Het stamcafé XII

01-05-2016 14:29 3013 berichten
Deel twaalf alweer van onze oergezellige kroeg! Dit keer bevinden we ons in Dublin.

We stellen het nog steeds op prijs als iemand wil komen zuigen, mits stof.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek.
quote:Kittens schreef op 01 mei 2016 @ 16:19:

Ik zie nu heel veel waarschijnlijk stammers voorbij komen. Maar wie het zijn? Ga dat niet allemaal uitzoeken hoor.

Had wel 1 verzoekje naar iemand gestuurd omdat ik een kattenfoto herkende! Dat hoop ik dan toch Jep ik zie ook stammers langskomen die ik niet in mn lijst heb, grappig is dat he.
quote:hatsetats schreef op 01 mei 2016 @ 16:14:

[...]

Ach kom op Yas. Alsof iedreen bij FC Twente zo naief is. Je kan niet alles bij 2 personen neerleggen.En in dit geval was dat wel zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 01 mei 2016 @ 16:18:

Pasta met broccoli, spekjes, crème fraîche en kaas.Ow. Dat klinkt beter dan mijn idee. En ik heb alles (behalve broccoli) in huis maar ik heb boontjes en kerstomaatjes, dus ik ga aan de pasta-kook!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik ben terug uit het zwembad. Paar baantjes getrokken en potje gerugcrawld met mijn oudste. Was niet koud, zolang je maar in het water blijft. Erbuiten merk je best goed dat het maar 15 graden is.
quote:Kittens schreef op 01 mei 2016 @ 16:19:

Ik zie nu heel veel waarschijnlijk stammers voorbij komen. Maar wie het zijn? Ga dat niet allemaal uitzoeken hoor.

Had wel 1 verzoekje naar iemand gestuurd omdat ik een kattenfoto herkende! Dat hoop ik dan toch Ik weet het ook niet. Nouja, wel dat het stammers zijn, maar wie aan welke Nick gekoppeld niet helemaal.
quote:BridgetteDubois schreef op 01 mei 2016 @ 16:05:

[...]

Hihi, benieuwd wie je bent!Mijn rode kitten (inmiddels een stuk groter) is de hint.
nou al weer een nieuw stamcafé en al zoveel pagina's volgeluld... is toch niet normaal meer?
very metal
Gaat nergens over King.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heb je FB?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Talkinghead schreef op 01 mei 2016 @ 16:22:

[...]

Mijn rode kitten (inmiddels een stuk groter) is de hint.Helaas, rood kitten in de zoekbalk levert geen resultaten
Zo. Tijd voor een wijntje in de zon. Heb ik wel verdiend, ik kom van de steiger. Morgen verder.

De Vader heeft hoogtevrees en doet ter compensatie iets met de rookoven. Ruikt goed
quote:BridgetteDubois schreef op 01 mei 2016 @ 16:26:

[...]

Helaas, rood kitten in de zoekbalk levert geen resultaten Ik denk dat ik jou wel heb gezien. Even kijken of dat klopt.
Wat moest je dan op een steiger?
Hier aan het uitrusten van de pogingen tot aanleg van een moestuin. Vooralvan meneer L, maar ik ben solidair, vooral met uitrusten in de zon. Onze twee damespoezen houden toezicht.

Als iemand mij kan vinden op facebook doe ik ook mee, maar dat zou ik wel héél knap vinden! Mijn facebook is redelijk afgeschermd.

Oudblond, iets met asperges? Heb een erg lekker risotto-recept, als je dat geen heiligschennis vindt.
The owls are not what they seem
quote:Nouschi schreef op 01 mei 2016 @ 16:26:

Heb je FB?nee heb ik weggedaan, ergerde me de tyfus aan iedereen.
very metal
quote:LadyL0101 schreef op 01 mei 2016 @ 16:29:

Hier aan het uitrusten van de pogingen tot aanleg van een moestuin. Vooralvan meneer L, maar ik ben solidair, vooral met uitrusten in de zon. Onze twee damespoezen houden toezicht.

Als iemand mij kan vinden op facebook doe ik ook mee, maar dat zou ik wel héél knap vinden! Mijn facebook is redelijk afgeschermd.

Oudblond, iets met asperges? Heb een erg lekker risotto-recept, als je dat geen heiligschennis vindt.Asperges heb ik nu niet in huis, maar receptjes zijn altijd welkom, ik eet ze heeeel graag!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 01 mei 2016 @ 16:10:

[...]

Hoe laat staat het op tafel?Half 7? Vlieg maar even aan.
quote:yasmijn schreef op 01 mei 2016 @ 16:29:

Wat moest je dan op een steiger?Nu eerst de boel met St. Marc, dan schuren, houtrot oplossen en stopverf bijwerken, dan beitsen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 mei 2016 @ 16:10:

[...]

Zoiets ja. Ik heb alleen Woll nog niet Is wel makkelijk te vinden als je Woll voornaam weet.
quote:Talkinghead schreef op 01 mei 2016 @ 16:29:

[...]

Ik denk dat ik jou wel heb gezien. Even kijken of dat klopt.Was jij dat, net?
quote:Kittens schreef op 01 mei 2016 @ 16:34:

[...]

Was jij dat, net?Hahaha
quote:Kittens schreef op 01 mei 2016 @ 16:34:

[...]

Was jij dat, net?
quote:Talkinghead schreef op 01 mei 2016 @ 16:36:

[...]

Had je toch de verkeerde voor je?
quote:-KING- schreef op 01 mei 2016 @ 16:30:

[...]

nee heb ik weggedaan, ergerde me de tyfus aan iedereen. Zou ik ook hebben
quote:BridgetteDubois schreef op 01 mei 2016 @ 16:36:

[...]

Had je toch de verkeerde voor je?Tuurlijk niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven