Het stamcafé XII

01-05-2016 14:29 3013 berichten
Deel twaalf alweer van onze oergezellige kroeg! Dit keer bevinden we ons in Dublin.

We stellen het nog steeds op prijs als iemand wil komen zuigen, mits stof.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek.
quote:-KING- schreef op 01 mei 2016 @ 17:10:

[...]

ik hou denk ik van andere spanning.Oh ik ook wel hoor, maar die vind ik dan weer minder geschikt voor FB.
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 01 mei 2016 @ 17:06:

[...]

oja, en de like&win acties!

En wat dacht je van de manisch positievelingen:

quote:-KING- schreef op 01 mei 2016 @ 17:06:

[...]

er glippen toch altijd een paar zeikies tussendoor. of mensen die veel erger zijn dan je in de kroeg dacht.Die gooi ik er af. En vooral die like and winners.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:barbaracartland schreef op 01 mei 2016 @ 17:11:

[...]

Ik haat die zo. Vooral als mensen van die viezige hapjesschalen gaan like en sharen en er een of ander zielig verhaal bij vertellen: "Voor me mannetje en mij want we hebben best een moeiluke tijd achter de rug omdat ons Delano zo met ze pufjes zit enzo." Maar het is familie, dus wat kan je doen.Moet jij daar dan niet verschrikkelijk om lachen?
quote:yette schreef op 01 mei 2016 @ 17:11:

[...]

[afbeelding]

Niets mis mee.
Ja, zet het allemaal even hier neer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Moirai schreef op 01 mei 2016 @ 17:12:

[...]

Die gooi ik er af. En vooral die like and winners.*gaat gelijk op fb checken of ik eraf ben gegooid *
KING is bang dat hij uitgelachen wordt met zijn Hello Kitty profielfoto. En zijn brony-fanpage valt ook wel op.

Kan je beter zeggen dat je geen fb hebt.
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 mei 2016 @ 17:13:

[...]

Moet jij daar dan niet verschrikkelijk om lachen?Ja, ook wel. Erger wordt het als er plaatjes gedeeld worden van Nederland ons Vaderland.
Maar ik geef je gelijk hoor KING. Er is ook een heleboel niet leuk op fb.
quote:barbaracartland schreef op 01 mei 2016 @ 17:11:

[...]

Ik haat die zo. Vooral als mensen van die viezige hapjesschalen gaan like en sharen en er een of ander zielig verhaal bij vertellen: "Voor me mannetje en mij want we hebben best een moeiluke tijd achter de rug omdat ons Delano zo met ze pufjes zit enzo." Man, loop naar Aldi en koop zelf een cervelaatworst en een blok kaas. Maar het is familie, dus wat kan je doen.ja ook dat nog, je kan niemand eens lekker de waarheid vertellen, want later die dag sta je weer met ze in de rij bij de kassa.
very metal
quote:barbaracartland schreef op 01 mei 2016 @ 17:14:

[...]

Ja, ook wel. Erger wordt het als er plaatjes gedeeld worden van Nederland ons Vaderland.Die kun je ook gewoon blokken he, die pagina's dus.
quote:Moirai schreef op 01 mei 2016 @ 17:13:

[...]

Niets mis mee.Ik vind het sneu, de mensen waarvan ik dit soort plaatjes te zien krijg, zijn doodongelukkig.
quote:yette schreef op 01 mei 2016 @ 17:11:

[...]

[afbeelding]

ow.. die was ik nog ff vergeten.
very metal
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 mei 2016 @ 17:11:

[...]

Oh ik ook wel hoor, maar die vind ik dan weer minder geschikt voor FB.ik bedoelde niet hoe strak gespannen mijn broek zit hoor
very metal
quote:barbaracartland schreef op 01 mei 2016 @ 17:14:

[...]

Ja, ook wel. Erger wordt het als er plaatjes gedeeld worden van Nederland ons Vaderland.

Die gooi ik er af.

en mensen die 100 dingen willen winnen ook, behalve familie, die stel ik zo in dat hun berichten niet op mijn nieuwsoverzicht komen te staan.
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 mei 2016 @ 17:17:

[...]

Die kun je ook gewoon blokken he, die pagina's dus.Wat ben je toch oplossingsgericht . Je hebt gelijk, ik ben een oude zemelaar.
En je kan mensen ook ontvolgen als ontvrienden niet zo goed is voor de verhoudingen in de familie Heb je er net ff minder last van.
quote:Kittens schreef op 01 mei 2016 @ 16:19:

Ik zie nu heel veel waarschijnlijk stammers voorbij komen. Maar wie het zijn? Ga dat niet allemaal uitzoeken hoor.

Had wel 1 verzoekje naar iemand gestuurd omdat ik een kattenfoto herkende! Dat hoop ik dan toch Ja hoor.
quote:Kittens schreef op 01 mei 2016 @ 17:14:

KING is bang dat hij uitgelachen wordt met zijn Hello Kitty profielfoto. En zijn brony-fanpage valt ook wel op.

Kan je beter zeggen dat je geen fb hebt.
very metal
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 mei 2016 @ 17:21:

[...]

Ja hoor. Gelukkig!
quote:Amaqanda schreef op 01 mei 2016 @ 17:20:

[...]

Die gooi ik er af.

en mensen die 100 dingen willen winnen ook, behalve familie, die stel ik zo in dat hun berichten niet op mijn nieuwsoverzicht komen te staan.Dat doe ik ook met hardlopers die denken dat het ook maar iemand interesseert wat hun rondje van die dag was.
quote:-KING- schreef op 01 mei 2016 @ 17:22:

[...]

[afbeelding]Edward scissorspony!
quote:Nouschi schreef op 01 mei 2016 @ 17:13:

Ja, zet het allemaal even hier neer. dan kun je nog ff goed zien wat je allemaal mist.
very metal
very metal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven