon op de kattenbak? Leuke naam voor zo'n beestje!

Man wil ook graag weer een hond, maar ik wil alleen de lusten en niet de lasten.

Ik zag fb voorbij komen. Ik durf jullie niet te vragen, want ik ben er nog niet zo lang. Maar wie niewsgierig is naar mij, mijn pb staat open.
Alle reacties Link kopieren
Star doe jij mij even alle oude nicks via pb?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 mei 2016 @ 13:35:

STD, ik heb je een FR gestuurd. Geloof ik

Oh dat was ik Was het gewoon per ongeluk.

quote:barbaracartland schreef op 01 mei 2016 @ 13:32:

Ik probeer het huisgezin af te leiden met andere activiteiten. Wellicht kan een badpak verstoppen. Ik houd van zwemmen, dat is het niet, maar het is hier 15 graden in de volle zon.Je kunt toch gewoon de partypooperT-kaart spelen? Er komen nog genoeg warme dagen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:barbaracartland schreef op 01 mei 2016 @ 13:29:

Dat is lief, Leo.

Mijn kinderen willen zwemmen. In het openluchtzwembad, want dat is open. Mijn man vindt dat een leuke gezinsactiviteit. Dus ik ga over een kwartier het water in, voor een verkoelende duik. Joechei!

Echt niet dat ik dat zou doen nu. Het is maar 10 graden ofzo.
quote:Nouschi schreef op 01 mei 2016 @ 13:36:

Star doe jij mij even alle oude nicks via pb? Ik weet Puss nog immer niet

Ik probeer het huisgezin af te leiden met andere activiteiten. Wellicht kan een badpak verstoppen. Ik houd van zwemmen, dat is het niet, maar het is hier 15 graden in de volle zon.No way dat ik nu naar een buitenzwembad zou gaan. Brrrrrr

Ik probeer het huisgezin af te leiden met andere activiteiten. Wellicht kan een badpak verstoppen. Ik houd van zwemmen, dat is het niet, maar het is hier 15 graden in de volle zon.In een openluchtbad??? Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Puss, voeg Star even toe!!
Kittens, de hond moet echt leren naar buiten te gaan.

Ik heb geen kattenbak en ik wil dat de hond gewoon de hond is eigenlijk.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 mei 2016 @ 13:33:

[...]

Ik denk ik

Ow!

STD heb ik nu ook
quote:Nouschi schreef op 01 mei 2016 @ 13:38:

Puss, voeg Star even toe!!Geen idee wie zij is
Het lukt niet, Kittens om je een pb te sturen.

Krijg steeds een foutmelding
quote:Solomio schreef op 01 mei 2016 @ 13:36:

[...]

Je kunt toch gewoon de partypooperT-kaart spelen? Er komen nog genoeg warme dagen.Mijn man wordt er echt onwijs gelukkig van als wij af en toe iets mafs met de kinderen ondernemen. Daar bloeit hij van op. Ik gun hem dat wel.
quote:Star schreef op 01 mei 2016 @ 13:37:

[...]

Ik weet Puss nog immer niet Die weet ik zelfs.
quote:Eleonora-1 schreef op 01 mei 2016 @ 13:38:

Kittens, de hond moet echt leren naar buiten te gaan.

Ik heb geen kattenbak en ik wil dat de hond gewoon de hond is eigenlijk.Het was ook maar een grapje. Natuurlijk laat je een hond uit.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 mei 2016 @ 13:32:

[...]

Daar gaat onze privessie.Nou
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 mei 2016 @ 13:36:

[...]

Oh dat was ik Was het gewoon per ongeluk.

Een geluk bij een ongeluk dan toch
quote:barbaracartland schreef op 01 mei 2016 @ 13:39:

[...]

Mijn man wordt er echt onwijs gelukkig van als wij af en toe iets mafs met de kinderen ondernemen. Daar bloeit hij van op. Ik gun hem dat wel.Er zijn grenzen hoor......
Omg, de chaos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven